Frække Tanja 3633 Skrevet 14. Marts, 2018 Hvorfor bliver alle mine opslag slettet? Jeg annoncerer i sexevents at det er bj dag og i den anledning har vi et godt tilbud. Hvad er grunden til alt jeg smider op bliver fjernet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rooster 988 Skrevet 14. Marts, 2018 Frække Tanja skrev, for 33 minutter siden: Hvorfor bliver alle mine opslag slettet? Jeg annoncerer i sexevents at det er bj dag og i den anledning har vi et godt tilbud. Hvad er grunden til alt jeg smider op bliver fjernet? Vi fjerner alt hvad vi opfatter som reklame. At i har et simpelt tilbud på bj gør det ikke til et event, bare fordi det tilfældigvis er på bøf og blow dag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 14. Marts, 2018 Rooster skrev, for 3 minutter siden: Vi fjerner alt hvad vi opfatter som reklame. At i har et simpelt tilbud på bj gør det ikke til et event, bare fordi det tilfældigvis er på bøf og blow dag. Okay et par små sko Enzo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rooster 988 Skrevet 14. Marts, 2018 Enzo L'uri skrev, for 1 minut siden: Okay et par små sko Enzo Sådan er det nødt til at være, hvis ikke forum skal flyde over af diverse reklame indslag, OPs af gamle anmeldelser osv..... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maxhard Skrevet 14. Marts, 2018 (edited) Rooster skrev, for 18 minutter siden: Vi fjerner alt hvad vi opfatter som reklame. At i har et simpelt tilbud på bj gør det ikke til et event, bare fordi det tilfældigvis er på bøf og blow dag. Det er ikke reklame, det er meget nyttig forbrugerinformation. Gi den gas, Tanja Redigeret 14. Marts, 2018 af Maxhard Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 14. Marts, 2018 Rooster skrev, for 26 minutter siden: Vi fjerner alt hvad vi opfatter som reklame. At i har et simpelt tilbud på bj gør det ikke til et event, bare fordi det tilfældigvis er på bøf og blow dag. Ok. Rart at vide og bare iorden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 14. Marts, 2018 Rooster skrev, for 30 minutter siden: Vi fjerner alt hvad vi opfatter som reklame. At i har et simpelt tilbud på bj gør det ikke til et event, bare fordi det tilfældigvis er på bøf og blow dag. Hej Der er da andre som også reklamer for B&B dag, under sex events. Om det så er et decideret event de kører, det skal jeg ikke gøre mig klog på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 14. Marts, 2018 Rooster skrev, for 3 timer siden: Sådan er det nødt til at være, hvis ikke forum skal flyde over af diverse reklame indslag, OPs af gamle anmeldelser osv..... Men havde hun bragt budskabet i egen selfietråd havde det været helt ok. Er det en misforståelse fra min side? Enzo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rooster 988 Skrevet 14. Marts, 2018 Enzo L'uri skrev, for 24 minutter siden: Men havde hun bragt budskabet i egen selfietråd havde det været helt ok. Er det en misforståelse fra min side? Enzo Nej vi tillader heller ikke direkte reklame i selfie trådene. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg