Hop til indhold
Guest aaustuderende

Sugardater du og har du lyst til at komme med dit perspektiv på sugardating, så se her!

Recommended Posts

Guest aaustuderende

Hej. 
Vi er en gruppe kvindelige sociologistuerende på Aalborg Universitet.
Vi er i forbindelse med vores Bachelorprojekt i gang med at skrive om sugardating. Vi har tidligere arbejdet med sugardating i forbindelse med projektskrivning på universitetet og genoptager nu emnet for at blive klogere på sugardating. Vi søger nogle sugardaddies og sugarbabes, som kunne være interesseret i at dele deres perspektiv på sugardating i et afslappet interview, hvor vi vil kunne garantere fuld anonymitet.
Skriv en besked til os, hvis du er interesseret og gerne vil vide mere om projektet.
Med venlig hilsen
Tine, Line, Helene og Cecer

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaustuderende skrev, for 49 minutter siden:

;)Hej. 
Vi er en gruppe kvindelige sociologistuerende på Aalborg Universitet.
Vi er i forbindelse med vores Bachelorprojekt i gang med at skrive om sugardating. Vi har tidligere arbejdet med sugardating i forbindelse med projektskrivning på universitetet og genoptager nu emnet for at blive klogere på sugardating. Vi søger nogle sugardaddies og sugarbabes, som kunne være interesseret i at dele deres perspektiv på sugardating i et afslappet interview, hvor vi vil kunne garantere fuld anonymitet.
Skriv en besked til os, hvis du er interesseret og gerne vil vide mere om projektet.
Med venlig hilsen
Tine, Line, Helene og Cecer

tja prøv det selv ( for guds skyld lad vær ) så bliver i den grad klogere. Det er ikke særligt originalt emne, hvorfor ikke finde på noget nyt... Der er masser at ting at tage fat på. F.eks. diagnosedanmark i et Sociologisk perspektiv, der er da meget mere gods i.

Det er bare min mening.

Folk herinde er egentlig en lille smule træt af velmene studerende og deres projekter, siger bare som det er  ;)

Men vil ønske jer held og lykke med projektet.:)

Redigeret af Romantikeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, Romantiker “folk herinde” er ikke nødvendigvis trætte af studerende. Nogle er, andre er ikke..... Selv hjælper jeg glad og gerne, hvis nogen ønsker mit input til en opgave, uanset det er folkeskoleelever eller universitetsstuderende. Lige her falder jeg dog udenfor målgruppen.

Skal vi dog ikke byde folk velkomne, uanset de ønsker at købe / sælge sex, eller skal skrive en opgave? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 2 minutter siden:

Nej, Romantiker “folk herinde” er ikke nødvendigvis trætte af studerende. Nogle er, andre er ikke..... Selv hjælper jeg glad og gerne, hvis nogen ønsker mit input til en opgave, uanset det er folkeskoleelever eller universitetsstuderende. Lige her falder jeg dog udenfor målgruppen.

Skal vi dog ikke byde folk velkomne, uanset de ønsker at købe / sælge sex, eller skal skrive en opgave? :) 

Hej liv

Hvor har du ret, jeg skulle have omformuleret mig en smule :) Jeg tænkte bare at de kære menneske måske skulle tænke i andre baner der har muligheden for at blive klogere og så få penge for det og i sidste ende måske gavne andre... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Liv skrev, for 2 minutter siden:

Selv hjælper jeg glad og gerne, hvis nogen ønsker mit input til en opgave

Lyder næsten for godt, vil gerne liggen en billet ind hos dig til at klippe min hæk, når tiden er...:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kommer bare til at tænke lidt på, skal alle bachelor projekter handle om sex når man studere psykologi i Årlborg ?  Jeg kunne godt komme i tanke om emner, der nok er mere relevante set i relation til den karriere man sikkert skal have efter endt uddannelse. 

p.s

for udeforstående så er en anden gruppe igang med at analysere mænd der knepper sexdukker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne være, at de i stedet skulle kaste sig over deres egen sygelige sexfiksering. Så slap de også for at skulle forstyrre andre mennesker ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 4 timer siden:

 

p.s

for udeforstående så er en anden gruppe igang med at analysere mænd der knepper sexdukker. 

Tænker jeg vil i gang med at skrive et projekt vedr Sugardating af sexdukker... Vil du være med?:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
John41 skrev, den 17/3/2018 at 05:14:

Tænker jeg vil i gang med at skrive et projekt vedr Sugardating af sexdukker... Vil du være med?:lol:

hvis din sexdukke vender det hvide ud af øjnene, så er det ikke fordi du er en god elsker
den trænger bare til at blive tømt
god fornøjelse siger jeg bare (

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
aaustuderende skrev, den 16/3/2018 at 15:58:

Hej. 
Vi er en gruppe kvindelige sociologistuerende på Aalborg Universitet.
Vi er i forbindelse med vores Bachelorprojekt i gang med at skrive om sugardating. Vi har tidligere arbejdet med sugardating i forbindelse med projektskrivning på universitetet og genoptager nu emnet for at blive klogere på sugardating. Vi søger nogle sugardaddies og sugarbabes, som kunne være interesseret i at dele deres perspektiv på sugardating i et afslappet interview, hvor vi vil kunne garantere fuld anonymitet.
Skriv en besked til os, hvis du er interesseret og gerne vil vide mere om projektet.
Med venlig hilsen
Tine, Line, Helene og Cecer

Hej piger hvad er jeres vinkel sådan mere specifikt ? hvad der får pigerne til det eller ? vil gerne hjælpe men i bliver nød til at være mere præcise...

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, den 17/3/2018 at 00:32:

Jeg kommer bare til at tænke lidt på, skal alle bachelor projekter handle om sex når man studere psykologi i Årlborg ?  . 

Sociologi ...

Og der behøver jo ikke være en sexvinkel på sugardating, der er mange andre mulige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 2 timer siden:

Sociologi ...

Og der behøver jo ikke være en sexvinkel på sugardating, der er mange andre mulige.

Det er nok svært at tale om sugardating uden også at komme ind på sex. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 9 timer siden:

Det er nok svært at tale om sugardating uden også at komme ind på sex. :)

Næ. Man kan da fx tale om penge eller bekræftelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...