Hop til indhold

Recommended Posts

Så var det tid til at besøge en af de mange GP'er i Esbjerg, og valget faldt på Nicole (profilnavn Nicol).

https://annoncelight.dk/showad/243790

Jeg ringede til hende og fik lov at komme på besøg med det samme. Hun snakker rigtigt godt engelsk.

Døren blev åbnet af Nicole iført en fræk kort kimono og jeg blev budt ind. Det er pigen på billederne, men hun har taget et par kg på siden, dog er hun stadigvæk en flot pige. Vi aftalte ydelser og jeg betalte. Tog en time med GFE, da jeg kan lide at bruge god tid på forspil. Da jeg kom ind i værelset, efter et hurtigt bad, blev jeg modtage af dybe kys hvor hun pressede sin krop imod min. Sådan stod vi i 10 minuter, hvorefter hun gik ned på knæ og og gave mig et rigtigt godt blowjob. Derefter noget mere kyssen og så lagde hun sig på sengen, hvor jeg fik lov til at kysse og slikke hende over det hele. Hun var ren og duftede og smakte dejligt.
Jeg ved ikke om hun var blevet liderlig, men kondomet kom hurtigt på. Efter at vi havde ligget i missionærstilling ville hun skifte til cowgirl, hvor hun begyndte at ride. Det blev bare hårdere og hårdere og hun pressede sit køn ned i mod mig og til sidst kom hun, lagde sig flad på sengen og sagde "nu kan du gøre, hvad du har lyst til". Det gjorde jeg så, indtil jeg kom.

Pigen er rigtig imødekommende og nem at snakke med. Hun ligner billederne, men med et par ekstra kg. Så har hun også et par tatoveringer, hvor den mest markante er på maven. Det var ikke noget, der generede mig.
Der ver meget kyssen og kærtegnen hele tiden og hun var bestemt ikke bange for at tilfredsstille. Lejligheden er fin og ren, og ligger øverst i en opgang.

Hun kan meget varmt anbefaldes. Fare for gentagelse? Ja, jeg har været der to gange imens hun har været i Esbjerg og det blev bestemt ikke ringere af det. Hun rejser til Ålborg snart.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gokke72

+1..besøgte hende da hun var i Ålborg sidst - hamrende fræk og sød/smuk pige som besidder en sjælden karisma - ser hende hellere end gerne igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tilslutter mig alt trådstarter skriver.

En af de få jeg har besøgt flere gange, og det blev i Aalborg denne gang... Hun er 100% til stede og du får lov til meget, hvis du selv bringer noget til bords først.

Skøn pige på Kati-niveau. Eller måske over.

Redigeret af Stabilizer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...