Hop til indhold
Guest Brøndby

Royal Thai Massage - Amager

Recommended Posts

Du får i hvert fald god og kompetent massage der. Det er mit faste sted for reel massage. Der er divergerende meninger omkring ekstraydelser på stedet. Jeg er aldrig blevet tilbudt noget, mens andre har fået tilbudt HJ.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby

Jeg går ihvertfald hel kold hvis der er andre  ( mænd) i rummet . 

 

Så er stedet nok ikke noget for mig ?  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brøndby skrev, den 3/15/2018 at 19:12:

Jeg går ihvertfald hel kold hvis der er andre  ( mænd) i rummet . 

 

Så er stedet nok ikke noget for mig ?  

Der er tre separate massagerum med vægge og døre. Ude hvor man kommer ind er der plads til fire personer på brikse adskilt af gardiner. Der er altså rig mulighed for at du kan få massage helt privat. 

Med hensyn til hygiejnen er der mulighed for at tage bad og jeg har aldrig oplevet andet end rene håndklæder både når man tager bad og får massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Normalt gode og kompetente massører. Jeg er blevet tilbudt og har fået HJ dernede og også betalt for HJ med dankort. Mine oplevelser ligger et år tilbage og jeg tror de som udgangspunkt ikke tilbyder ekstra medmindre du kommer der tit. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby

Jeg var så forbi . 

Stor skuffelse .

Pigerne var bestemt ikke i de uniformer de optræder i på hjemmesiden . 

En forespørgsel om pigen kunne være i uniform var svaret bare "no , no not today" . 

Svaret blev det samme fra mig : "No, no not today".

Jeg måtte videre og endte igen hos Pretty Thai i Glostrup . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte stedet for nyligt for første gang. Jeg havde egentlig bare brug for massage og valgte ud fra billederne, en jeg forventede kunne sit kram. Ved entre blev jeg modtaget af en noget anden slags pige (silicone og tusser) end den erfarne kvinde jeg troede skulle massere mig. Jeg smed alt tøjet og lagde mig klar, hun kom ind og gav mig den bedste massage nogensinde hvor hun kravlede rundt på mig. Jeg blev hurtigt spurgt om det var mit første besøg og som massagen skred frem og hun flyttede på mine arme "kom" mine hænder til at ramme hende intime steder. Da tiden var udløbet bliver hun fræk og spørger om jeg var interesseret i andet (HJ). Det var jeg og jeg fik både trøjen af hende, slikket brysterne og gramset godt igennem og hun gjorde et rigtig godt arbejde for at få mig til at komme. Alt i alt en god oplevelse med god afslutning. Hyggelig entre. Lidt snuskede massagerum. Pigerne er ældre end jeg (30+) men de kan virkelig deres massage. Fik 10 minutter mere end jeg betalte for. De tager kort og så ellers bare ud af døren igen. Husk at smide alt tøjet og vær med på legen så ender det lykkeligt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby skrev, den 1.5.2018 at 22:14:

 

Jeg måtte videre og endte igen hos Pretty Thai i Glostrup . 

Har de da uniformer  på hos pretty Thai ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klipklap skrev, 1 time siden:

Har de da uniformer  på hos pretty Thai ? 

Jeg tror ikke du forvente svar :wink: fra Guest Brøndby

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gløden skrev, for 31 minutter siden:

Jeg tror ikke du forvente svar :wink: fra Guest Brøndby

Haha det var vist en trold 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...