Hop til indhold
cobham

So and so with Sophia? No, simply great

Recommended Posts

Hermed en hurtig anmeldelse af Sophia. Når den er nødt til at være hurtig, er det fordi hun snart forlader os igen, så vidt jeg forstår.

Men for at begynde et andet sted: Det er ingen hemmelighed, at Cobham nærer en betydelig beundring for Graziela. Ud over at berige fædrelandet med sin egen tilstedeværelse har hun bragt ikke under en håndfuld andre dejligheder til vore himmelstrøg.

Seneste skud på stammen er Sophia.

Sophia kommer også fra Brasilien, men har sin base i Barcelona, forstod jeg. Og for en gang skyld behøvede jeg ikke at undskylde for vejret i DK i denne uge. For det var også bæ i Barcelona (”shitty in Barcelona” – min oversættelse).

Jeg er ikke så sikker på, at Sophia er voldsomt erfaren i branchen. Men som med Graziela er det GFE i guldklassen.

Og billederne? De første er helt sikkert den ægte vare. Jeg har været noget mere usikker på de sidste.

Særligt har jeg forsøgt mig med at underkende det med øllen. Jeg ved, at Forum har meget dygtigere detektiver end jeg, men jeg vover det ene øje:

Det ligner desværre en Heiniken (skod øl), men ellers er det eddermame et godt billede, hvis det ikke er kopieret. Netop så sofistikeret som en Sophia af navn og byrd skal være.

Cobham

Redigeret af cobham

Del dette indlæg

Link til indlæg
newpussyhunter skrev, for 12 timer siden:

Og overall sammenligning med grazie ? Som man kun kan sige pæne ting om.

Godt spørgsmål, men svært at besvare.

Jeg oplevede Sophia som en virkeligt sød og ekstremt servicemindet pige. Som nævnt GFE i kongeklassen.

Hermed dog ikke sagt, at hun er en ny Graziela. Men hvem er det?

Den genklang, som Grazielas navn vækker i Forum, er genereret gennem mange succesfulde besøg i byen.

Heroverfor er Sophia her for første gang, og jeg er som sagt i øvrigt ikke sikker på, at hun er særligt erfaren i branchen som sådan. En sammenligning med Graziela er derfor nok ikke helt fair.

Omvendt ser jeg, at en kindred spirit, nemlig Vim, også er begejstret efter et besøg hos Sophia (læs hans anmeldelse her). I mine øjne er Vim en VIP i Forum-sammenhæng og i øvrigt en vaskeægte latina-connaisseur. Jeg føler mig derfor bekræftet i min anbefaling af Sophia, selv om det foreløbig kun er blevet til et besøg for mit vedkommende.

Cobham

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...