Hop til indhold
Guest Rockhound

Ladyboy i Frederikshavn.

Recommended Posts

Guest Rockhound

Nogen som kender hende her? 

https://annoncelight.dk/showad/236612

Giver hun god massage ? God sex? Stor pik?

Jeg skrev til hende i Fredags og spurgte hvad prisen var for at jeg gav hende et blowjob. Det kostede 600kr sagde hun.

Så her til aften spurgte jeg om hun havde noget fødselsdagstilbud til næste uge. Hun kunne tage 100kr af prisen til det blowjob haha 

Ved ikke om jeg havde forventet halv pris på en massage eller hvad, men havde hverfald ikke forventet at hun stadig havde mine sms på mobilen haha

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rockhound skrev, for 21 minutter siden:

...men havde hverfald ikke forventet at hun stadig havde mine sms på mobilen haha

Det gør det noget lettere hvis man ikke sletter beskeder. På den måde skal man ikke starte forfra hver gang den samme fyr henvender sig. Man ved hvad man har med at gøre :)

Jeg gør selv det samme....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rockhound
DK fyr 34 skrev, for 14 minutter siden:

Det gør det noget lettere hvis man ikke sletter beskeder. På den måde skal man ikke starte forfra hver gang den samme fyr henvender sig. Man ved hvad man har med at gøre :)

Jeg gør selv det samme....

Ja det er også rigtigt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt ladyboy'en i Frederiskhavn.  Rigtig god betjening. Hun er med på hvad du beder os. Betydelig flottere i virkligheden end på billederne. Flot slank krop. Vi havde gensigt blowjob, masser af kærtegn og kys. Helt igennem god oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rockhound
Aalborg slaven skrev, for 7 timer siden:

Har besøgt ladyboy'en i Frederiskhavn.  Rigtig god betjening. Hun er med på hvad du beder os. Betydelig flottere i virkligheden end på billederne. Flot slank krop. Vi havde gensigt blowjob, masser af kærtegn og kys. Helt igennem god oplevelse. 

Tak for at du deler din oplevelse :)

Men hvor stor er hendes pik?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rockhound
Aalborg slaven skrev, for 10 minutter siden:

Den er vel lidt under middel..........Ikke volsom stor..

Ok tak for det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...