Hop til indhold
Guest FrokostUartig

Blow-kompetencer.,..

Recommended Posts

Jeg vi da også bidrage med en oplevelse.

Det følgende stammer fra en købt oplevelse der tog afsæt i en leg hvor jeg Baronen skulle besøge baronessen, men endte med at blive forført af den franske stuepige.

 

Her følger så et uddrag fra oplevelsen, hvor fokus var på det orale.

 

hvorefter hun sagde med selvsikker stemme ”Nu vil jeg give baronen det absolut bedste oralsex baronen nogensinde har drømt om”.  Baronen sank engang men fik da fremstønnet ”Ja lad os nu se, om denne frække og utilbørlige kvinde blot har det hele i munden”.  Hun svarede ikke, men smilte og igen som tidligere med et slags triumferende blik i øjnene.  Hun satte sig på hug foran baronen.  Med kyndige hænder der røbede, at der måske alligevel var lidt hold i udtalelserne, knappede hun hans benklæder op. Med rolige bevægelser trak hun hans bukser helt ned. Skoene blev fjernet lige så elegant som bukserne der fulgte efter.   Baronen lænede sig lidt ubevist tilbage i stolen, hvilket røbede en vis afslappet forventning.    Miss Nicole gav ham et lille kys på munden og sagde ”Nu skal De bare nyde det Hr. Baron og så kan De jo bagefter fortælle mig, om jeg har sagt for meget omkring mine færdigheder udi i franske specialiteter”.

 

Måske var det en form for sjette sans, der nu viste sig i handling, for da Baronen lukker øjnene,  vel sagtens fordi fordi han var bevist om, at nydelsen tit opleves mere intenst med lukkede øjne, kunne han pludselig mærke og fornemme, at Miss Nicole gav ham bind for øjnene. Han lod sig ikke forvirre af tanker som ”Hvor kommer det fra, og hvad finder hun nu på”. Han var fuldstændig tryg og afslappet, da han mærkede en dejlig varm følelse i det ene øre.  Det har en dejlig positivt effekt på forventningsglæde.

 

Hun har nok tænkt, at det så lidt for komisk ud, at baronen sat der uden bukserne og ellers med resten af tøjet på, for nu knappede hun forsigtigt skjorten op, og hjalp ham af med det sidste tøj.  Han sad nu helt nøgen og tilbagelænet, da  han atter kunne mærke Miss Nicole´s hænder og tunge. Hendes hænder føltes en smule kolde, men det ødelagde bestemt ikke oplevelsen.   Han nød kærtegnene på brystet og tungen der gik lidt på opdagelse. Han fornemmede tydeligt, at hun stille og roligt arbejdede sig nedefter.  Han glædede sig selvfølgelig til, at mærke den dejlige varme pulserende effekt der plejede, at indtræffe ved sådanne orale oplevelser.

 

Ganske rigtigt,  Han kunne pludselig mærke den ene lille, stadig kolde, hånd om sin pung. Miss Nicole bemærkede sikkert det lille glædes suk der kom, og foresatte sin fremmarch. Han kunne mærke, at der blev  skubbet lidt til det nu halv stive lem. Baronen gættede på, at det blev udført med næsen, da han kunne fornemme og mærke hendes åndedræt.    Efter lidt drilleri, som kroppen bestemt reagerede på, kunne baronen  mærke,  at hun langsomt lod munden glide ned over  lemmet, til sådan ca. til lidt under hovedet,   for  derefter hurtig at  trække munden tilbage, så baronen kunne mærke luftens kølige kontrast. Med en stemme der virkede oprigtig sagde hun ”Uuuhm, den smager godt”.  

 

Hun gentog øvelsen flere gange, dog med lidt mere intenst tunge og vel også med lidt mere suge effekt. Han fornemmede også, at for hver gang, tog hun lemmet dybere og dybere. Hun var nu holdt op med at lade lemmet komme helt ud af mundet ved afslutningen på den opadgående bevægelse, og det passede egentlig Baronen ganske fint. Han var faktisk også noget imponeret over, at hun tilsyneladende godt vidste, at det havde en god effekt i den opbyggende fase.

 

 Baronen var en mand med en vis stil og et rimeligt pænt sprog, hvilket også afspejles i formuleringen af det forudgående. Men når han først blev rigtig ophidset, så skete der pludselig noget med hans sprog, hvilket Miss Nicole fik en lille smagsprøve på, da  han pludselig udbrød  ”Yees for satan, det er vildt godt. Det er noget PIKKEN kan lide… det der”.  Den helt vilde stimulans, der fik ham helt op i den syvende himmel,  skyltes, at han kunne mærke,  at hun lod munden glide helt ned over pikken, hun kunne åbenbart havde hele dens stive længde i munden. Det var en fantastisk fornemmelse, som han aldrig før havde oplevet.  Nogle kunne tage mere end andre, men ingen havde i hvert fald tidligere forsøgt sig med at tage den til roden.

 

Miss Nicole sagde ”Ja, du har vist svært ved at skjule, at det sublimt  godt”. Hun tilføjede, at det faktisk også gjorde hende våd i missen, at kunne mærke hans åbenlyse glæde. De dybe indtagelser, havde en meget kraftig effekt, så efter nogle rigtig skønne dybe indtagelser,  tog baronen fat om sit lem, for ligesom at markere et behov for en lille pause.  Miss Nicole udfyldte pausen med  lidt forsigtig pusten på lemmets hoved og slikken på pungen. Da baronen atter fjernede sin hånd, gentog  hun legen med de indimellem mere dybe indtagelser. Det gentog sig et stykke tid, og da det efterhånden blev lidt for godt, sagde Baronen pludselig. ”Nu har jeg lyst til at være lidt mere intim med dig”.  Miss Nicole  sagde ”Det havde jeg også håbet på, jeg er efterhånden meget varm forneden”. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kaspersen
TheVoice skrev, 1 time siden:

Jeg har fået flere kvinder til at give mig en lussing så hele mit hovedet ringede, bare fordi mine orale evner påvirkede dem så stærkt at de simpelhen ikke kunne styre deres begejstring.

Ha, ja den har jeg også oplevet. Man er en anelse forvirret over de noget blandede signaler der udsendes lige der.....så nu er der indført restriktioner... :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Jeg har til gengæld smækket adskillige mænd lussinger, som de fik orgasme... 

Det er i grunden ret morsomt... 

Det fede er, at det hele er okay - altså undtagen at klemme lårene så hårdt sammen, at man nærmest ikke kan komme til ;-) - Blow begge veje er for fede !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et dejligt langt fast blow med variation, slik og sug. Slik og sug på kuglerne, lange negle der kæler, pirrer og kradser på kulerne, udført af en kvinde man tydeligt kan se kan lide det hun er i gang med.

Det bedste blow tror jeg faktisk jeg fik i formiddags @FrokostUartig  Selvom det måske er lidt corny er det sandt ;)

 

Redigeret af pallehansen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig
pallehansen skrev, 1 time siden:

Et dejligt langt fast blow med variation, slik og sug. Slik og sug på kuglerne, lange negle der kæler, pirrer og kradser på kulerne, udført af en kvinde man tydeligt kan se kan lide det hun er i gang med.

Det bedste blow tror jeg faktisk jeg fik i formiddags @FrokostUartig  Selvom det måske er lidt corny er det sandt ;)

 

Åhhh sødesteskønneste mand - ja, det var sgu i hegnet uartigt !!! 

Loved it !!!  - naughty U !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti

Går man lidt på jagt i erindringerne dukker der sgu hurtigt er smil op på læben :D

Jeg har mistet lidt lysten til at få min egen orgasme andre steder end dybt i hende, men synes stadig det er wow!!! rent visuelt som forspil. Også meget gerne lidt dybt og kontant - lidt dominans. 

De allerbedste blowjob er derfor fra de glade teenageår hvor alt hvad der galdt berøring af taktstokken udløste øjeblikkelig rejsning. 

Husker særlig en pige fra min gymnasieklasse. Ikke klassens skønneste, men hun havde god fornemmelse for hvornår hun kunne luske sig til en tur i høet. En gang var det ved lejrbålet skær, under soveposen, og med hele klassen liggende og sove rundt omkring. Ungdommen generthed gjorde det helt hysterisk, spastisk morsomt og rart i forsøget på at undertrykke mine egne lyde da hun fik succes med sine bestræbelser. Aaaaarh disse minder! 

Redigeret af Calletti

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...