mrXX 21 Skrevet 11. Marts, 2018 Nogen som har erfaringer med denne dame https://annoncelight.dk/showad/245632 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1443 Skrevet 11. Marts, 2018 mrXX skrev, for 1 time siden: Nogen som har erfaringer med denne dame https://annoncelight.dk/showad/245632 Der findes allerede en ny tråd om samme emne..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrXX 21 Skrevet 11. Marts, 2018 Sorry havde ikke fundet den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1443 Skrevet 11. Marts, 2018 mrXX skrev, for 3 minutter siden: Sorry havde ikke fundet den Kan jo ske Jeg har bedt admin slette den ene af trådende da de begge er helt nye. Hvilken af dem er jo ligegyldigt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manden1994 7 Skrevet 16. April, 2018 Jeg har besøgt hende nogle gange, og hun er helt fantastisk. Dejlig autentisk, store bryster, godt med former og generelt bare det klassiske eksempel på naboens pige. Hun er virkelig et besøg værd! Det eneste der er øv er, at hun ikke har faste åbningsdage, da hun ønsker en god oplevelse fremfor massiv kundesteæm. Så hun har kun åbent når hun har lyst. Men helt sikkert et besøg værd! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1443 Skrevet 16. April, 2018 "Godt med former".....lyder jo godt, men hvordan er det fordelt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manden1994 7 Skrevet 16. April, 2018 Big3lover skrev, 1 time siden: "Godt med former".....lyder jo godt, men hvordan er det fordelt? Jeg syntes de er fordelt godt. Men det er vel en individuel smagssag. Men er man til fladmavet slanke piger, så skal man ikke besøge hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1443 Skrevet 17. April, 2018 (edited) Manden1994 skrev, for 8 timer siden: Jeg syntes de er fordelt godt. Men det er vel en individuel smagssag. Men er man til fladmavet slanke piger, så skal man ikke besøge hende Fordelt godt?.....Kan du ikke uddybe lidt....talje, røv, mave osv?....... Redigeret 17. April, 2018 af Big3lover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manden1994 7 Skrevet 17. April, 2018 Big3lover skrev, for 25 minutter siden: Fordelt godt?.....Kan du ikke uddybe lidt....talje, røv, mave osv?....... Hun er egentlig timeglas figur, men med buttet mave og buttet lår. Hendes røv er fast, og ikke en kæmpe hængende en. Men igen er det jo en smagssag, jeg elsker buttede piger 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg