Hop til indhold

Juice - Sjælland - i morgen

Featured Replies

Skrevet

Hej amigos

Det er forholder sig således, at jeg i arbejdsmedfør skal til Sjælland i morgen.  Er der nogen der kan anbefale et godt sted hvor jeg kan købe en liter juice. Det må gerne være en god og velsmagende juice, lavet af økologiske appelsiner, er dog åben for andre slags juice.  Jeg har ingen særlige krav til emballagen.  Prislejet max 21 kr. 

Kom frisk med nogle bud. 

Skrevet

Nogen er til fransk, andre til svensk eller dansk. Og så er der dem der til thai, og en enkelt der til juice. Appelsinjuice.

i øvrigt tror jeg ikke, du finder en liter friskpresset, økologisk juice til under 21 kr på Sjælland. Sorry

Skrevet
  • Author
allo-allo skrev, for 9 minutter siden:

Nogen er til fransk, andre til svensk eller dansk. Og så er der dem der til thai, og en enkelt der til juice. Appelsinjuice.

i øvrigt tror jeg ikke, du finder en liter friskpresset, økologisk juice til under 21 kr på Sjælland. Sorry

Øv - havde da regnet med en masse gode anbefalinger.  Nå, så må jeg jo selv undersøge om markedet adskiller sig fra mit eget lokalområde, for jeg antager da at man også drikker juice på Sjælland.  

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.