Big3lover 1400 Skrevet 12. Marts, 2018 Kender nogen til denne latina-kvinde: https://annoncelight.dk/showad/232881 Hun har været hos Luna-Girls ved fredericia (et kendt latina sted) af flere gange, gennem flere år. Jeg er ret sikker på at billederne er ægte, da de har været brugt hvergang. Af én eller anden grund har jeg aldrig været forbi hende, selvom hun har været meget tæt på. Men måske andre kender hende? .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 934 Skrevet 12. Marts, 2018 Jeg har besøgt hende i Fredericia for 1 1/2 år siden ca. Billederne er nye kan jeg se, der er kommet lidt mere kød på kroppen. Hun var en rigtig fræk pige med et godt glimt i øjet. Har kun gode minder om de 30 min jeg var hos hende, selvom jeg kun har været der den ene gang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1400 Skrevet 12. Marts, 2018 Jamen det lyder da klart som at hun skal prøves en dag . Hvordan husker du hendes højde?.....hun skriver nemlig ikke noget omkring dette... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg