Hop til indhold

Recommended Posts

 

Kære alle.

Jeg er selv sugarbabe, og jeg vil lige dele denne advarsel med jer. 

En af mine gode venner er blevet udsat for afpresning, efter han havde cam-sex. Han havde skrevet med en pige på sugardaters.dk. Derefter havde de cam-sex, og det er så blevet optaget. Efterfølgende blev han kontaktet af en udenlandsk mand. Min kammerat skulle betale et større pengebeløb, ellers ville optagelsen blive sendt til hans familie og venner. 

Er der andre, der har oplevet dette? 

Måske foregår det også gennem andre sites?

Send mig gerne pb. 

Jeg kan huske, at der var et par sager om sexafpresning for et par år tilbage, men troede da ikke, at det foregik længere. Jeg tog åbenbart fejl.

Bedste hilsner

Duchess 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det første manden bør gøre er at sende dokumentation til sugardaters.dk, således at profilen bliver lukket, og andre ikke kommer i samme situation. Herefter bør han kontakte politiet med sin sag.  

Det man så kan undre sig over er 

1) hvorfor er manden optaget i cam-sex - Troede det handlede om at manden så en pige lege med sig selv

2) Hvordan kan de identificere manden og herefter vide hvem han er i famile med (løset omkring sine private oplysninger eller ?)

Slutteligt ville jeg om ingen omstændigheder betale. Tidligere sager i samme kategori har politiet taget seriøst. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
Duchess skrev, for 20 minutter siden:

 

Kære alle.

Jeg er selv sugarbabe, og jeg vil lige dele denne advarsel med jer. 

En af mine gode venner er blevet udsat for afpresning, efter han havde cam-sex. Han havde skrevet med en pige på sugardaters.dk. Derefter havde de cam-sex, og det er så blevet optaget. Efterfølgende blev han kontaktet af en udenlandsk mand. Min kammerat skulle betale et større pengebeløb, ellers ville optagelsen blive sendt til hans familie og venner. 

Er der andre, der har oplevet dette? 

Måske foregår det også gennem andre sites?

Send mig gerne pb. 

Jeg kan huske, at der var et par sager om sexafpresning for et par år tilbage, men troede da ikke, at det foregik længere. Jeg tog åbenbart fejl.

Bedste hilsner

Duchess 

Kom med et link til pigen, så vi andre kan undgå hende :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er desværre ikke et ukendt fænomen - det er oppe i medierne med jævne mellemrum, at mænd er blevet optaget ved camsex og derefter afpresset.

Afsted til politiet med en anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Kære The Voice. 

Tak for dit svar :) 

Han har kontaktet sugardaters og anmeldt sagen til politiet. 

1. Jeg kender ikke alle detaljerne omkring sagen, men mens de havde cam-sex havde han onaneret, og det har de så optaget. 

2. Jeg ved ikke, hvordan de har fundet frem til ham - ret uhyggeligt egentlig! Men ja, det er også en mulighed, at han har været for sløset omkring sine private oplysninger. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Kære 8270.

Ja, du har ret :)  Jeg beder lige min kammerat om at sende et link. Så skal jeg nok poste det. Pas på jer selv derude :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Kære tja66 :) 

Ja, det er rigtigt. Jeg kan godt huske, at der har været et par sager oppe i medierne - men troede da, at politiet havde fået bugt med det. Men der kan selvfølgelig være kommet nye svindlere til:(

Del dette indlæg


Link til indlæg

det kan ske, og kontaktoplysninger kommer let , hvis du bruge rmobile pay
politiet tager sig ikke af det, de opfatter det som kæreste problemer, og man bliver afvist

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
krone2 skrev, den 24/03/2018 at 15:25:

det kan ske, og kontaktoplysninger kommer let , hvis du bruge rmobile pay
politiet tager sig ikke af det, de opfatter det som kæreste problemer, og man bliver afvist

 

Det passer så ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
jsfeltwow skrev, for 18 timer siden:

Det passer så ikke

Fornemmer at trådstarter er fake, vedkommende kommer med udokumenterede påstande..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
Duchess skrev, for 31 minutter siden:

@8270 altså du mener, at politiet ikke gør noget?

Jeg mener det er ren fantasi det du skriver ..

hvor er det link du omtalte for snart to uger siden..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror da, at min kammerat ville ønske, at det var ren fantasi - så slap han da for at stå i suppedasen. Tror bare, du skal være glad for, at det ikke er sket for dig. 

Linket er blevet slettet - men mon ikke svindlerne bare har oprettet et nyt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
Duchess skrev, for 1 time siden:

Jeg tror da, at min kammerat ville ønske, at det var ren fantasi - så slap han da for at stå i suppedasen. Tror bare, du skal være glad for, at det ikke er sket for dig. 

Linket er blevet slettet - men mon ikke svindlerne bare har oprettet et nyt!

Hvad er dit profil navn på sugardaters, så kan vi se om der er et gran af sandhed i din historie :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@8270 Hvis det der er dit forsøg på at få en date med mig på sugardaters, må det siges at være et eklatant selvmål:wacko: I øvrigt er din logik meningsløs, at jeg er på sugardaters beviser jo ingenting i forhold til, om min kammerat er blevet afpresset eller ej. Jeg underminerer jo faktisk min egen forretning ved at advare herinde;)

Jeg har mange (tilfredse) referencer både herinde og på SD - jeg skal intet bevise over for dig. 

Jeg har lavet et opslag herinde for at advare andre - det står dig frit for, om du vil tage det til efterretning eller ej. Dog ville det klæde dig at stoppe med at fremsætte injurierende påstande mod andre mennesker.

Fortsat god aften til dig:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...