Hop til indhold
Guest Piraten

Lie Thaimassage Randers

Recommended Posts

Guest Piraten

Mariagervej 32.Ringede et par gange og fik en næsten uforståelig kvindestemme i røret. Hun formåede dog at overbringe adressen så jeg troppede op lidt over ni. Der var lukket,så op med telefonen igen. Lidt efter blev døren åbnet og der stod en meget søvndrukken midaldrende kvinde. Jeg blev vist ind i en lejlighed og kunne se et lokale med massagebriks og et andet med en lav seng. Vi gik ind til sengen, 350kr skiftede ejer og jeg klædte mig af. Beholdte dog underbukserne på til trods for hun allerede havde taget mig to gange i skridtet. Massagen begyndte, ikke den bedste men langt fra den værste jeg har fået, meget blidt, vel nærmest afstressende. Small talk, hun kom fra Norge i oktober og har haft åben den sidste uge. Fortalte at hun har en ung pige til at hjælpe, er dog alene om søndagen. Adskillige berøringer under seancen men jeg var standhaftig. Hvad skal jeg sige? Meget gennemsnitlig, ved ikke rigtig om jeg kommer igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Piraten skrev, for 2 timer siden:

Mariagervej 32.Ringede et par gange og fik en næsten uforståelig kvindestemme i røret. Hun formåede dog at overbringe adressen så jeg troppede op lidt over ni. Der var lukket,så op med telefonen igen. Lidt efter blev døren åbnet og der stod en meget søvndrukken midaldrende kvinde. Jeg blev vist ind i en lejlighed og kunne se et lokale med massagebriks og et andet med en lav seng. Vi gik ind til sengen, 350kr skiftede ejer og jeg klædte mig af. Beholdte dog underbukserne på til trods for hun allerede havde taget mig to gange i skridtet. Massagen begyndte, ikke den bedste men langt fra den værste jeg har fået, meget blidt, vel nærmest afstressende. Small talk, hun kom fra Norge i oktober og har haft åben den sidste uge. Fortalte at hun har en ung pige til at hjælpe, er dog alene om søndagen. Adskillige berøringer under seancen men jeg var standhaftig. Hvad skal jeg sige? Meget gennemsnitlig, ved ikke rigtig om jeg kommer igen. 

Tak for anmeldelsen. 

Hvad er telefonnummeret?, så vil jeg tilføje det til Thai Kortet

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
Aarhuselsker skrev, for 23 minutter siden:

Tak for anmeldelsen. 

Hvad er telefonnummeret?, så vil jeg tilføje det til Thai Kortet

 

Tlf.nr. 50 13 84 87

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var så på besøg for 10 minutter siden..

Først var butikken helt lukket, men da jeg ringede blev døren lukket op. Mutter er MINDST 50, hvis ikke også over 60 og med naturlige hængebryster.

Hun får mig til at acceptere 800 for fuld pakke, og efter at vente 5-10 minutter dukker hun endelig op og går i gang. Får så sagt, at det er dejligt med massage til mig, men ikke dejligt for hende (tak?!?)

Så bemærker jeg hun kun masserer med 1 hånd på min ryg og jeg kigger mig over skulderen og hun sidder og glor på hendes mobil. 30 sekunder senere snakker hun så højlydt på thai med en i telefonen. Jeg ligger over overvejer situationen, men da der er gået 2 minutter rejser jeg mig op og siger det vist kan være lige meget, og så forlader jeg biksen igen.

 

Gentagelsesfare? NONE!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...