Hop til indhold
holstebronx

Klinikker i Aarhus ??

Recommended Posts

holstebronx skrev, for 27 minutter siden:

Sig mig lige... Jeg kiggede på Aahus i går, jeg fandt 1 dansk klinik / bordel... Er det alt der er i den by? 

...Med mindre at man snakker diverse PD steder 

Ja. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis vi taler klinikker med danske piger ser det ligeså sørgeligt ud i Odense  Vi har Skibhuspigerne, og  byens ældste bodel i Olaf Ryesgade samt et par steder med BDSM, Der tages højde for at jeg måske har glemt et sted.  Dertil kommer af der kun er en pige på vagt ad gangen på de navngivne steder.

Dette viser jo blot at den udvikling som @Trinetease  har beskrevet i tråden "hvad skal der til". dels er helt korrekt samt noget kunne tyder på, at flere klinikker vil forsvinde.  Hvis jeg så skulle give en evaluering af Skibhuspigerne (stedet)  så er der tale om en ældre to-værelses lejlighed. Det frække rum kan gå an, resten ligner L.... 

Deres priser er:

  • 1/2 time blid 1.100
  • 1 time blid    2.100

I relation hvad jeg ellers har skrevet i Tråden "hvad skal der til"  er der faktisk ikke meget eksklusivt over stedet, eller den måde det drives på.  Subjektivt vurderet er det min opfattelse at stedets overlevelse skyldes, at de er gode til at få kendte piger fra KBH på gæste visit.  Det er så her jeg mener kæden falder af. Jeg forventer kvalitet på alle parametre i dette prissegment - Der er altså for mig ikke nok, at pigerne er eksklusive og resten har man "sparret væk".   Jeg havde ikke besøgt stedet hvis det ikke var for Tiffanys skyldt. Hende har jeg besøgt på flere klinikker i Kbh, hvor det samlede niveauet er væsentligt større. 

som jeg vist tit har skrevet og forsvaret, så synes jeg det er helt berretiget at  klinikker med særdeles fine faciliter som har tilknyttet piger med et godt ry, kan tage de priser de gør.  Problemstillingen bliver jo så tydelig, når disse piger gæstevisitter steder der ikke tilnærmelsesvis kan leve op til de klinikker der normalt er tilknyttet.  Jeg er helt med på at pigerne selvfølgelig vil have det samme som de er vant, alternativt ville det jo også udløse en bevægelse imod "jeg kan besøge luksus piger på et skodsted og spare nogle penge". 

Udover de mange ting der efterhånden er skrevet om de danske piger på klinikker, er denne iagtagelse bare endnu en, der klart er medvirkende til enten afvikling af klinikker eller markante prisnedsættelser.  

Dette blandt flere forhold, kan sagtens være en del af forklaringen på, hvorfor provinsens stor byer, reelt ikke har nogen steder, som man med rette kan kalde eksklusive.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske man bare burde købe møbler i Jysk, så det hele kommer til at ligne en nutidig dagligstue eller lignende... 

Visse steder som har billeder på, ligner fra den victorianske tid 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...