Hop til indhold

Nina 29 - petite - ægte GFE - første gang i DK

Featured Replies

Skrevet

Nina er petite, højde og vægt passer fint med annoncen. Hun er sød og smilende. Og der er ingen tvivl om det er hende på billederne. Om hun er lækkert er vel smag og behag ;) - jeg var  i hvert fald ikke skuffet.

Aftalt 'mødetid' blev overholdt til forventning, og jeg fik den tid jeg havde betalt for. Så heller ingen klager her. Sexdelen levede også op til forventningerne. Hun skiftede lige tøj på toilettet, vi hyggede i sofaen og fortsatte i soveværelset - ingen grund til at gå i detaljer.

Men; Engelsk, vil sige delvis. Tungekys vil jeg kun sige delvis, ikke 'dybe' kys. Megafransk, kun under opvarmningen. Afslutning som du ønsker, dog ikke mund/ansigt.

Til gengæld er der fast pris, hvilket jeg synes er dejligt. Mange annoncer har tillæg for 'ekstra' uden man nødvendigvis ved hvad det omfatter. Her fast pris - ingen tillæg.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.