Hop til indhold
Decameron14

Julian Hot. Ebony lovers delight ;-)

Recommended Posts

Bedste oplevelse længe, og virkelig smuk ebony pige. En ægte jamaicansk skønhed, intet mindre.

Har det faktisk lidt dobbelt med at skrive det her, for hun risikerer at blive overrendt og måske miste lidt af sin sødme og dejlige indstilling.

Der er dog vist så rigeligt af GPére i Odense pt, så jeg tager chancen. Jeg vil nemlig også gerne have, at hun bliver og kommer igen.

For at sige det rent ud: Hvis man som jeg kan lide smukke, søde, yppige ebony piger, tvivler jeg på at man kan finde nogen i DK, der matcher denne skønhed. Hold nu K... en dejlig overraskelse.

Kom faktisk bare forbi til et blow, men kunne næsten med det samme se og fornemme, at jeg skulle have medbragt ekstra cash. Det gør jeg helt sikkert næste gang:-P

Om hendes billeder er ægte kan jeg ikke sige med sikkerhed, men hun er absolut lige i min smag; store babser og curvy ass . Mmmm:P Hendes smukke ansigt og sind er dog mindst ligeså bemærkelsesværdige; smilende, pleasende og i godt humør.

Husk at være charmerende overfor damen. Det fortjener hun sgu, og det gør nok heller ikke servicen ringere;)

Mon ikke hun er et par år eller fire ældre end de 23 der står i annoncen. Passer mig nu fint.

Pokkers. Glemte at spørge om hun ville gifte sig med mig:D

Yep, heldig aften som reddede dagen

https://annoncelight.dk/showad/240704

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hendes to utroligt ringe billeder på profilen er tilsyneladende fotos af billeder på en computerskærm. Det har jeg alligevel aldrig set før, men det lover i hvert fald ikke for godt med hensyn til billedernes ægthed. Enten det, eller hun er totalt computer-analfabet. 

Er der andre, der har været forbi og kan uddybe?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat

Hvis man som jeg kan lide smukke, søde, yppige ebony piger, tvivler jeg på at man kan finde nogen i DK, der matcher denne skønhed.

Jeg blev meget nysgerrig efter specielt ovenstående sætning -   så kiggede jeg på billederne, og tænke ok smag og behag er jo forskelligt også når vi taler skønhed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved som nævnt ikke om billeder er ægte. De kunne de være? Havde man kunne se hendes ansigt ville skønhed være noget af det første man tænker på. 

Smag og behag er da helt sikkert forskellig. Jeg taler om helheds indtrykket af en smuk, sød, sexet og serviceminded ebony pige. Kan kun lige komme i tanke om Tiffanny Diamond, der måske kunne matche hende. Men hun er noget ældre og er vist ikke  aktiv på øen mere.

Får stådreng af at tænke på hende, og skal helt sikkert have hende ordentligt snart. Hvis jeg er heldig når jeg forbi imorgen

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Decameron14 skrev, for 1 time siden:

Ved som nævnt ikke om billeder er ægte. De kunne de være? Havde man kunne se hendes ansigt ville skønhed være noget af det første man tænker på. 

Smag og behag er da helt sikkert forskellig. Jeg taler om helheds indtrykket af en smuk, sød, sexet og serviceminded ebony pige. Kan kun lige komme i tanke om Tiffanny Diamond, der måske kunne matche hende. Men hun er noget ældre og er vist ikke  aktiv på øen mere.

Får stådreng af at tænke på hende, og skal helt sikkert have hende ordentligt snart. Hvis jeg er heldig når jeg forbi imorgen

 

 

 

Hvis du sammenligner hende med Tiffany, så forstår jeg dig bedre.  At man ikke lige umiddelbart kan se det, skyldes nok de dårlige billeder. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så nåede jeg det endelig. Og hun er sgu stadig lige dejlig, sød og sexet. Tænder for tovligt på hende, ikke mindst fordi hun gnider og danser sin lækre sambarøv op af en før man overhovedet har fået tøjet af. Måtte simpelthen kysse den røv, hvilket hun bestemt ikke havde noget imod. På med gummi og og en ordentlig suttetur, som hun gør sexet og lækkert. Måtte stoppe hende for ikke at komme for hurtigt. Af med trusserne og om på ryggen med tøsen, og så gik det ellers derudaf, så hendes gode jader dansede og hoppede. Kunne desværre ikke holde så længe og nå alt det jeg egentlig var kommet for. Det må blive næste gang. Den skønne Julian kan få min halvsløve vinterpik spændt til bristepunket af begejstring:P

Jeg er dog ikke sikker på, at jeg kan nå det inden hun smutter, for hun er her vist kun tre dage endnu. Hun lovede dog at komme tilbage til Odense igen på et tidspunkt. Heldigvis. Hun er blevet en af mine yndlingsoplevelser:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Decameron14 skrev, for 41 minutter siden:

Så nåede jeg det endelig. Og hun er sgu stadig lige dejlig, sød og sexet. Tænder for tovligt på hende, ikke mindst fordi hun gnider og danser sin lækre sambarøv op af en før man overhovedet har fået tøjet af. Måtte simpelthen kysse den røv, hvilket hun bestemt ikke havde noget imod. På med gummi og og en ordentlig suttetur, som hun gør sexet og lækkert. Måtte stoppe hende for ikke at komme for hurtigt. Af med trusserne og om på ryggen med tøsen, og så gik det ellers derudaf, så hendes gode jader dansede og hoppede. Kunne desværre ikke holde så længe og nå alt det jeg egentlig var kommet for. Det må blive næste gang. Den skønne Julian kan få min halvsløve vinterpik spændt til bristepunket af begejstring:P

Jeg er dog ikke sikker på, at jeg kan nå det inden hun smutter, for hun er her vist kun tre dage endnu. Hun lovede dog at komme tilbage til Odense igen på et tidspunkt. Heldigvis. Hun er blevet en af mine yndlingsoplevelser:P

Du skriver....curvy ass....Stor og fyldig, medium eller hvordan vil du beskrive hende?...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...