Hop til indhold

tantrastudio odense ???

Featured Replies

Skrevet

Hejsa-

Nogen som ved noget om dette sted    http://massage.side6.dk/tantrastudioodense  ??.

Det lydder jo spændende (  bortset fra at de skriver der ikke gives sexsuelle ydelser ) .....  Nå men jeg skrev en lille sms til dem og spurgte om man skulle tage det helt bogstaveligt :) , da der jo var et andet sted på samme vej hvor man kunne få hele pakken til 1200 for en time....

De svarede pænt tilbage at det skulle man,  der var ikke noget Blow eller sex, men man fik dog afslutning med Lingnam massage , hvilket jo også kan være super, men jo noget dyrt HJ. 

Men det var måske værd at prøve .

VH 

Skrevet

Har været der, men fik kun handjob og der var ikke antydning af mere men et rent og pænt sted.

Men 1000kr for 45min det er lige i overkanten .

Ara

Skrevet
  • Author
ara skrev, for 59 minutter siden:

Har været der, men fik kun handjob og der var ikke antydning af mere men et rent og pænt sted.

Men 1000kr for 45min det er lige i overkanten .

Ara

Jep, også min mening  , tilbudet er fint nok med lækker massage og HJ , men prisen for en time skulle så ligge på ca 600 - 700 kr, det er hvad det koster en del steder i byen.

Skrevet
afløbsrenseren skrev, for 17 timer siden:

Hejsa-

Nogen som ved noget om dette sted    http://massage.side6.dk/tantrastudioodense  ??.

Det lydder jo spændende (  bortset fra at de skriver der ikke gives sexsuelle ydelser ) .....  Nå men jeg skrev en lille sms til dem og spurgte om man skulle tage det helt bogstaveligt :) , da der jo var et andet sted på samme vej hvor man kunne få hele pakken til 1200 for en time....

De svarede pænt tilbage at det skulle man,  der var ikke noget Blow eller sex, men man fik dog afslutning med Lingnam massage , hvilket jo også kan være super, men jo noget dyrt HJ. 

Men det var måske værd at prøve .

VH 

Jeg har også prøvet forskeligt  tanta srx massge du får sikket ligam som de kalder pik på deres sprog du for nok en udløsning med hænderen vil jeg næsten tro altså med begge hænder og strygninger af balder og pungen  God  fornøjelse

Skrevet

Tak for info, har selv haft stedet i kikkerten :)

Skrevet

Så vil jeg også hellere give kr.1000.- for episk massage, som jeg prøvede i forgårs i Kolding, stiv pik hele tiden under 60 min behandling kun af den. Anmeldelse ligger under Jylland

Skrevet
Achilleus skrev, den 21/3/2018 at 19:14:

Tak for info, har selv haft stedet i kikkerten :)

alt andet lige så er det jo 1  time for 1000 kr det var man jo ikke så mange andre steder slet ikke de  dyre  damer det tager de for 15 min   haha

Skrevet
Mr1time skrev, den 21/3/2018 at 20:46:

Så vil jeg også hellere give kr.1000.- for episk massage, som jeg prøvede i forgårs i Kolding, stiv pik hele tiden under 60 min behandling kun af den. Anmeldelse ligger under Jylland

Jeg har også anmeldt Mille fra Episk massage... hun kan nogle ting ;)

Skrevet

hun tilbyder vist også helkropsmassage  og  prosteta   ser der ud til i  hendes   menu   ved  ikke om det er   korrekt  men spændende med det nye  

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.