Hop til indhold
Peter-60

Skideballe

Recommended Posts

To GB er aflyst, sidst i går. Folk melder sig til, melder fra dagen før eller udebliver. Hvad er det for nogle halvhjerner? tænk dog på alt det arbejde der ligger bagved et gb. Pigen og de andre seriøse mænd står tilbage skuffede. 

vh. P.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trist men det er desværre nok ved at være mere reglen end undtagelsen. Hvilket GB snakker vi her om?

Mit forslag vil være, at bede dem som vil med, melde ind i god tid, og så brug lidt kræfter på at skrive sammen med de forskellige som privat besked. Ved godt det vil kræve lidt tid og kræfter, men på den måde vil i ret hurtigt, ved at skrive sammen, spørge ind til folks holdninger til GB, forventninger, samt deres erfaringer. Ofte kan man godt læse sig frem til, om de er fornuftige deltagere. Og gider de ikke svare inden for rimelig tid, så lad være med at bruge flere kræfter på dem. Tror det forarbejde er givet ret godt ud.

F.eks. så har jeg tidligere deltaget i GB, hvor vi alle inden vi blev "godkendt" skulle ringe og snakke med arrangøren, ( i dette tilfælde faktisk en af pigerne selv), det var ok med hemmeligt nr, så længe opkaldstidspunktet var aftalt.. Og dem som ikke vil dette, de har alligevel helle ikke rygrad til at komme alligevel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for dit interessante svar. De to skulle holdes i Sydjylland, men det medførte stor fustration hos den tilmeldte, arrangøren og pigen. Det er en god ide at den tilmeldte snakker med pigen eller arrangøren ved tilmelding. Jeg var ikke arrangør. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dansk brunette

GangBang er GangBang uanset hvor og hvem der holder det, så handler det om at fyrene vil deltage på dagen med den heldige kvinde som ligger sig i sengen.

For  noget tid siden rendte jeg ind i en fyr fra en anden sexside, han havde en større Loge og med flere års erfaring og masser af fyre. Ham fik jeg en aftale med og tog turen til Odense, hvor jeg fik en skøn aften med 16 fyre, at der så kom 3 fyre der ikke levede op til det jeg ville hygge med, er så en anden sag. Men 19 stk havde det have endt med

Sommetider kan det godt smutte i svinget at det er gratis adgang, det er jo ikke hver gang det skal koste.

Hvordan kan det være at sådan en fyr kan have så mange troværdige fyre i ærmet ?

Jeg spurgte ham og han sagde, mange snakker sammen i netværk og bliver interesseret på den måde. De nye som vil være med, de bliver lukket ind først, så kommer kvinden og til sidst kommer de seriøse som han kan med 100% sikkerhed sige de kommer.

Han lukker de nye ind først, fordi så kan han se hvem af de tilmeldte dukker op, kommer der ingen afmeldinger fra de nye, så kommer de ikke ind igen.

Kom ikke og sig det er fordi det handler om kr, det handler om respekt, både for pigen og arrangøren.

Vil da lige sige at den aften var godt nok lækker, der blev grinet, suttet i stor stil, følelsen over at jeg var godt brugt fik mig til at flyve hjem på en lyserød sky.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender lidt til disse arrangementer. Tror at nogle af de udeblivende fyre - ikke kunne vente og har så afladet sig selv med en spiller, eller sparebøssen var tom. Der er selvfølgelig også nogen som er blevet lovligt forhindret. De bedste fyre er dem der er i forhold. Det er bestemt ikke spændende for pigen med mange. Jeg har været med til et gb hvor den ung dame skulle klare 15. Det var ikke sjovt med den sidste. Det sagde hun selv til mig. De kan kun bruge det til at prale med. Nej 3 til 6 er bedre.     

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...