Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Per7 har skrevet og talt med hende og efterfølgende skrevet lige frem og tilbage det 

blev sku lidt frækt, 

Har aftalt at besøge hende på torsdag til en times dominans ud fra hendes sms'er tror 

jeg det bliver rigtig frækt. Laver en anmeldelse herind senere på ugen . 

• Synes godt om 2
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bandit45 skrev, den 21/3/2018 at 07:41:

Hej Per7 har skrevet og talt med hende og efterfølgende skrevet lige frem og tilbage det 

blev sku lidt frækt, 

Har aftalt at besøge hende på torsdag til en times dominans ud fra hendes sms'er tror 

jeg det bliver rigtig frækt. Laver en anmeldelse herind senere på ugen . 

Vil se frem til din anmeldelse :)

• Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så har jeg besøget hende.

Måske ikke den pæneste pige men gav hende frie hænder så hun kunne bruge/misbruge mig efter hendes lyster hun er meget fræk og bliver rigtig tændt og liderlig så jeg fik hvad jeg kom efter. Om jeg vil besøge hende igen ja det tror jeg faktisk godt jeg ville.

Jeg overførte penge for værelset via mobilpay inden mødet. Tænkte håber ikke hun snyder mig men ingen problemer der. 

• Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun ser lækker ud. Og ikke mindst fræk. Tænker at vi skal mødes når muligheden byder sig. 

• Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogen der har haft yderlige erfaringer med hende? @Bandit45 var hun iført læderridestøvler og ridebukser?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, hun er iført ridebukser og læderridestøvler hvis man ønsker det. Hun ser fræk ud i hendes rideoutfit. Så hvis er til en rigtigt hestpige, er hun et besøg vær. 

Redigeret af Denliderlige
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu