Hop til indhold

God massage + øko blow, Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Hej derude.

Findes dette til en rimeligpris/kvalitet nogetsteds i byen? Har overvejet Lucernevej/PP/Aarhus Centrum Wellness.

Anbefalinger?

Venligst NN

Skrevet

Siam på Jyllands Alle, er et sikkert sted. 

Se Thai Kortet via link i min signatur :) 

Skrevet
  • Author
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Siam på Jyllands Alle, er et sikkert sted. 

Se Thai Kortet via link i min signatur :) 

Er der også fornuftig massage? Og pigerne - hvordan er de? Prisniveau for øko blow?

Tak,

NN 

Skrevet
NN 8000 skrev, for 4 minutter siden:

Er der også fornuftig massage? Og pigerne - hvordan er de? Prisniveau for øko blow?

Tak,

NN 

Dem jeg har besøgt giver god massage, ikke top spitzen klasse, men ok. Priserne er som overalt i Århus 7-800 for blow og massage, men du kan få fuldpakke for 1000. Spørg evt efter Anni, hende kan jeg - og andre - stå inde for :) Du skal nok ringe og bestille tid hos hende eller bare tage chancen. De andre ser også yderst fornuftige ud. Alle er yngre. Anni er 35, de andre vist lidt yngre, men Anni ser ikke ud til at være mere end 25 i mine øjne. Der plejer at være 3-4 stykker på stedet, plus mutter. Du skal dog vide at briksene kun er adskilt med gardiner. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.