Hop til indhold
lhrn

Primært massage til en dårlig ryg

Recommended Posts

Hej

hvor i Vejle/Horsens skal man tage hen og få en god massage når man har dårlig ryg, der skal ikke nødvendigvis være tilbud om mere men men man er jo kun en mand

tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja, OrkanOlga i Hanstholm er jo et godt bud, ligeledes LetteLise på Kegnæs.

Ringer der en klokke hos dig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 16 minutter siden:

Tja, OrkanOlga i Hanstholm er jo et godt bud, ligeledes LetteLise på Kegnæs.

Ringer der en klokke hos dig?

Øhhh nej ingen klokker der ringer her men ondt i ryggen, er der et problem med det? Og du glemte link

Redigeret af lhrn

Del dette indlæg


Link til indlæg
lhrn skrev, for 42 minutter siden:

Øhhh nej ingen klokker der ringer her men ondt i ryggen, er der et problem med det? Og du glemte link

Kære Lhrn:)

Hvis det med ondt ryggen der er seriøst alvorlig for dig, så mener jeg du har betydelig mere ud af professionel hjælp fra en fysioterapeut. Dvs du skal forbi en læge og have en henvisning til fysiurgisk behandling og så er det en klinik med ydernummer, hvilket betyder at Sygesikringen betaler største parten.

Et råd vil jeg give dig med på vejen, hvis du ikke sådan indenfor de første 3 -4 behandlinger kan mærke lidt bedring eller bare ingen, så skal overveje noget andet og derfor endnu en gang besøge lægen. Det kan være at næste skridt er kiropraktik, som også er med offentlig tilskud.

Men husk på  at kiropraktik er brutalt - "knæk og bræk" så det undertiden knaser højlydt og du tilmed efter behandlingen i noget tid kan have mere ondt end før "knæk og bræk"  Det kaldes også "5 hundred dollars greb" - og igen hvis det ikke hjælper efter 3 -4 gange så besøg lægen igen

For husk på at fysen og "knæk og bræk" jo er selvstændige erhvervsdrivende der skal tjene til dagen og vejen, og de vil helt sikkert gnide videre og brække videre til henvisningen er brugt op!!!

Hold dig fra alle andre selvlærte helbredere med alverdens tilbud om det rene plidder pladder = et ekstra øje midt i panden - drikke kold te rørt ud i kolort - kigge i kaffegrums ved fuldmåne. Og det gælder også thaimassage.

Alt der ikke er autoriseret af det danske sundhedsvæsen er sandsynligvis spild af penge og du kan uden at vide det spille hasard med dit helbred

Mange hilsner

Nyder livet

 

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nyder livet

mange tak for svar håbede bare på en mirakel kur her og nu men du har jo helt ret i det du skriver, igen tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 22 minutter siden:

Kære Lhrn:)

Hvis det med ondt ryggen der er seriøst alvorlig for dig, så mener jeg du har betydelig mere ud af professionel hjælp fra en fysioterapeut. Dvs du skal forbi en læge og have en henvisning til fysiurgisk behandling og så er det en klinik med ydernummer, hvilket betyder at Sygesikringen betaler største parten.

Et råd vil jeg give dig med på vejen, hvis du ikke sådan indenfor de første 3 -4 behandlinger kan mærke lidt bedring eller bare ingen, så skal overveje noget andet og derfor endnu en gang besøge lægen. Det kan være at næste skridt er kiropraktik, som også er med offentlig tilskud.

Men husk på  at kiropraktik er brutalt - "knæk og bræk" så det undertiden knaser højlydt og du tilmed efter behandlingen i noget tid kan have mere ondt end før "knæk og bræk"  Det kaldes også "5 hundred dollars greb" - og igen hvis det ikke hjælper efter 3 -4 gange så besøg lægen igen

For husk på at fysen og "knæk og bræk" jo er selvstændige erhvervsdrivende der skal tjene til dagen og vejen, og de vil helt sikkert gnide videre og brække videre til henvisningen er brugt op!!!

Hold dig fra alle andre selvlærte helbredere med alverdens tilbud om det rene plidder pladder = et ekstra øje midt i panden - drikke kold te rørt ud i kolort - kigge i kaffegrums ved fuldmåne. Og det gælder også thaimassage.

Alt der ikke er autoriseret af det danske sundhedsvæsen er sandsynligvis spild af penge og du kan uden at vide det spille hasard med dit helbred

Mange hilsner

Nyder livet

 

Jeg vil ikke give dig ret i at det altid er bedre med professionel hjælp.

Jeg har et par Thaipiger der kan finde ud af og massere uden andet, og har ikke fortrudt min Fys. blev "fyret" af mig, så jeg betaler hellere det lidt mere end må nøjes med 25 min ved en fys. hver gang.

# knold

Del dette indlæg


Link til indlæg
knold skrev, for 29 minutter siden:

Jeg vil ikke give dig ret i at det altid er bedre med professionel hjælp.

Jeg har et par Thaipiger der kan finde ud af og massere uden andet, og har ikke fortrudt min Fys. blev "fyret" af mig, så jeg betaler hellere det lidt mere end må nøjes med 25 min ved en fys. hver gang.

# knold

Er det nogen i Horsens/ Vejle området??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, 1 time siden:

Kære Lhrn:)

Hvis det med ondt ryggen der er seriøst alvorlig for dig, så mener jeg du har betydelig mere ud af professionel hjælp fra en fysioterapeut. Dvs du skal forbi en læge og have en henvisning til fysiurgisk behandling og så er det en klinik med ydernummer, hvilket betyder at Sygesikringen betaler største parten.

Et råd vil jeg give dig med på vejen, hvis du ikke sådan indenfor de første 3 -4 behandlinger kan mærke lidt bedring eller bare ingen, så skal overveje noget andet og derfor endnu en gang besøge lægen. Det kan være at næste skridt er kiropraktik, som også er med offentlig tilskud.

Men husk på  at kiropraktik er brutalt - "knæk og bræk" så det undertiden knaser højlydt og du tilmed efter behandlingen i noget tid kan have mere ondt end før "knæk og bræk"  Det kaldes også "5 hundred dollars greb" - og igen hvis det ikke hjælper efter 3 -4 gange så besøg lægen igen

For husk på at fysen og "knæk og bræk" jo er selvstændige erhvervsdrivende der skal tjene til dagen og vejen, og de vil helt sikkert gnide videre og brække videre til henvisningen er brugt op!!!

Hold dig fra alle andre selvlærte helbredere med alverdens tilbud om det rene plidder pladder = et ekstra øje midt i panden - drikke kold te rørt ud i kolort - kigge i kaffegrums ved fuldmåne. Og det gælder også thaimassage.

Alt der ikke er autoriseret af det danske sundhedsvæsen er sandsynligvis spild af penge og du kan uden at vide det spille hasard med dit helbred

Mange hilsner

Nyder livet

 

Jeg vil både give dig ret og uret. :)

En uddannet behandler er i reglen det bedste, men uddannelsen behøver absolut ikke være foregået i Danmark.

Nu brugte jeg lidt ironi i mit første svar, hvilket trådstarter tydeligvis ikke forstod, men lad mig prøve igen.

Trådstarter, det tjener næppe noget formål at anbefale en thaimassør i den ene ende af landet, hvis du bor i den anden, så for god ordens skyld bør du altid skrive, hvor du søger, hvis du ønsker kvalificeret input"

Men jeg prøver alligevel.:

I Kolding, på Haderslevvej 115 ligger Phun Thai Massage. Phun selv er vist stadig hæmmet af et brud på håndleddet, men hun har flere dygtige assistente, Anah og Ponthip. Sidstnævnte behøver du faktisk ikke engang at fortælle, hvor dine problemzoner er, for hun finder dem helt af sig selv.

Naturligvis hjælper et samspil altid, og så nærmest flyver man over til bilen, når man har været under hendes kyndige behandling. :) 

Redigeret af Onslow

Del dette indlæg


Link til indlæg

Onslow godt ord igen nej jeg nævner ikke område i over skriften men i teksten står der klart Horsens/Vejle sååå er der vel ikke grund til ironi:-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
knold skrev, for 47 minutter siden:

Jeg vil ikke give dig ret i at det altid er bedre med professionel hjælp.

Jeg har et par Thaipiger der kan finde ud af og massere uden andet, og har ikke fortrudt min Fys. blev "fyret" af mig, så jeg betaler hellere det lidt mere end må nøjes med 25 min ved en fys. hver gang.

# knold

Men så man vel enedes om at det næppe er happy-endingen der fik smerterne til at forsvinde ellers er det vist bare tale om placebo-effekt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 2 timer siden:

Tja, OrkanOlga i Hanstholm er jo et godt bud, ligeledes LetteLise på Kegnæs.

Ringer der en klokke hos dig?

Det må så være KanaljeKaren fra Karup :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
lhrn skrev, for 28 minutter siden:

Onslow godt ord igen nej jeg nævner ikke område i over skriften men i teksten står der klart Horsens/Vejle sååå er der vel ikke grund til ironi:-) 

Hov, jeg skylder dig vist en undskyldning, mine øjne har åbenbart slået følge med blindtarmen. ;) 

Held og lykke med behandlingen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis du kommer til århus plejer jeg at tage i hans brogesgade hos Nong ... 

- ret god massage og hyggelig stemning .... og et sted man kan komme ind og ud af uden en "walk of shame" 

så for massage er det helt klart min favorit i Århus .... og prisen er fin 290,-

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der var Aroya i Stenderup, men der var brand i deres hus, og hun er mig bekendt endnu ikke startet op igen endnu

Del dette indlæg


Link til indlæg
lhrn skrev, for 17 timer siden:

Hej

hvor i Vejle/Horsens skal man tage hen og få en god massage når man har dårlig ryg, der skal ikke nødvendigvis være tilbud om mere men men man er jo kun en mand

tak

http://mim-massage.dk/

Hun er glad og smilende, og gør et rigtig godt stykke arbejde (men du skal heller ikke regne med andet end massage :-) )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...