Hop til indhold
Guest UngFraekFyr

Pige søges til onsdag :-)

Recommended Posts

Guest UngFraekFyr

Hej med jer,

 

Har længe fulgt med herinde men aldrig rigtig selv prøvet noget endnu. Men nu er tiden kommet :-)

Derfor har jeg brug for nogle gode input til piger der kan besøges i morgen. 

Alder er ikke så vigtig, vigtigste er at hun er super sød og hjælpsom da jeg godt kan være lidt genert. Og så må hun gerne tilbyde afslutning i ansigtet og fransk uden gummi.

Derudover må hun gerne være dejlig slank, have flotte fødder (har en svaghed og vil gerne forkæle dem), og en dejlig røv :-)

Budgettet ligger på ca 1.000 og må gerne være min 30 min.

Håber i kan hjælpe :-) 

Redigeret af UngFraekFyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
UngFraekFyr skrev, 1 time siden:

Hej med jer,

 

Har længe fulgt med herinde men aldrig rigtig selv prøvet noget endnu. Men nu er tiden kommet :-)

Derfor har jeg brug for nogle gode input til piger der kan besøges i morgen. 

Alder er ikke så vigtig, vigtigste er at hun er super sød og hjælpsom da jeg godt kan være lidt genert. Og så må hun gerne tilbyde afslutning i ansigtet og fransk uden gummi.

Derudover må hun gerne være dejlig slank, have flotte fødder (har en svaghed og vil gerne forkæle dem), og en dejlig røv :-)

Budgettet ligger på ca 1.000 og må gerne være min 30 min.

Håber i kan hjælpe :-) 

Mit bedste råd vil være, da du nu har brugt en del tid på, at nå frem til at du gerne at købe en seksuel oplevelse, at du så også er lidt tålmodig omkring udvælgelsen og tidspunktet for aftalen.

Det virker lidt panik-agtigt at det skal være imorgen.  Det du burde gøre var selv via de mange annoncer at finde nogle piger der falder i din smag. Herefter at rette direkte henvendelse til dem, og via kommunikationen af fornemme pigens personlighed.  For at dække sig ind, er det ligeledes en god idé at checke pigens anmeldelser. 

Der er to issues i dine forventninger du bør have særlig fokus på

  1.  Du ønsker fransk uden, hvilket udelukker stort set alle klinikker med danske piger, hvorfor du nok skal søge i segmentet de udenlandske piger eller i privat/diskret
  2.  Du har en slags fodfetish. Der er ikke så mange der annoncere direkte med det, men sikkert mange der gerne vil efterkomme dine ønsker. Derfor skal du nok foretælle det før aftalen 

Med hensyn til 1.000 for en halvtime, så er det i den bedre ende, så udbudet i det prisleje er mega stort.

Pøj pøj og husk der er grænser for hvor mange fantasier der kan udleves på et enkelt besøg

Del dette indlæg


Link til indlæg
UngFraekFyr skrev, for 2 timer siden:

Hej med jer,

 

Har længe fulgt med herinde men aldrig rigtig selv prøvet noget endnu. Men nu er tiden kommet :-)

Derfor har jeg brug for nogle gode input til piger der kan besøges i morgen. 

Alder er ikke så vigtig, vigtigste er at hun er super sød og hjælpsom da jeg godt kan være lidt genert. Og så må hun gerne tilbyde afslutning i ansigtet og fransk uden gummi.

Derudover må hun gerne være dejlig slank, have flotte fødder (har en svaghed og vil gerne forkæle dem), og en dejlig røv :-)

Budgettet ligger på ca 1.000 og må gerne være min 30 min.

Håber i kan hjælpe :-) 

hvor i landet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UngFraekFyr
larslarsen skrev, for 46 minutter siden:

hvor i landet?

Bor tæt ved Roskilde, så gerne København eller midt/Nordsjælland. Evt Sydsjælland hvis det ikke er for langt nede :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti
Calletti skrev, for 4 timer siden:

Du skal besøge Clara skal du: http://www.seductiongirls.dk/pigerne/clara/

Sød, imødekommende, nuttet, smukke ægte bryster, vidunderlig røveri.... og et stort smil. 

Kan se at der er redigeret i efterlysningen efter mit svar..... Clara er helt sikkert ikke en mulighed (tilbyder sikker sex) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maxhard
Calletti skrev, for 4 timer siden:

Kan se at der er redigeret i efterlysningen efter mit svar..... Clara er helt sikkert ikke en mulighed (tilbyder sikker sex) 

Ellers en super anbefaling du kom med, hende vil jeg have i tankerne. Hun ser sprød ud

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maxhard skrev, for 17 timer siden:

Ellers en super anbefaling du kom med, hende vil jeg have i tankerne. Hun ser sprød ud

 

Hold da op. Clara står nu også på min liste!

Gad vide om hun kan lide at blive slikket..? Håber hun bliver et stykke tid.. 

Doglidt sen vagt hvis man skal ltidligt op.. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Waverider skrev, den 13. marts 2018 at 16:39:

Hvis det skal være dansk ville jeg nok holde øje med Mette tøsens annonce. Men det er ikke sikkert hun er på onsdag, men hun opfylder alle dine andre kriterier.

Af de udenlandske ville jeg umiddelbart vælge Jessica Serrano

 

Er jessicas billeder ægte?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UngFraekFyr

Besluttede mig for ikke at tage en forhastet beslutning. Så i stedet er det udskudt til mandag, så nu har jeg weekenden til at bestemme :-) 

Kom endelig stadig gerne med forslag :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
UngFraekFyr skrev, for 3 timer siden:

Besluttede mig for ikke at tage en forhastet beslutning. Så i stedet er det udskudt til mandag, så nu har jeg weekenden til at bestemme :-) 

Kom endelig stadig gerne med forslag :-) 

Der er masser af forslag i min tråd her men lige nu er det Jessica Serano der ville passe dig bedst og hende kan jeg fuldt ud stå inde for,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...