Hop til indhold
Guest Tsunami

Thisted - Korsgade 10

Recommended Posts

Guest Tsunami

Så er det vist min tur til at anmelde et godt Thai-sted - Har de sidste års tid bare "lukreret" på i andres anmeldelser

Har lige besøgt Korsgade 10, i Thisted Centrum

https://annoncelight.dk/showad/231412

Klinikken ligger ikke ugenert - man står midt i byen og afventer døren blir åbnet - og det gjorde den - af en FLOT Thai-pige omkring 30 år.

Jeg kan ikke kende pigen på billederne - men de er taget på klinikken

Hende som åbnede er "Tan" - som har denne her annonce:

https://annoncelight.dk/showad/227342

Det er hende på billede 3 - med tattoo på ryggen.

Vi fik aftalt FP, og 1200 kr. skiftede hænder. Hun var helt nøgen fra starten, og jeg fik den dejligste B2B massage, godt med berøring de "rigtige steder"....jeg spurgte om ikke hun også trængte til lidt massage....det gjorde hun, lagde sig på maven, og jeg gav hende lækker massage, og godt med olie, som kunne løbe ned mellem  hendes balder....ned i hendes skamlæber....hun kunne li' det....gav små dejlige lyde fra sig....jeg fik hende lagt om på ryggen, hvor massagen fortsatte....jeg masserede hendes dejlige silikone bryster....og endte nede mellem hendes ben, hvor jeg slikkede hende til en orgasme....slet ikke i tvivl....hun var ekstremt følsom lige efter....det var en dejlig fornemmelse.... Jeg fik kondomet på, og så fik den i den ene og anden stilling, indtil jeg fik "fyret kanonen af".... ;-) Bagefter kunne vi snakke...mens hun masserede mig på "forsiden"....det var sq en go' oplevelse.... Hun er her en måned mere før hun rejser hjem i en periode....sagde hun.

Ciao - Tsunami

 

Redigeret af Tsunami

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tsunami

.....

Redigeret af Tsunami
Fik lavet en fejl i den første tråd - men fik den rtettet igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende i går.

Man står godt nok midt på gaden, men hvis hun ved at man kommer, så bliver der åbnet med det samme.

Tan er god til at give massage og sex var også godkendt.

Jeg spurgte hende om hun havde været i Farsø og det havde hun. Hun sagde at hun snart skulle tilbage dertil.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tsunami

Var lige en tur på Korsgade igen - mødte en rigtig flot og slank pige (Linn) men med hende var der ikke noget "ekstra" ;'(

Hun sagde ellers, at jeg var en lækker sexy mand, og hun hyggede godt om mig, men trods hentydninger, og direkte spørgen, og "gode tilbud" (god betaling), så kunne hun ikke fristes til "ekstra service". Hun havde levet af at synge i Thailand, så under massagen sang hun for mig....smukt, men jeg havde nu hellere ønsket lidt frækt...hehe... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...