Hop til indhold
Latino

Massage privat

Recommended Posts

Hejsa igen :shock:

Jeg er på jagt efter engang massage (Jylland) (privat) og ikke Thai (har ikke noget imod dem)

Er der nogen der har prøvet evt. hende her?

http://www.guloggratis.dk/erotik/divers ... 97-massage

Synes også at der er mange der tilbyder massage privat i deres egen lejlighed eller hus.

ifølge krak.dk og guloggratis.dk om der så er ekstra udover massage er en anden snak, måske man kunne være heldig med noget svensk ;)

Kigger især efter steder hvor der står fx 1. sal eller kælderen :twisted:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror det er vigtigt at man er afklaret med om massagen eller afslutningen er vigtigst.

Der findes en masse massører som gør det rigtig godt, men som vil blive noget harme, hvis man forventer afslutning.

Men hvis man annoncerer i et erotikforum, så må man jo være klar over, at det skaber en hvis forventning hos kunden.

Personligt ville jeg dog forventningsafstemme inden jeg booket tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror det er vigtigt at man er afklaret med om massagen eller afslutningen er vigtigst.

Der findes en masse massører som gør det rigtig godt, men som vil blive noget harme, hvis man forventer afslutning.

Men hvis man annoncerer i et erotikforum, så må man jo være klar over, at det skaber en hvis forventning hos kunden.

Personligt ville jeg dog forventningsafstemme inden jeg booket tiden.

Enig med dig....Jeg kunne aldrig drømme om at spørge efter en form for afslutning, især ikke noget der fundet igennem krak.dk osv. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder spændende.

Har jeg forstået det ret, at eneste form for kontakt er via gul og gratis.

Ingen tlf nr eller andet?

Ja det er rigtigt, man får enten en mail eller tlf. nr når man har skrevet til hende derinde på hendes annonce. Det er gratis at oprette en bruger derinde. :!:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...