banditten2 100 Skrevet 15. Marts, 2018 Jeg havde set Jaqueline profil et par gange og var blevet interesseret i at se/møde gudinden. Heldigvis gav mit job mig mulighed for at svinge forbi ringstedgade og besøge Jaqueline. http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=831 Cassiopeia sætter standarden for danske bordeller og den er høj. Fik tilbudt kaffe da jeg ankom, hvilket jeg takkede ja til. Kaffen blev serveret i stempelkande med chokolade til men det var nu hverken kaffen eller chokoladen jeg var kommet for. Ind kommer Jaqueline med et sødt smil. Fik et stort kram og kys på kinden til velkomst som var vi gamle venner. Aftalte en 1/2 og afregnede. Jaqueline sagde smid tøjet, jeg er tilbage om 2 min, hvilket i virkeligheden var 20 sekunder senere. Mødes oppe ved sengen hvor jeg nu er nøjen og begejstringen er ved at indfinde sig i mini me. Efter lidt kys og kælen fik jeg besked på at lægge mig ned og Jaqueline begyndte at udforske min krop med sin mund og tunge. Efterhånden kom hun ned til mini me som fik regnfrakken på og så gik hun i gang med udmærket vådt blow job. Godt og dybt, eneste minus var at hun stoppede for hurtigt da hun var liderlig efter pik. Så hun satte sig op på mini me og begyndte at ride mig. Hun har nogen flotte faste bryster, der er hjulpet på vej men desværre er de stenhårde. De sidder godt og er et fantastisk syn, så ærgerligt at de ikke er lavet bedre. Vi startede som GFE og endte ude i kategorien PSE. Jaqueline ville gerne have det hårdt og tilbyd undervejs muligheden for sport i 2'eren. Jeg var slemt fristet, da hendes røv er fantastisk men har den aftale med mig selv at jeg aldrig dyrker analsex med pigen første gang jeg knalder dem. Blot et spørgsmål om kemi. Vi endte i doggy style foran spejlet og det var mere end mini e kunne holde til. Spurgte hvor ladning skulle leveres, hvortil at Jaqueline svarede udover min røv. Som sagt så gjort, hun fik en ordentlig ladning udover røven og opad ryggen, hvilket vi begge havde et godt grin over. Efterfølgende aftørring og snak. Ingen stress med at få mig ud. Jaqueline er sød, imødekommende og nem at snakke med. Alderen skal der nok lægges moms til men hun elsker sit bijob uden tvivl. Jeg kommer igen en anden gang og det er til sport i 2'eren. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dongding 683 Skrevet 15. Marts, 2018 She has been on my radar. Has she came out of retirement or is she new to the game? Nice review Thanks 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
banditten2 100 Skrevet 15. Marts, 2018 As I understand she is new. Startet in November Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 15. Marts, 2018 (edited) Man kan ikke andet end knus-elske de piger som er til "Græsk til hende". De burde få en fortjeneste-metalje fra Staten for at gøre alle huller tilgængelige.. Syntes mere og mere det bliver en sjældenhed hos pigerne. Især de nystartede.. Redigeret 15. Marts, 2018 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
banditten2 100 Skrevet 17. Marts, 2018 ppd skrev, den 15/3/2018 at 21:34: Man kan ikke andet end knus-elske de piger som er til "Græsk til hende". De burde få en fortjeneste-metalje fra Staten for at gøre alle huller tilgængelige.. Syntes mere og mere det bliver en sjældenhed hos pigerne. Især de nystartede.. Ja og en del af pigerne synes at tilbyde græsk mere af nød end lyst og med 27 forbehold 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Highlow 451 Skrevet 17. Marts, 2018 banditten2 skrev, for 2 timer siden: Ja og en del af pigerne synes at tilbyde græsk mere af nød end lyst og med 27 forbehold Er det kritik eller en konstatering ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dongding 683 Skrevet 18. Marts, 2018 Stick to the girl. Talk anal some where else Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
banditten2 100 Skrevet 18. Marts, 2018 Highlow skrev, for 18 timer siden: Er det kritik eller en konstatering ? Konstatering Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg