Hop til indhold

Recommended Posts

Vi er i den knap så dyre ende af skalaen - hvilket selvfølgelig giver mulighed for at komme tilbage mere end én gang. Og det har jeg så over flere år benyttet mig af.

En kvinde fra Jamaica - faste aftenvagter tirsdag og torsdag på Hvidovrevej, lige over for S-toget. Hun er meget mørk, taler næsten flydende dansk, rigtig pæn, høj, en smule for kraftig, en stor rund, men fast røv og bryster i mellemstørrelsen.

På det seneste har hun altid haft en mørkerød chemise-ting på - den står helt eminent godt til de mørke hud og brysterne stikker frækt frem foroven. But being a butt-man, så er fornøjelsen ved velkomst-krammet større, når mine hænder glider ned over de store faste baller og trykker hende lidt tættere ind til mig.

Vi taler som oftest lidt sammen på den uforpligtigende måde, men går hurtigt over åbningsscenen, hvor jeg hurtigt finder om bag hende for at kunne presse mit underliv ind mod hendes røv samtidigt med, at jeg krammer brysterne og lader tungen finde vej rundt på skulder og hendes velduftende nakke. Går ned i knæ for også at kunne mærke røven med brystkassen og lade hænderne glide ind mellem hendes lår. En seance, jeg nok nyder mest, for hun afbryder altid med et ”skal vi lægge os" ?

Det har jeg sådan set heller ikke noget imod...... Og hun heller ikke, fordi optakten næsten altid er god og grundig massage til hende, hvor min fornøjelsen er, at mærke min stivhed mod hendes sorte baller, sprede lårene og se og kæle for den lyserøde fisse ind i mellem de hårde arbejde. Eller at begrave mit hoved mellem lårene og slikke og sutte indtil hun kommer, mens hun stadig ligger på maven....

Skal det være nemmere, men knap så frækt, bliver hun vendt om på ryggen, og hun får den lange pirrende slikketur, men hun krammer sine bryster og til sidst kommer med et langt, hørligt suk. Har tit prøvet at følge op med optakt til endnu en tur, men den går aldrig. Istedet er det min tur, men dybt, lækker fransk, hvor det bliver til en 69´er - elsker at ligge med så meget sort kvinde over mig og holde fast om de store lår og røv, men hun giver mig en tur, der gør, at jeg sjældent holder længe, når der skal afsluttes i dansk. Ret beset er det danske sjældent nogen kæmpe oplevelse, uanset stillingerne - enten har hun været for længe i gamet, eller hun er for færdig efter orgasmen eller også kan jeg for lidt..... But all in all, fordi der ikke er noget tidspres og fordi sort stadigt er frækt, så er jeg svær at holde helt væk !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Diver1974

Tak for en super anmeldelse.

Hvor på nettet finder man hendes annonce?

Del dette indlæg


Link til indlæg

"En kvinde fra Jamaica - faste aftenvagter tirsdag og torsdag på Hvidovrevej".

Der sker efterhånden meget på Hvidovrevej. Omtaler du Brenda i nr. 86?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yes, det gør jeg - forsåvidt hun hedder Brenda på de omtalte tidspunkter. Tror jeg fik hendes navn for lang tid siden, men det har jeg glemt igen. Noget link har jeg ikke, men nummeret er hver dag i EB og begynder med 367272..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt Hvidovrevej 86 nogle gange. Ja, prisen er ok og for 100 kr, mere kan man få efterfølgende massage, der absolout er OK - hun lægger kræfterne godt i - og det løsner godt i ryg og nakke.

Stedet er OK diskret, og der åbnes ret hurtigt efter tryk på knappen "Hansen". Hun er søg, venlig og imødekommende. God til de indledende frække, lette berøringer og man kommer hurtigt i stemning. OK (gensidig) fransk og derefter dansk i flere stillinger. Hun kysser dog ikke. Man får, hvad man betaler for og der snydes ikke med tiden.

Man lukkes ud samme vej, som man kommer ind og et par gange har jeg mødt een i døren, der er ved at låse sig ind, men hva' fan' ...

Før kl. 16 er der på samme adresse en blond anslået +50. Hun er også sød og meget serviceminded. Foretrækker dog chokobaben :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...