7400 88 Skrevet 12. Marts, 2018 Hej alle Efter at have boet en del år i København er jeg nu vendt tilbage til det jyske. Det er der meget godt ved, men på en front savner jeg København. Jeg synes der er langt mellem "snapsene" når det kommer til piger der har lårlange læder støvler og outfits i læder/lak/latex. Kan det virkelig passe at det ikke er et marked for det i Jylland. Jeg er til blide former, så det er ikke dominans jeg søger. Men det tænder mig helt vildt når pigen træder ind i lokalet iført de lækreste lårlange støvler med et outfit der marcher, helst en læder eller latex catsuit til. Er jeg blind eller skal jeg til København for at få de oplevelser? Ser frem til at høre fra både de herre men også gerne jer piger der tilbyder det På forhånd tak 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1471 Skrevet 12. Marts, 2018 7400 skrev, for 32 minutter siden: Hej alle Efter at have boet en del år i København er jeg nu vendt tilbage til det jyske. Det er der meget godt ved, men på en front savner jeg København. Jeg synes der er langt mellem "snapsene" når det kommer til piger der har lårlange læder støvler og outfits i læder/lak/latex. Kan det virkelig passe at det ikke er et marked for det i Jylland. Jeg er til blide former, så det er ikke dominans jeg søger. Men det tænder mig helt vildt når pigen træder ind i lokalet iført de lækreste lårlange støvler med et outfit der marcher, helst en læder eller latex catsuit til. Er jeg blind eller skal jeg til København for at få de oplevelser? Ser frem til at høre fra både de herre men også gerne jer piger der tilbyder det På forhånd tak Vi har da også den slags på Fyn så du behøver ikke tage helt til Kbh 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
7400 88 Skrevet 12. Marts, 2018 Madame I skrev, for 13 minutter siden: Vi har da også den slags på Fyn så du behøver ikke tage helt til Kbh @Madame I det lyder dejligt. Hvad kan du tilbyde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 12. Marts, 2018 Du går ind i tråden “Støvler og flotte ben” side 85. Der finder du Kinky Camilla - Hvad siger du så? 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1101 Skrevet 12. Marts, 2018 Jeg tror da også, Simone gerne vil tage støvler på for gæsterne. https://annoncelight.dk/profile/Simone+Wellness Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3294 Skrevet 12. Marts, 2018 Riesenschwanz skrev, for 4 timer siden: Du går ind i tråden “Støvler og flotte ben” side 85. Der finder du Kinky Camilla - Hvad siger du så? Se mere her Kinky Camilla 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3294 Skrevet 12. Marts, 2018 Der er også Miss Janni 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrX 497 Skrevet 13. Marts, 2018 Velkommen til det "mørke Jylland" og bare rolig her er flere henrivende kvinder der kan opfylde dine ønsker. Jeg vil især nævne to der i den grad er super dejlige, serviceminded og lyttende til særlige ønsker Camilla (som Pite også nævner og har profil her på EG @Kinky Camilla Sabina pøj pøj og go' jagt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
7400 88 Skrevet 16. Marts, 2018 @Riesenschwanz, @Julius, @Pite, @MrX @Kinky Camilla Tak, det ser lovende ud. Drømmepigen har ægte LÆDER støvler og latex catsuit. Det ser ud til at de fleste har støvler i lak og lak outfit, men det andet vil være perfekt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Camilla Skrevet 16. Marts, 2018 7400 skrev, for 11 timer siden: @Riesenschwanz, @Julius, @Pite, @MrX @Kinky Camilla Tak, det ser lovende ud. Drømmepigen har ægte LÆDER støvler og latex catsuit. Det ser ud til at de fleste har støvler i lak og lak outfit, men det andet vil være perfekt. Spændende @7400 har læderbukser/mini nederdel med fed lynlås ❤️Go weekend derude og knep jer varm hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
7400 88 Skrevet 16. Marts, 2018 Kinky Camilla skrev, for 8 timer siden: Spændende @7400 har læderbukser/mini nederdel med fed lynlås ❤️Go weekend derude og knep jer varm hehe @Kinky Camilladet lyder lækkert. Hvad med støvler, hvad har du der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Camilla Skrevet 16. Marts, 2018 7400 skrev, for 2 timer siden: @Kinky Camilladet lyder lækkert. Hvad med støvler, hvad har du der? 7400 skrev, for 2 timer siden: @Kinky Camilladet lyder lækkert. Hvad med støvler, hvad har du der? Lårlange lak og knæ lange ruskind men skriv mig en PB for yderligere. Knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 576 Skrevet 17. Marts, 2018 @Kinky Camilla kan virkeligt anbefales .... hun er piv fræk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Camilla Skrevet 19. Marts, 2018 Captain skrev, den 17/3/2018 at 01:09: @Kinky Camilla kan virkeligt anbefales .... hun er piv fræk Selv tak ik at forglemme kære frækkert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Andhol 15 Skrevet 4. August, 2018 Nogen der ved om Miss Janni er stoppet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frække67 0 Skrevet 4. August, 2018 Miss Janni holder en pause lige for tiden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Andhol 15 Skrevet 5. August, 2018 Håber hun vender tilbage til branchen - hun kan nogle ting Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Andhol 15 Skrevet 19. Oktober, 2018 Nyt om Jani kommer tilbage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg