Hop til indhold
Frækkert

Anbefaling - Klubber nær Hannover

Recommended Posts

Hej,

Står med en mulighed for at tilbringe en dag i tyskland i næste uge, og havde egentligt planlagt at køre mod vest og besøge La Vita, hvor jeg før har haft en god oplevelse.

Efter at have set lidt på hjemmesiden synes jeg dog ikke at der er meget at komme efter i det nuværende setup af piger, så er begyndt at kigge efter lidt andet.  Det skal helst ikke være ret meget længre væk end osnabruck, selvom det kunne være fristende.

Umiddelbart tænker jeg selv Hannover -

Har tidligere prøvet Totalclub Hannover, dog uden at være ekstremt begejstret for for udvalget af piger, samt opgivelser

Kan se at der ligger både http://www.lepassion.de/ og Partytreff König i Hannover, hvor lineup egenligt ser ret lovende ud - i hvert fald ifølge deres hjemmesider

Er der nogen der har nogle nylige erfaringer fra disse klubber.

Modtager naturligvis også gerne input til andre mulige steder, hvis der er nogen der kan bidrage?

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, for 15 minutter siden:

glem le Passion, jeg har det dårligt med at sige det, men primært knap så kønne piger. Hvor er du geografisk?

Det sydjyske

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...