Hop til indhold
Guest Pedro38

GinaT - Roskilde

Recommended Posts

Guest Jorghawk

Har skrevet lidt med hende - hun har også sendt en del billeder (ingen nøgenhed, men nok til at vise, at hun er godt skruet sammen). Hun bor i Holbæk (siger hun) og virker meget ivrig. Men har ikke besøgt hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jorghawk

Det er hun ikke - i hvert fald ikke på de billeder, hun har sendt. Og hun siger, at hun er ‘all girl’ - men hun kan ikke finde ud af at skifte brugernavn. Jeg har sendt hende en guide til det - så nu må vi se

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Der er absolut ingen T i hende! Og hun hedder da også G nu. Slank, utrolig flot pige/kvinde, med en dejlig amatør-attitude. Besøg hende, hun fortjener det, men hun er her kun et par uger mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Ikke pro, hun har en hovedbeskæftigelse og dyrker dette for sjov og for at få lidt sex. Vi snakkede en del og jeg fik hendes baggrund, som jeg tror fuldt og fast på. Hun er i Holbæk. Prisleje, spørg hende selv, men i alt fald min minutpris var yderst rimelig (men vi gik også næsten dobbelt over det aftalte). Men som lækre sugarpiger er flest, rent bortset fra at hun er til at snakke med om prisen på forhånd. Og er man til unge slanke piger (normalt er jeg ellers til det modsatte, gerne lidt ældre og trinde med store babser) er hun altså et fund. Og så fik jeg krydset yderligere et land af:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Tatra. Er i dialog med Gina om besøg - enig med dig om at hun ser godt ud. Jeg skal køre lidt langt. Så kan du måske sende en PB til mig omkring prisniveauet? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Først, du søgte andetsteds i Roskilde, der er hun ikke og har aldrig været.

Dernæst, hun er hjemme i sit hjemland nu, men selv om hun ikke er den skarpeste ørn i skuffen til skriftligt engelsk mener jeg at forstå at hun skulle komme til DK om ca. 2 uger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, den 29/6/2018 at 03:44:

Først, du søgte andetsteds i Roskilde, der er hun ikke og har aldrig været.

Dernæst, hun er hjemme i sit hjemland nu, men selv om hun ikke er den skarpeste ørn i skuffen til skriftligt engelsk mener jeg at forstå at hun skulle komme til DK om ca. 2 uger.

Jeg har kontakt med hende, hun er i Holbæk nu, fik tilsendt pæn mange billeder på whatsapp.

Hun er også Domina.

desværre har hun ikke det jeg efterlyser, så håber andre kan bidrage med en anmeldelse..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...