Hop til indhold

Recommended Posts

http://www.sexyclub.dk/girls/michella/index.php

http://www.sexyclub.dk/girls/mollie/index.php

Jeg var en tur på Sexyclub, hvor Michella og Mollie var på vagt samtidig. Jeg havde studeret billederne af de to. Michella havde været tilgængelig længe, og jeg havde længe haft lyst til at kneppe med hende. Mollie var forholds ny. Det pudsige var, at de to på nogle af billederne lignede hinanden en del. Jeg tænker på billederne, hvor de sidder og bader med sæbevand løbende ned over deres kroppe. Begge piger optræder også på knæ med numserne vendt mod den betragtende - mig. 

Nu var det Michella, det gjaldt. Jeg vovede at bestille en time. Michella er en smuk lille, lys dukke, som man har lyst til at stoppe i inderlommen og tage med hjem. Billederne er sommerbilleder, hvor hun virker mere solbrun. Nu var hun lys og skær. Billedernes lange hårlokker er afkortet noget, og hun havde håret sat op, og med lidt makeup - ikke overdrevet - så hun fiks og sød ud. - Brune øjne og let til smil. Så taler hun engelsk, og det er ordentlig, fuldt forståeligt engelsk. - Hun behersker også fagets udtryk. - Hendes bryster er, som hun selv skriver, ikke helt økologiske, men de vil gerne berøres. De føles bløde og frække at gramse, og man måtte tage rigtig fat. - Michella lo. - Mødet udviklede sig - som jeg havde beregnet - til et muntert møde, hvor vi trillede omkring med hinanden, - og knep og kys og snak løb sammen i en højere enhed. - De Sexclub-piger, der kender mig, vil tænke, - nu har han igen fundet sig endnu en ny yndlingspige, som falder i hans smag. - Godt Sexyclub er leveringsdygtig. 

Før jeg forlod stedet, fik jeg lejlighed til at hilse på Mollie. - Jeg mødte en lille, let alvorlig pige iført en halvt gennemsigtig kjole, der klart afslørede et par velsiddende naturlige! bryster. Jeg takkede for elskværdigheden, og Michella - stadig splitternøgen og leende - fulgte mig til udgangen, hvor vi tog den sidste krammer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mollie skal også have noget pik engang jeg kommer forbi.. 

Mht. Michella syntes jeg godt at Sexyclub kunne skrive at pigens modersmål er engelsk, for det er rart nok at vide at man skal stønne engelske gloser når hun ligger med ens pik i munden.. 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, den 12/3/2018 at 18:19:

Mollie skal også have noget pik engang jeg kommer forbi.. 

Mht. Michella syntes jeg godt at Sexyclub kunne skrive at pigens modersmål er engelsk, for det er rart nok at vide at man skal stønne engelske gloser når hun ligger med ens pik i munden.. 

Nu skrev jeg jo ikke, at Michellas "modersmål" var engelsk. - Men det var det sprog, hun åbenbart foretrak at anvende. - Siden har en af de andre piger fortalt mig, at Michella efterhånden taler noget dansk. - Hendes modersmål er noget helt tredje. - Men vi talte engelsk, og hun kneppede charmerende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Jeg tror heller ikke Michellas modersmål er engelsk. Men jeg tror ikke mange af os forstår hendes modersmål, uden at jeg skal gøre mig klog på nøjagtig hvad det er, andet end det vist er østeuropæisk. Hun er dog en meeeeeget sød og charmerende ung dame. Som sagt ovenfor, sådan en man virkelig har lyst til at tage med hjem og gøre til sin egen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...