kingo40 190 Skrevet 18. Marts, 2018 jeg vil da lige sige for god ordens skyld at det er min fejl jeg ikke tog kontakt før jeg kørte jeg var bare i en helt anden verden på vej til en lækker gave til mig selv så det er ikke Emilly skyld den ligger hos mig jeg må jo bare se om jeg kan finde en anden dag til den gave og jeg glæder mig selv om jeg jo godt ved hvad der er i den 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Undercover 137 Skrevet 18. Marts, 2018 (edited) Hun er det hele værd.... fantastisk massage hvor man kommer i himmelen. Synd hun ikke giver evt kærester kursus Redigeret 18. Marts, 2018 af Undercover 1 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Fantasifuld 64 Skrevet 18. Marts, 2018 Jeg har været meget fristet af et besøg hos Emilly efter de mange virkelig gode anmeldelser. Tænker en af dagene i næste uge inden hun rejser. Lige et opklarende spørgsmål: Kan se hun både har svaret på engelsk og spansk. Er det muligt at tale med hende på engelsk? Eller taler hun kun spansk. 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
GrandosFALLOS 80 Skrevet 18. Marts, 2018 Engelsk går fint, ikke flydende med fint 2 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Brasil lover 274 Skrevet 18. Marts, 2018 Jep. Det går fint på engelsk. Hun mestrer også dansk og det franske er forrygende 2 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest wondermike Skrevet 19. Marts, 2018 Ved I hvor længe den skønne Emilly bliver i København i denne omgang? Del dette indlæg Link til indlæg
småkagen 160 Skrevet 19. Marts, 2018 Hej Læs hele Emilly annonce godt og grundigt Her nævner hun hvilke sprog hun taler og hvis du er renskuret hjemmefra, så vil turen under bruseren starte din tur mod en uforglemmelig oplevelse. jeg var sammen med Emilly i fredags og oplevede den bedste time i mit liv God fornøjelse.. alt under en time med Emilly vil I fortryde Venlig hilsen Småkagen 1 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Balshoi 857 Skrevet 19. Marts, 2018 Emilly rejser hjem 22/3, har sidste besøgs dag 21/3 - oplyste hun i sidste uge, så skal vist skynde mig for at nå et besøg mere 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
anders 53 Skrevet 20. Marts, 2018 Jeg kunne også godt tænke mig at mødes med den brasilianske perle, snyd at hun er på Sjælland og ikke i Vejle eller Østjylland 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Balshoi 857 Skrevet 20. Marts, 2018 hej anders, har jeg gjort noget forkert, eller er du bare ked af at Emilly forlader os et stykke tid? I så fald er du ikke den eneste mvh Balshoi 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
småkagen 160 Skrevet 20. Marts, 2018 anders skrev, 1 time siden: Jeg kunne også godt tænke mig at mødes med den brasilianske perle, snyd at hun er på Sjælland og ikke i Vejle eller Østjylland Hej Anders Du kan da sagtens lave en aftale med Emilly, selv om du bor i Jylland. 3 timer i bil 3 timer hvor du intenst forbereder dig til en megaoplevelse. Turen hjem bemærker du næsten ikke, for du bliver garanteret megahøj. Emilly kommer sikkert tilbage i april. Venlig hilsen Småkagen 2 Del dette indlæg Link til indlæg
anders 53 Skrevet 20. Marts, 2018 Balshoi skrev, for 1 time siden: hej anders, har jeg gjort noget forkert, eller er du bare ked af at Emilly forlader os et stykke tid? I så fald er du ikke den eneste mvh Balshoi Hej slet ikke, jeg er kun ked af at jeg ikke har været sammen med hende og da jeg ikke har bil er Sjælland langt væk fra Østjylland. har skrevet lidt med hende, hun virker som en drøm jeg mangler at opleve 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1701 Skrevet 20. Marts, 2018 Imponerende at køre så langt for et knald. Jeg syntes der er for langt fra ballerup til Amager - vildt. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Brasil lover 274 Skrevet 20. Marts, 2018 anders skrev, for 5 timer siden: Jeg kunne også godt tænke mig at mødes med den brasilianske perle, snyd at hun er på Sjælland og ikke i Vejle eller Østjylland Lidt syndt Anders. Hun startede ellers den nuværende tur med et par dage i Aarhus. Men når hun er tilbage, så er det jo også muligt at tage toget - jeg ville klart investere tid og penge, men det er jo også nemt at sige når man allerede har været der Gør det !! 4 Del dette indlæg Link til indlæg
småkagen 160 Skrevet 21. Marts, 2018 Jogge skrev, for 10 timer siden: Imponerende at køre så langt for et knald. Jeg syntes der er for langt fra ballerup til Amager - vildt. Hej Jogge Hvis du oplever et møde med Emilly som et knald, så har du ikke været hos Emilly 100% Bedste sammenligning kunne være: Du løber rundt og blafrer med armene og tror du flyver mod at opleve en tur i F35 kampfly... Måske du har noget til gode Venlig hilsen Småkagen 2 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Balshoi 857 Skrevet 21. Marts, 2018 anders skrev, for 10 timer siden: slet ikke, jeg er kun ked af at jeg ikke har været sammen med hende og da jeg ikke har bil er Sjælland langt væk fra Østjylland. har skrevet lidt med hende, hun virker som en drøm jeg mangler at opleve Hej Anders, jeg undrede mig bare, men din forklaring er jo god - så jeg takker. Emilly er en oplevelse ud over de sædvanlige og Brasil lover har ret i at hun er en togrejse værd, eneste minus ved hende er tatoveringerne - jeg bryder mig altså ikke om tatoveringer, men Emilly er så dejlig at jeg overser dem Det er med Emilly lidt som Michelin restauranter - nogen er en rejse værd. Jeg kan godt nævne et par stykker mere i samme kategori, men nu er det Emilly det handler om denne gang. Håber for dig at hun lægger vejen forbi Østjylland igen ved næste besøg i DK-land. Det betyder ganske vidst at vi andre må vente lidt længere på hende, men det offer yder vi københavnere dog gerne for vore jyske brødre Mvh Balshoi 2 2 Del dette indlæg Link til indlæg
småkagen 160 Skrevet 27. Marts, 2018 Gid jeg samlede tomme flasker på Haiti Ser frem til april god ferie og på gensyn til april Hilsen Småkagen 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Rooster 988 Skrevet 27. Marts, 2018 @EmillyBrazil You are NOT allowed to boost up you rewiews whith adverticing pictures! If it happens again you will get warning point. 1 Del dette indlæg Link til indlæg