Hop til indhold
fedtmule

Sawadee Thai Massage, Hvidovre

Recommended Posts

Hejsa

En kort anmeldelse af min seneste besøg hos Sawadee. http://sawadee.dk/

Jeg blev modtaget af en ung pige som var en af de 3 piger som gav massage den dag (normalt er det ejeren som tager imod). Mit primære mål var en god oliemassage og det spurgte jeg efter. Alle 3 piger var klar og jeg valgte den som jeg synes var mest min type. Prisen er 300 for en time.

Startede med et lille fodbod og blev ført ind i det pænt lokale (generelt synes jeg at det er rigtig flot sted i forhold til nogle af de andre Thai steder) smed klunset og pigen gik igang med den obligatoriske trykken på kroppen, der blev trykket godt til og selve oliemassagen var faktisk også en af de bedre. Tilpas mængde olie og ikke noget umiddelbart hastværk. Der blev ikke lagt op til "noget" men jeg havde heller ikke bedt om det. Da jeg vendte mig om blev der masseret et lille stykke tid og hænderne kom meget tæt på indtil hun til sidst spurgte om der skulle masseres der også :P

Alt i alt var det en god time i selskab med en flot og ung thai pige som sikkert skal gentages.

Fedtmule

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...