Hop til indhold
Anopsy

Ejer du eller benytter du dig af sexdukker?

Recommended Posts

Hej alle,

Vi er fire 2. semester psykologistuderende fra Aalborg Universitet, som for tiden er i gang med at skrive et projekt omhandlende motivationen bag og oplevelsen af at være sammen med en sexrobot/sexdukke. I denne sammenhæng søger vi mænd over 18 år, der har lyst til at stille op til et interview angående oplevelser og erfaringer med en sexdukke. Hvorvidt du ejer en selv eller blot har prøvet en spiller ingen rolle. 

Interviewet vil blive lydoptaget og disse optagelser vil indgå i vores projektarbejde. Det er dog vigtigt at understrege, at interviewet er 100% anonymt og alle personlige udsagn og oplysninger vil blive behandlet fortroligt. Interviewet vil have en varighed på omkring 1 time og vi er meget fleksible med tid og sted.

Hvis du/I kunne være interesseret er du/I meget velkommen til at kontakte os på mail: [email protected].

Vi kan også kontaktes på ovenstående mail, hvis du/I skulle have yderligere spørgsmål eller ønsker en mere dybdegående forklaring af interviewets settings. 

Vi håber at høre fra jer!

De bedste hilsner

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er vist kun 3-4 mænd her på EG, der ikke har en sexdukke. Omkring halvdelen har både 2 og 3 forskellige.  Det er faktisk et rigtigt interessant emne, specielt taget i betragtning at dukkerne nu både kan tale og de nyeste modeller kan endda få sprøjteorgasme, det fordre dog man lige hælder lidt vand i orgasmetanken.  Jeg bruger juice i stedet for vand, da det forbedre oplevelsen at  det orgasme-stads nu modsat i virkeligheden smager godt. 

Jeg selv har anskaffet dukke nr. II med expansion package. Det er fedt, at jeg nu kan vælge imellem slutty, hold-kæft, og sur kælling, som kaldes for GFE-programmet. Jeg tror at om et par år vil stort set alle mænd havde disse dukker i deres hjem, således at det ikke kun er EG-brugere der har set lyset.

Nå, jeg har ikke tid til at skrive mere Dukke nummer I vil kneppe, og dukke nr. II skælder ud, fordi jeg ikke har klaret opvaksen endnu. - kæft et dilemma 

Held og lykke med jeres projekt. Jeg regner med at EG-brugere vil stå i kø for at deltage, hvorfor jeg træder et skidt tilbage, og lader andre komme til.

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sniper123
TheVoice skrev, for 53 minutter siden:

Jeg tror at om et par år vil stort set alle mænd havde disse dukker i deres hjem, således at det ikke kun er EG-brugere der har set lyset.

Held og lykke med jeres projekt. Jeg regner med at EG-brugere vil stå i kø for at deltage, hvorfor jeg træder et skidt tilbage, og lader andre komme til.

Jeg har også nævnt det for en GP eller to, konkurrencen bliver hårdere og sexdukkerne vil utvivlsomt true deres erhverv og indtjening. På samme måde som Amazon er ved at lukke Toys R US, de skulle have satset på noget andet "legetøj" herunder dukker... ;) :D

Redigeret af Sniper123

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også gået og tænkt på at anskaffe mig nogle kneppedukker. En hvid, en gul og en sort, ja sådan alt efter lyst og behov.

Når jeg ikke selv skal bruge dem vil jeg mod lempelig gebyr udleje dukkerne til fattige psykologistuderende på SU.

Så kan de få selvsyn og selv prøve at kneppe dukkerne i stedet for at spørge DUMT

Så kan man sige, de sådan er meget mere tæt på dukkerne og i stand til at sætte ord på følelser, følelse og følger      - -  det må da ligge lige til højrebenet at i selv sparer sammen og køber en og prøver jer frem -  det siges at fissen kan vaskes efter knald - så hvis i bruger hende på skift behøver i ikke at bruge gummi :P

Mange hilsner

Nyder livet

- - - -  og lige : hvis i er tøse psykologistuderende kan disse bolledukker efter sigende også fås med pik - -  og den kan også vaskes. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej. Jeg tænker der er sgu nok for meget rengøring ved en sådanne dukke. I det mindste kan de fleste damer selv finde ud af at gøre sig rene.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kørte også hårdt på med sexdukker ....det gik over stok og sten (hæhæ) indtil min favoritdukke begyndte at blive lidt for dyr i drift. Regningen for batterier blev simpelthen for stor, og hun begyndte at blive mere og mere krævende - uden for sengen vel at mærke. 

Så jeg hev batterierne ud af hende og så var der ro!........

Lige indtil den dag hvor jeg kom hjem og fandt hende ude i garagen, hvor hun var koblet op til ladeapparatet!,,!

Jeg har ikke været hjemme siden.......

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min er skredet, og en ven til mig som bor i Aarhus, har set hende på doll House, troede jeg kunne stole på hende :( mine penge var ikke gode nok, så nu arbejder hun som glædes pige på doll House. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Anospy

Spændende at læse om jeres Studio omkring sex dukker . Hvis i har spørgsmål er i velkommen til at kontakte mig - Jeg har efter hånden samlet en del viden og info omkring disse skønne Love Doll's

Med ønsket om en god dag

Madame Elisabeht and the Doll's

IMG_4317.JPG

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min kammerat har også anskaffet sig en sexdukke, skønne og dejlige Pink lady:wub:;  men amorinerne mellem dem er kølnet lidt her i sidste uge. Hun er ham er utro:shock:

I forrige uge var han på forretningsrejse hele ugen, og efterhånden godt "tyk bag ørene" efter nogle slaw fisse hos skønne Pink Lady:wub:

Han er hjemme igen sent lørdag aften og selvfølgelig modtager Pink Lady:wub: ham i entredøren ligeså liderlig og trængende som ham selv, og de ender straks inde i soveværelset hvor han knalder hende i et vildt ridt så han kan få lettet trykket.

Dårligt nok er de kommet igang med at knalde før naboen på den anden side af væggen banker indædt væggen og brøler : kan i da for fandet  ikke lade os andre få fred og ro, i det mindste i weekenden!!! - nu har i larmet hele ugen i tide og utide

- - og så troede han, at han endelig havde fundet sig kæreste der ikke var utro

Mange hilsner

Nyder livet

Jeg kan da også lige benytte lejligheden til at oplyse de studerende om at jeg ALDRIG kan finde på at anskaffe mig en død klump silikoneformet dukke med en eller anden form for fisse -  aldrig - aldrig. Jeg vil have ægte fisse uden gummi. Den anden halvdel af den befolkning - kvinderne kan da aldrig byttes ud til fordel for en død silikone klump. De mænd der køber disse dukker, trænger vist mere til nogle samtaler med de ovennævnte Psykologer når de engang er færdiguddannet og bliver Autoriserede med eget ydernummer.

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 41 minutter siden:

Min kammerat har også anskaffet sig en sexdukke, skønne og dejlige Pink lady:wub:;  men amorinerne mellem dem er kølnet lidt her i sidste uge. Hun er ham er utro:shock:

I forrige uge var han på forretningsrejse hele ugen, og efterhånden godt "tyk bag ørene" efter nogle slaw fisse hos skønne Pink Lady:wub:

Han er hjemme igen sent lørdag aften og selvfølgelig modtager Pink Lady:wub: ham i entredøren ligeså liderlig og trængende som ham selv, og de ender straks inde i soveværelset hvor han knalder hende i et vildt ridt så han kan få lettet trykket.

Dårligt nok er de kommet igang med at knalde før naboen på den anden side af væggen banker indædt væggen og brøler : kan i da for fandet  ikke lade os andre få fred og ro, i det mindste i weekenden!!! - nu har i larmet hele ugen i tide og utide

- - og så troede han, at han endelig havde fundet sig kæreste der ikke var utro

Mange hilsner

Nyder livet

:DJeg tror squ det må være viceværten/udlejeren - De nysgerrige grissebasser har jo ekstra nøgler til alle lejligheder.  Vi burde jo skrive til producenten, hvor få dem til at installere noget persongenkendelses software, således at dukke pr. automatisk skifter til "Sur kælling", hvis andre end ejeren kigger på dem 

Citat

Jeg kan da også lige benytte lejligheden til at oplyse de studerende om at jeg ALDRIG kan finde på at anskaffe mig en død klump silikoneformet dukke med en eller anden form for fisse -  aldrig - aldrig. Jeg vil have ægte fisse uden gummi. Den anden halvdel af den befolkning - kvinderne kan da aldrig byttes ud til fordel for en død silikone klump. De mænd der køber disse dukker, trænger vist mere til nogle samtaler med de ovennævnte Psykologer når de engang er færdiguddannet og bliver Autoriserede med eget ydernummer.

Det var nok klogt at skrive det, så udgår du måske at blive kontaktet - Det er jeg nemlig blevet :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Anopsy skrev, for 17 timer siden:

Hej alle,

Vi er fire 2. semester psykologistuderende fra Aalborg Universitet, som for tiden er i gang med at skrive et projekt omhandlende motivationen bag og oplevelsen af at være sammen med en sexrobot/sexdukke. I denne sammenhæng søger vi mænd over 18 år, der har lyst til at stille op til et interview angående oplevelser og erfaringer med en sexdukke. Hvorvidt du ejer en selv eller blot har prøvet en spiller ingen rolle. 

Interviewet vil blive lydoptaget og disse optagelser vil indgå i vores projektarbejde. Det er dog vigtigt at understrege, at interviewet er 100% anonymt og alle personlige udsagn og oplysninger vil blive behandlet fortroligt. Interviewet vil have en varighed på omkring 1 time og vi er meget fleksible med tid og sted.

Hvis du/I kunne være interesseret er du/I meget velkommen til at kontakte os på mail: [email protected].

Vi kan også kontaktes på ovenstående mail, hvis du/I skulle have yderligere spørgsmål eller ønsker en mere dybdegående forklaring af interviewets settings. 

Vi håber at høre fra jer!

De bedste hilsner

Hvorfor gør i ikke et fornuftigt indhug i SU´en,og lejer en hver?

Så fåes erfaringer da ikke mere dugfriske.

Hvis økonomien er stram kan i jo bare skiftes..sidste mand slukker og vender vrangen ud;)

Enzo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det får mig til at tænke på filmen Lars and the Real Girl.

91CJcqMXD-L._SX342_.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

VI OPRETTER ET FORUM FOR ANMELDERSER AF KNALD MED SEX DUKKER

FOR ET PAR ÅR SIDEN HAVDE JEG BESØGT XXDARK UDEN HELD! 

PÅ VEJEN I ISTEDGADE KØBTE JEG EN SILIKONE FISSE! VAR JO VARMET OP.

I BILEN BLEV KÆRLIGHEDEN FOR STOR TIL MIT NYINDKØBTE ÅBNEDE PAKKEN

OG KNALDE FISSEN I BILEN MED DET RESULTAT DEN FLÆKKEDE PÅ MIDTEN INDEN JEG KOM HJEM

KUNNE HAVDE FÅET BJ FOR SAMME PRIS I DEN BERØMTE GADE

FÅR ALTID KØBT FOR SMÅT SEX LEGETØJ OG ØDELÆGGER DET ELLER KAN IKKE 

KOMME UD IGEN TIL STOR FORVIRRING OG HUMORA

VIL KLART ANBEFALE XXDARK I STEDET FOR SILIKONE JP

Redigeret af jp

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...