Hop til indhold

Recommended Posts

newgame skrev, for 51 minutter siden:

Er der nogen som har gode oplevelser med Rikke petit....?

 

newgame skrev, for 51 minutter siden:
Pigeforskeren skrev, den 12/5/2017 at 00:48:

Lille Rikke er jo en køn pige - ikke mindst i nøgen udgave. - Der er ikke det store spræl i hende. Hun kan virke lidt reserveret - nok lidt overraskende i forbindelse med at ville praktisere sexet samvær med fremmede mænd. - Jeg tror, man må acceptere hende sådan, hvis man i øvrigt ønsker at nyde synet og føle nær-været af hendes bedårende krop. - Ok - hun er til stede - hun klæ'r sig nøgen - hun spreder sine ben - hun stiller sin skede til rådighed. - Efter at være blevet slikket intens og længe i skridtet kan hun sige: Tak, det var dejligt. - Høflig og splitternøgen følger hun en til udgangen og hilser af. - Jeg kan godt finde på at opsøge hende igen for den samme oplevelses skyld.

http://vordingborgpigerne.dk/girls/rikke/index.php

 

Redigeret af Pigeforskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, den 22/8/2017 at 20:00:

Har lige været på Romantica og kneppet Rikke igen. - Hun var særdeles smilende og udadvendt. - Jeg bliver stadigvæk betaget af, hvorledes hun med friskhed serverer sin lille elegante skikkelse til min frie afbenyttelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
newgame skrev, for 4 timer siden:

Er der intet indlevelse...kun cool business...?

For Rikke er det vel i første række forretning, - Det ser jeg ikke noget forstyrrede i. - Når vi under vores samvær snakker om, hvad vi har gang i, er det vel virkeligheden for os begge. Jeg forventer ikke, at Rikke "indlever sig i" en kunstig virkelighed. - Vi er dem, vi er. - Vi gør det ,vi gør med hinanden. - Jeg spørger til Rikkes udsmykninger på hendes krop. Hermed fik jeg sagt, hun har en del tatoveringer. - Dem er jeg nærmest "neutral" over for, men jeg har ikke noget imod dem. - De passer såmænd ganske godt til hendes lille elegante skikkelse. - Hun kan fortælle, hvordan hun selv opfatter sig selv i den her situation, hvor hun eksponerer sig selv over for mig, og jeg kan sige noget om, hvorfor jeg endnu en gang har lyst til at betale for at komme tæt på hende. - Nøgternt for begge parter. - Lethed , ordentlighed, gensidig respekt. - Omsat til mere virkelighed: Nydelse ved synet af hende - berøringer af hendes ungpigebryster, kramme hende, stikke pikken i hendes fisse, - kneppe hende, - mærke hende villighed, - observere hendes krop i relation til mig selv. Efter en times leg at smile til hinanden, - Fint, det gør du godt min pige. Rikke følger mig til dørs, - vi ses.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...