Hop til indhold
7400

Jyske piger med ægte Lårlange LÆDER støvler og læder/lak/latex outfit

Recommended Posts

Hej alle

Efter at have boet en del år i København er jeg nu vendt tilbage til det jyske. Det er der meget godt ved, men på en front savner jeg København. Jeg synes der er langt mellem "snapsene" når det kommer til piger der har lårlange læder støvler og outfits i læder/lak/latex. Kan det virkelig passe at det ikke er et marked for det i Jylland. 

Jeg er til blide former, så det er ikke dominans jeg søger. Men det tænder mig helt vildt når pigen træder ind i lokalet iført de lækreste lårlange støvler med et outfit der marcher, helst en læder eller latex catsuit til. 

Er jeg blind eller skal jeg til København for at få de oplevelser?

Ser frem til at høre fra både de herre men også gerne jer piger der tilbyder det :-D

På forhånd tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
7400 skrev, for 32 minutter siden:

Hej alle

Efter at have boet en del år i København er jeg nu vendt tilbage til det jyske. Det er der meget godt ved, men på en front savner jeg København. Jeg synes der er langt mellem "snapsene" når det kommer til piger der har lårlange læder støvler og outfits i læder/lak/latex. Kan det virkelig passe at det ikke er et marked for det i Jylland. 

Jeg er til blide former, så det er ikke dominans jeg søger. Men det tænder mig helt vildt når pigen træder ind i lokalet iført de lækreste lårlange støvler med et outfit der marcher, helst en læder eller latex catsuit til. 

Er jeg blind eller skal jeg til København for at få de oplevelser?

Ser frem til at høre fra både de herre men også gerne jer piger der tilbyder det :-D

På forhånd tak

Vi har da også den slags på Fyn så du behøver ikke tage helt til Kbh 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame I skrev, for 13 minutter siden:

Vi har da også den slags på Fyn så du behøver ikke tage helt til Kbh 

@Madame I det lyder dejligt. Hvad kan du tilbyde :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Riesenschwanz skrev, for 4 timer siden:

Du går ind i tråden “Støvler og flotte ben” side 85. Der finder du Kinky Camilla - Hvad siger du så? 

Se mere her Kinky Camilla

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velkommen til det "mørke Jylland" og bare rolig her er flere henrivende kvinder der kan opfylde dine ønsker. Jeg vil især nævne to der i den grad er super dejlige, serviceminded og lyttende til særlige ønsker

Camilla (som Pite også nævner og har profil her på EG @Kinky Camilla

Sabina

pøj pøj og go' jagt :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
7400 skrev, for 11 timer siden:

@Riesenschwanz, @Julius, @Pite, @MrX @Kinky Camilla

Tak, det ser lovende ud. Drømmepigen har ægte LÆDER støvler og latex catsuit. Det ser ud til at de fleste har støvler i lak og lak outfit, men det andet vil være perfekt. 

Spændende @7400 har læderbukser/mini nederdel med fed lynlås ❤️Go weekend derude og knep jer varm ;) hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Camilla skrev, for 8 timer siden:

Spændende @7400 har læderbukser/mini nederdel med fed lynlås ❤️Go weekend derude og knep jer varm ;) hehe

@Kinky Camilladet lyder lækkert. Hvad med støvler, hvad har du der?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
7400 skrev, for 2 timer siden:

@Kinky Camilladet lyder lækkert. Hvad med støvler, hvad har du der?

 

7400 skrev, for 2 timer siden:

@Kinky Camilladet lyder lækkert. Hvad med støvler, hvad har du der?

Lårlange lak og knæ lange ruskind :wub:men skriv mig en PB for yderligere. Knus ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Captain skrev, den 17/3/2018 at 01:09:

@Kinky Camilla kan virkeligt anbefales

.... hun er piv fræk <3<3<3

Selv tak ik at forglemme kære frækkert :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...