Hop til indhold

Kællingtøsen silkeborg

Featured Replies

Skrevet

Hov, kan jeg godt se nu, min fejl :D

Skrevet

Stor forbruger af hash og lugter ikke særlig godt og hun har noget muskelsvind så kan næsten ikke gå og en attitude der skriger at man skal holde sig væk

jeg kom ind.....hun skulle ryge først før hun kunne noget, siger hun....øhh WTF....

arhhh jeg tror jeg smutter igen, siger jeg....så starter hun at store tude og råber og skriger alt muligt og smider sig foran døren..

du skal betale før du går, siger hun...for hvad, spørger jeg: fordi du har været her, siger hun

jeg siger flyt dig jeg vil gerne ud, men hun siger hun kender nogen som kommer og banker mig hvis jeg ikke betaler....Wow 

Hjælp pigen, og bliv væk!!!

Skrevet
maxmuld skrev, for 6 timer siden:

Stor forbruger af hash og lugter ikke særlig godt og hun har noget muskelsvind så kan næsten ikke gå og en attitude der skriger at man skal holde sig væk

jeg kom ind.....hun skulle ryge først før hun kunne noget, siger hun....øhh WTF....

arhhh jeg tror jeg smutter igen, siger jeg....så starter hun at store tude og råber og skriger alt muligt og smider sig foran døren..

du skal betale før du går, siger hun...for hvad, spørger jeg: fordi du har været her, siger hun

jeg siger flyt dig jeg vil gerne ud, men hun siger hun kender nogen som kommer og banker mig hvis jeg ikke betaler....Wow 

WTF?!?

Skrevet
maxmuld skrev, for 9 timer siden:

Hahah shiiiiit, tænkte nok hun var sådan en :-P

Skrevet
22 cm and thick skrev, for 2 timer siden:

Forkortelse for: What The Fuck.... :-) 

Jeg ved godt hvad det betyder.
Var bare chokeret over læsningen :).

Skrevet
dontfuckingmailme skrev, for 17 timer siden:

Jeg ved godt hvad det betyder.
Var bare chokeret over læsningen :).

Ok, fremgik bare ikke på nogen måde hvad det var du mente.

• 3 weeks later...
Skrevet

Vedrørende Kællingtøzzen fra Silkeborg mener jeg bestemt ikke at Maxmulds anmeldelse skal stå alene og som troende. Jeg har lige besøgt hende og synes hun er rigtig sød,  en fræk ung pige,  fræk tungepierceret :-) som jeg så hende,  nyder hun selskab, er glad og udadvendt. Og jo hun røg lidt tjald og hvad så,  det gør Madina :-) og en masse andre jo også, det retfærdiggør jo ikke til en dårlig anmeldelse!!! 

Jeg glæder mig bestemt til næste besøg ved hende :-)

Skrevet

Kunne godt være lokket. Men samleje uden gummi er jeg sq noget betrykket over. 

Skrevet
Domin skrev, den 5/4/2018 at 05:34:

Vedrørende Kællingtøzzen fra Silkeborg mener jeg bestemt ikke at Maxmulds anmeldelse skal stå alene og som troende. Jeg har lige besøgt hende og synes hun er rigtig sød,  en fræk ung pige,  fræk tungepierceret :-) som jeg så hende,  nyder hun selskab, er glad og udadvendt. Og jo hun røg lidt tjald og hvad så,  det gør Madina :-) og en masse andre jo også, det retfærdiggør jo ikke til en dårlig anmeldelse!!! 

Jeg glæder mig bestemt til næste besøg ved hende :-)

Kan du fortælle lidt mere om dit møde med hende? 

Hun ser yderst fristende ud på billederne.

• 4 months later...
Skrevet

link virker ikke - hun er der ikke mere?

Skrevet

Hun optræder også på DKWebcam....... Syns nu hun er ret fræk at se på;men hun generer sig ikke for at ryge en joint for åben skærm :-)

• 2 weeks later...
Skrevet

Hehe kan godt li du har tilbud til “ de fattige “ og hvornår er man så det ?? :blink:

Skrevet
bestbareback skrev, den 18/8/2018 at 07:04:

Hun optræder også på DKWebcam....... Syns nu hun er ret fræk at se på;men hun generer sig ikke for at ryge en joint for åben skærm :-)

Hvad hedder hun derinde

Skrevet
MarKobæk skrev, den 2/9/2018 at 10:38:

Hvad hedder hun derinde

Fræk tøzz såvidt jeg husker.........

• 5 months later...
Skrevet

eksisterer hun stadig i Silkeborg området?

Skrevet

ja det gør hun... jeg var sammen med hende i marts sidste år.. og har gentagende gange forsøgt at lave en aftale med hende.. hun er lidt speciel ja... vi var sammen uden beregning... og har lært hende at kende igennem DKW ... og har også kontrakt med hende via fb osv...

første gang blev jeg brændt af efter jeg havde kørt hele vejen fra odense
anden gang måtte jeg pænt side og vente 1½ time indtil hun var klar og havde røget færdig ... sexen var ok.... ikke dårlig.. ikke fantastisk.... er ret sikker på at hvis man bhandler hende med respekt og hun er i godt humør, så er hun som sådan egntligt sød nok...

hun har dog fået kæreste nu, siger hun, og tilbyder ikke sig selv mere til andre..

om det er rigitgt eller hun snart bliver single igen vides dog ikke..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.