Hop til indhold

Recommended Posts

 

Hejsa-

Nogen som ved noget om dette sted    http://massage.side6.dk/tantrastudioodense  ??.

Det lydder jo spændende (  bortset fra at de skriver der ikke gives sexsuelle ydelser ) .....  Nå men jeg skrev en lille sms til dem og spurgte om man skulle tage det helt bogstaveligt :) , da der jo var et andet sted på samme vej hvor man kunne få hele pakken til 1200 for en time....

De svarede pænt tilbage at det skulle man,  der var ikke noget Blow eller sex, men man fik dog afslutning med Lingnam massage , hvilket jo også kan være super, men jo noget dyrt HJ. 

Men det var måske værd at prøve .

VH 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der, men fik kun handjob og der var ikke antydning af mere men et rent og pænt sted.

Men 1000kr for 45min det er lige i overkanten .

Ara

Del dette indlæg


Link til indlæg
ara skrev, for 59 minutter siden:

Har været der, men fik kun handjob og der var ikke antydning af mere men et rent og pænt sted.

Men 1000kr for 45min det er lige i overkanten .

Ara

Jep, også min mening  , tilbudet er fint nok med lækker massage og HJ , men prisen for en time skulle så ligge på ca 600 - 700 kr, det er hvad det koster en del steder i byen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 17 timer siden:

 

Hejsa-

Nogen som ved noget om dette sted    http://massage.side6.dk/tantrastudioodense  ??.

Det lydder jo spændende (  bortset fra at de skriver der ikke gives sexsuelle ydelser ) .....  Nå men jeg skrev en lille sms til dem og spurgte om man skulle tage det helt bogstaveligt :) , da der jo var et andet sted på samme vej hvor man kunne få hele pakken til 1200 for en time....

De svarede pænt tilbage at det skulle man,  der var ikke noget Blow eller sex, men man fik dog afslutning med Lingnam massage , hvilket jo også kan være super, men jo noget dyrt HJ. 

Men det var måske værd at prøve .

VH 

Jeg har også prøvet forskeligt  tanta srx massge du får sikket ligam som de kalder pik på deres sprog du for nok en udløsning med hænderen vil jeg næsten tro altså med begge hænder og strygninger af balder og pungen  God  fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så vil jeg også hellere give kr.1000.- for episk massage, som jeg prøvede i forgårs i Kolding, stiv pik hele tiden under 60 min behandling kun af den. Anmeldelse ligger under Jylland

Del dette indlæg


Link til indlæg
Achilleus skrev, den 21/3/2018 at 19:14:

Tak for info, har selv haft stedet i kikkerten :)

alt andet lige så er det jo 1  time for 1000 kr det var man jo ikke så mange andre steder slet ikke de  dyre  damer det tager de for 15 min   haha

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Achilleus
Mr1time skrev, den 21/3/2018 at 20:46:

Så vil jeg også hellere give kr.1000.- for episk massage, som jeg prøvede i forgårs i Kolding, stiv pik hele tiden under 60 min behandling kun af den. Anmeldelse ligger under Jylland

Jeg har også anmeldt Mille fra Episk massage... hun kan nogle ting ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...