Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Maya i dag og bestilte 30 min for 600,-

Jeg blev lukket ind i et værelse, hvor det så ud som om hun boede.
Der løb en lille hund rundt og man skulle lige passe på ikke at træde i mad- eller vandskålen.
Jeg antager, at hunden blev lukket ud inden vi startede.

Maya ser egentlig ganske sød ud og er i starten af tyverne, hvilket overraskede mig positivt, da jeg synes hun ser ældre ud på nogle af billederne.
Som for så mange andre er der kommet et par kilo på sidebene siden fotos blev taget, men hun er rimelig slank.
Hun taler et ganske godt engelsk.

Superfransk var ikke inkluderet, hvilket er fair nok til prisen, så hun starter med at give mig et blowjob med gummi.
Efter kort tid er jeg klar til at gå ombord i hende og vi starter i missionær.  Får så at vide at jeg ikke må kysse hende overhovedet, det er også ekstra. OK, ingen kys.  
Vi fortsætter i 5 minutter og så vil hun ikke have at jeg ligger så tæt på hende, så jeg skal løfte mig.
Faktisk er det ligegyldigt hvad jeg gør, så får jeg at vide det er forkert.  Så knepper jeg for langsomt, så skal vi skifte position fordi hun har ondt, så må jeg ikke holde pikken stille inde i hende i 2 sekunder, sådan fortætter det.  Da hun siger at vi skal skifte position, vil jeg så skifte til at tage hende bagfra liggende, men det vil hun ikke. Der ingen valgmuligheder nu, jeg får dikteret doggystyle, selvom jeg desværre ikke er særlig glad for den stilling.
Jeg beder hende tie stille, men hun er bare irritabel og vil have mig til at afslutte, selvom vi kun har kneppet i højst 10-15 minutter.
Jeg bliver så træt af hende, at jeg bare afslutter og vil skride.

Fortæller hende, at det var en skod oplevelse.  Og hun siger at med 30 min, må man kun knalde i 15 min - resten skal være massage eller bad.

Hvis de 15 så bare havde været noget værd.  Går derfra pisse irriteret og kan kun fraråde andre at besøge Maya.
Ærgerligt for jeg synes hun var OK at se på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vild med små piger skrev, for 6 timer siden:

Besøgte Maya i dag og bestilte 30 min for 600,-

Jeg blev lukket ind i et værelse, hvor det så ud som om hun boede.
Der løb en lille hund rundt og man skulle lige passe på ikke at træde i mad- eller vandskålen.
Jeg antager, at hunden blev lukket ud inden vi startede.

Maya ser egentlig ganske sød ud og er i starten af tyverne, hvilket overraskede mig positivt, da jeg synes hun ser ældre ud på nogle af billederne.
Som for så mange andre er der kommet et par kilo på sidebene siden fotos blev taget, men hun er rimelig slank.
Hun taler et ganske godt engelsk.

Superfransk var ikke inkluderet, hvilket er fair nok til prisen, så hun starter med at give mig et blowjob med gummi.
Efter kort tid er jeg klar til at gå ombord i hende og vi starter i missionær.  Får så at vide at jeg ikke må kysse hende overhovedet, det er også ekstra. OK, ingen kys.  
Vi fortsætter i 5 minutter og så vil hun ikke have at jeg ligger så tæt på hende, så jeg skal løfte mig.
Faktisk er det ligegyldigt hvad jeg gør, så får jeg at vide det er forkert.  Så knepper jeg for langsomt, så skal vi skifte position fordi hun har ondt, så må jeg ikke holde pikken stille inde i hende i 2 sekunder, sådan fortætter det.  Da hun siger at vi skal skifte position, vil jeg så skifte til at tage hende bagfra liggende, men det vil hun ikke. Der ingen valgmuligheder nu, jeg får dikteret doggystyle, selvom jeg desværre ikke er særlig glad for den stilling.
Jeg beder hende tie stille, men hun er bare irritabel og vil have mig til at afslutte, selvom vi kun har kneppet i højst 10-15 minutter.
Jeg bliver så træt af hende, at jeg bare afslutter og vil skride.

Fortæller hende, at det var en skod oplevelse.  Og hun siger at med 30 min, må man kun knalde i 15 min - resten skal være massage eller bad.

Hvis de 15 så bare havde været noget værd.  Går derfra pisse irriteret og kan kun fraråde andre at besøge Maya.
Ærgerligt for jeg synes hun var OK at se på.

Tak for anmeldelse . Og tak for advarsel ! Var selv et kussehår fra at besøge hende, det skal jeg ikke nu. :mellow:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øv øv øv.....

Men tak for en godt skrevet anmeldelse. Og godt at du ikke tog 2 timer med div. ekstra:angry:

Jeg er imponeret over, at du kunne afslutte. Må have krævet en god fantasi:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gper som Maya vil nok aldrig tjene de store penge med en sådan opførelse sgu man mene og med alle de piger som tilbyder sex til lav pris må man højst sandsynlig forvente at flere ting ikke er i orden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
cumonface skrev, 1 time siden:

Gper som Maya vil nok aldrig tjene de store penge med en sådan opførelse sgu man mene og med alle de piger som tilbyder sex til lav pris må man højst sandsynlig forvente at flere ting ikke er i orden.

Og det er jo også fair nok at servicen er bedre for 1000 end for 600 - havde dog foretrukket en mindre engageret opførsel :rolleyes:

Jeg har ikke tidligere oplevet, at man ikke måtte kysse dem på kroppen overhovedet, men det er måske ikke usædvanligt for et billigt knald - eller hvad er jeres erfaring?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vild med små piger skrev, Lige nu:

Og det er jo også fair nok at servicen er bedre for 1000 end for 600 - havde dog foretrukket en mindre engageret opførsel :rolleyes:

Jeg har ikke tidligere oplevet, at man ikke måtte kysse dem på kroppen overhovedet, men det er måske ikke usædvanligt for et billigt knald - eller hvad er jeres erfaring?

Jeg har endnu ikke fået et nej til at kysse en pige på kroppen men flere har frabedt sig kys på munden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vild med små piger skrev, for 13 timer siden:

600,- for 30 min. er ikke i den helt lave ende. Nærmere standardpris for østeuropæiske piger, og der er masser af piger i den prisklasse, der giver en god oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lynkineseren skrev, for 17 timer siden:

600,- for 30 min. er ikke i den helt lave ende. Nærmere standardpris for østeuropæiske piger, og der er masser af piger i den prisklasse, der giver en god oplevelse.

Hvem kan du anbefale - hvis du lige kan ryste dem ud af ærmet.. (ellers læser jeg jo bare forummet her).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ser ud til at Maya har givet op, hendes annonce er nu skiftet til "Apartment for rent", eller måske har hun oprettet en ny annonce?

mvh
balshoi

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...