Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har igen besøgt dette sted. Og endnu en gang var det en rigtig god oplevelse.

Udvalget indenfor tantra er ikke stort i Aalborg, men det opvejer dette sted til fulde.

Jeg har besøgt stedet flere gange nu og behandlingene bliver bedre og bedre. måske fordi vi lærer hinanden bedre at kende. Mit sidste besøg var den hidtil bedste oplevelse indenfor tantra.

For dem der endnu ikke har besøgt stedet, så starter man med et bad for ligesom at få dagens yderste lag af stress vasket væk. Her efter foregår massagen i et rum med dæmpet belysning og musik. Massagen er til at starte med rolig og fokuser på at få dit åndedræt og din hjerneaktivitet ned i tempo så du slapper helt af. Langsomt bliver massagen bygget op og bliver mere kropsnær. Den tætte kropskontakt gør massagen meget erotisk uden at blive til sex. Selve massagen afsluttes med lingam/penismassage og udløsning er tilladt. 

En meget vigtig del af tantramassage er at man som modtager skal fokuser på sig selv, altså nyde og ikke yde. Det er naturligvis tilladt at røre massøren på arme, ben, ryg hvis det falder naturligt.

Personligt finder jeg tantramassage utroligt dejligt og energiopfyldende og  så snart jeg finder et hul i kalenderen skal jeg have en tid til en gang massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes ikke, jeg kan se priser på hjemmesiden?

Ved du hvor de er uddannede?

På hjemmesiden er der en ret fantasifuld beskrivelse af, hvad tantra er, hvilket på en måde er ligegyldigt, da tantramassage ikke er tantra, men det trigger mig lidt.

Ellers har jeg nogle gange kigget, når de har annonceret, og jeg overvejer stadig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den grå skrev, for 50 minutter siden:

Jeg synes ikke, jeg kan se priser på hjemmesiden?

Ved du hvor de er uddannede?

På hjemmesiden er der en ret fantasifuld beskrivelse af, hvad tantra er, hvilket på en måde er ligegyldigt, da tantramassage ikke er tantra, men det trigger mig lidt.

Ellers har jeg nogle gange kigget, når de har annonceret, og jeg overvejer stadig.

 

Prisen er 1000 kr. pr session. Jeg ved ikke hvor de er uddannet.

Men jeg synes du skulle tage et besøg hos dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mannings
Den grå skrev, den 17/3/2018 at 07:40:

Jeg synes ikke, jeg kan se priser på hjemmesiden?

Ved du hvor de er uddannede?

På hjemmesiden er der en ret fantasifuld beskrivelse af, hvad tantra er, hvilket på en måde er ligegyldigt, da tantramassage ikke er tantra, men det trigger mig lidt.

Ellers har jeg nogle gange kigget, når de har annonceret, og jeg overvejer stadig.

 

Jeg synes også deres beskrivelse af Tantra lyder lidt diffus, og så at flere korte sessioner skulle være bedre end enkelte lange. Min egen erfaring er lige omvendt. Men det er naturligvis individuelt.

Flotte, hvordan ser hun ud og hvad skyder du hendes alder til?

Del dette indlæg


Link til indlæg
mannings skrev, for 18 timer siden:

Jeg synes også deres beskrivelse af Tantra lyder lidt diffus, og så at flere korte sessioner skulle være bedre end enkelte lange. Min egen erfaring er lige omvendt. Men det er naturligvis individuelt.

Flotte, hvordan ser hun ud og hvad skyder du hendes alder til?

Hun er en kvinde med former og Hun er er omkring de 50.

Del dette indlæg


Link til indlæg

mannings: Jeg har bestilt tid til tantramassage og dearmering ved en, som også går op i kundalini yoga, senere på ugen, men nogle gange fascineres jeg af bare at mærke en masse lyst både i mig selv og fra kvindens side.

Jeg er egentlig i tvivl, om tantra og tantramassage er "vejen frem", og nogle gange tænker jeg, at en god glædespige måske gør mere for livsglæden (og som regel til en lavere pris)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mannings

Jeg søger også ofte tantraen fordi jeg føler lyst. Det er jo et eller andet sted en grundfølelse. Jeg synes personligt at tantraen giver en dybere tilfredsstillelse end glædespiger og thaimassager. I tantraen mærker jeg min krop langt dybere, føler mig mere berørt, tættere knyttet til tantragudinden og derfor åbner jeg mig også mere overfor massøren. Jeg har lært at bruge energiflowet i min krop, mærke efter og har oplevet de vildeste orgasmer. Dette tror jeg giver mig en langt rigere oplevelse.

Men vi er jo forskellige og vi søger forskellige ting.

held og lykke med dit møde...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Himmerlændingen skrev, for 5 timer siden:

Nogen der ved om eller har prøvet at få lidt mere end bare massage der. Jeg kunne godt tænke mig at få en ordentlig afslutning efter massagen?

Mvh. Himmerlændingen 

Det er tantra og derfor udelukkende massage af hele kroppen og med en afsluttende penis/lingam massage med mulighed for udløsning hvis du ønsker dette. Massagen er B2B .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fjotte skrev, den 14.5.2018 at 22:01:

Det er tantra og derfor udelukkende massage af hele kroppen og med en afsluttende penis/lingam massage med mulighed for udløsning hvis du ønsker dette. Massagen er B2B .

ja det er jo en 1 time langsom opbygning til den fantastiske udløsning og orgasme det er vel det vi alle gerne vil have  ikke det er mere end ku 15 hamdjb eller hvad de nu  kalder det så jeg syntes det tantra haløj  er lækkert

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fjotte skrev, den 14.3.2018 at 19:58:

Jeg har igen besøgt dette sted. Og endnu en gang var det en rigtig god oplevelse.

Udvalget indenfor tantra er ikke stort i Aalborg, men det opvejer dette sted til fulde.

Jeg har besøgt stedet flere gange nu og behandlingene bliver bedre og bedre. måske fordi vi lærer hinanden bedre at kende. Mit sidste besøg var den hidtil bedste oplevelse indenfor tantra.

For dem der endnu ikke har besøgt stedet, så starter man med et bad for ligesom at få dagens yderste lag af stress vasket væk. Her efter foregår massagen i et rum med dæmpet belysning og musik. Massagen er til at starte med rolig og fokuser på at få dit åndedræt og din hjerneaktivitet ned i tempo så du slapper helt af. Langsomt bliver massagen bygget op og bliver mere kropsnær. Den tætte kropskontakt gør massagen meget erotisk uden at blive til sex. Selve massagen afsluttes med lingam/penismassage og udløsning er tilladt. 

En meget vigtig del af tantramassage er at man som modtager skal fokuser på sig selv, altså nyde og ikke yde. Det er naturligvis tilladt at røre massøren på arme, ben, ryg hvis det falder naturligt.

Personligt finder jeg tantramassage utroligt dejligt og energiopfyldende og  så snart jeg finder et hul i kalenderen skal jeg have en tid til en gang massage.

Hvor holder de til henne? Jeg har været hos en på Hobrovej overfor Aalborghallen for at aftale tid, men der var optaget, så jeg måtte gå igen.

Jeg kunne også godt tænke mig både at få massage med olie og slappe fuldstændig af og nyde en b2b.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pølsemanden skrev, for 9 timer siden:

Hvor holder de til henne? Jeg har været hos en på Hobrovej overfor Aalborghallen for at aftale tid, men der var optaget, så jeg måtte gå igen.

Jeg kunne også godt tænke mig både at få massage med olie og slappe fuldstændig af og nyde en b2b.

I Aalborg øst i nærheden af universitetet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...