Hop til indhold
Longman

En tur på kollegie i Århus med Sille

Recommended Posts

Kære medlibertinere,

Jeg omtalte tilbage i februar et lille valentinsbesøg hos Lea i Århus Nord.

På samme sted kan man også møde Sille efter helt samme koncept og niveau.

Jeg valgte derfor, tilskyndet af et par billeder med nogle ret store bryster på en ung pige, at bestille en tid til et blowjob hos Sille. Konceptet som sagt det samme som tidligere. Man giver besked når man er ved kollegiet og bliver så afhentet af hvad vi vel nok kan kalde "bagmanden".

Pigen sidder klar på sengen - desværre i dette tilfælde med brysterne pakket ned i bh'en stadigvæk, men helt tydeligt nogle ordentlige babser ;) .

Pigen virkede lidt mindre engageret end Lea som jeg havde fornøjelsen af første gang. BJ'et var som sådan OK men ikke noget særligt. Det havde dog sin effekt og resultatet var også som sidst. Tidsforbruget var absolut overskueligt så det kan sagtens nås i en frokostpause...hvilket var hvad jeg havde benyttet mig af. Resten af arbejdsdagen kunne jeg så tænke på noget andet end sex....for en gangs skyld :D

Kommer jeg der igen.....well....nok ikke efter at have prøvet begge stedets piger.

I forbindelse med at der andre steder har stået noget om halvskjulte videokameraer kiggede jeg grundigt efter denne gang, og kunne ikke umiddelbart se noget, men kan heller ikke afvise at der foregår noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor har du læst det med de skjulte kameraer ? Er det på det sted ??

Kære medlibertinere,

Jeg omtalte tilbage i februar et lille valentinsbesøg hos Lea i Århus Nord.

På samme sted kan man også møde Sille efter helt samme koncept og niveau.

Jeg valgte derfor, tilskyndet af et par billeder med nogle ret store bryster på en ung pige, at bestille en tid til et blowjob hos Sille. Konceptet som sagt det samme som tidligere. Man giver besked når man er ved kollegiet og bliver så afhentet af hvad vi vel nok kan kalde "bagmanden".

Pigen sidder klar på sengen - desværre i dette tilfælde med brysterne pakket ned i bh'en stadigvæk, men helt tydeligt nogle ordentlige babser ;) .

Pigen virkede lidt mindre engageret end Lea som jeg havde fornøjelsen af første gang. BJ'et var som sådan OK men ikke noget særligt. Det havde dog sin effekt og resultatet var også som sidst. Tidsforbruget var absolut overskueligt så det kan sagtens nås i en frokostpause...hvilket var hvad jeg havde benyttet mig af. Resten af arbejdsdagen kunne jeg så tænke på noget andet end sex....for en gangs skyld :D

Kommer jeg der igen.....well....nok ikke efter at have prøvet begge stedets piger.

I forbindelse med at der andre steder har stået noget om halvskjulte videokameraer kiggede jeg grundigt efter denne gang, og kunne ikke umiddelbart se noget, men kan heller ikke afvise at der foregår noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kender ikke hans forhold til pigerne. Men han er nu ret behagelig og giver ikke anledning til umiddelbar bekymring. Ung veltrænet herre.

Selve sexen er som nævnt ret maskinel og relativt uinspirerende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været der. Er enig i at fyren er ret behagelig og det ikke virker til der er noget lumsk omkring det.

Jeg havde 30 minutter med Sille, værelset var pokkers varm, så lidt udluftning kunne have været dejligt. Jeg synes ikke at hun på noget tidspunkt virkede særlig engageret. Det var ret meget efter "in n' out" princippet. Det skal dog nævnes at hun er virkelig dejlig stram, hendes blowjobs er ikke så meget værd (dog uden gummi!).

Alt i alt en lidt kedelig oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sille har desværre ikke været aktiv siden foråret..

lad os håbe "han" snart får en ny veninde på kollegiet...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som medlem her på siden har hun været aktiv så sent som 18. september med et spørgsmål om at arbejde sammen med en anden pige. Måske fordi hun ikke har mulighed for at fortsætte med den "M" hun haft til hjælp tidligere??

Jeg besøgte hende omkring det tidspunkt hvor hun skrev, lidt efter sommerferien, og synes nu også at pauserne bliver længere. Jeg har besøgt hende 5-6 gange efterhånden og det er kun blevet bedre for hver gang. Sidste gang damende hedt og topliderligt. Især fordi man kan høre på hendes vejrtrækning at hun bliver stakåndet og derfor er ægte optændt af det der sker. Hun gør det for sin egen spændings skyld, siger hun og det lyder sandsynligt nok for mig. Jeg savner hende og kunne ønske hun havde flere vagter end tilfældet er.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle sammen :)

Min anden bruger er desværre blevet hacket så kan ikke komme ind på den:(

Vil bare komme med en opdate så i ved hvad der sker :)

Jeg kommer ikk tilbage på kolliget i Århus N da m (ham som passede på mig ) og jeg ikk længere er kærester eller på talefod.. Jeg kan self ikke udelukke at der kommer andre piger der. Men mig finder i ikke der igen..

Jeg må indrømme at jeg savner mig tid med mine søde kunder :) og går da os og overvejer at gøre det på en anden måde, dem af jer der har besøgt mig ved godt konceptet var noget anderledes :)

Men jeg er i hvert fald stadigvæk til stede her :)

Kæmpe kram og kys Sille :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå men Sille, vi vokser jo alle fra kollegiet på et tidspunkt :???: og jeg har da vist foreslået dig at fortsætte med dit koncept under mere private forhold. Ved godt at det kan være lidt svært at finde et egnet sted, hvor man selv bestemmer farten.

 

Der er en pige på Viborgegnen som tilbyder noget i stil med det du gør og hun er alene. Du kan jo starte med de kunder som har besøgt dig flere gange før og som du har tillid til (hvis man tør vove den påstand at der findes tillid i denne branche). Jeg vil under alle omstændigheder savne din service - og dig - hvis det ender med at du ikke kan ses mere. :shock:

 

Men betyder det alt for dig, at du ikke ser kunderne?

 

Øhh... Bliver det for personligt nu? Fortsæt endelig med en PB i stedet hvis det ikke har generel interesse.

Redigeret af Hedonis

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ikke lyst til at få besøg på min privat adresse... :)

Men nej det betyder ikke alt at jeg ikke kan se - det var bare en del af det koncept min x og jeg havde :) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nimbush

Hvad med et solcenter, i en bil eller i det fri? :)

Både Anna og Emma mira herinde tilbyder det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...