Latino

Massage privat

5 indlæg i denne tråd

Hejsa igen :shock:

Jeg er på jagt efter engang massage (Jylland) (privat) og ikke Thai (har ikke noget imod dem)

Er der nogen der har prøvet evt. hende her?

http://www.guloggratis.dk/erotik/divers ... 97-massage

Synes også at der er mange der tilbyder massage privat i deres egen lejlighed eller hus.

ifølge krak.dk og guloggratis.dk om der så er ekstra udover massage er en anden snak, måske man kunne være heldig med noget svensk ;)

Kigger især efter steder hvor der står fx 1. sal eller kælderen :twisted:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror det er vigtigt at man er afklaret med om massagen eller afslutningen er vigtigst.

Der findes en masse massører som gør det rigtig godt, men som vil blive noget harme, hvis man forventer afslutning.

Men hvis man annoncerer i et erotikforum, så må man jo være klar over, at det skaber en hvis forventning hos kunden.

Personligt ville jeg dog forventningsafstemme inden jeg booket tiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror det er vigtigt at man er afklaret med om massagen eller afslutningen er vigtigst.

Der findes en masse massører som gør det rigtig godt, men som vil blive noget harme, hvis man forventer afslutning.

Men hvis man annoncerer i et erotikforum, så må man jo være klar over, at det skaber en hvis forventning hos kunden.

Personligt ville jeg dog forventningsafstemme inden jeg booket tiden.

Enig med dig....Jeg kunne aldrig drømme om at spørge efter en form for afslutning, især ikke noget der fundet igennem krak.dk osv. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu