Hop til indhold
pillerfinger

Anja - Middelfart

Recommended Posts

Kan kun bekræfte den gode anmeldelse.

Besøgte den lille pige søndag.

Kønt lille lækkert nips, med kort sort hår i flot frisure.

Sød smilende og imødekommende.

En stille pige der giver et fint øko blowjob, lækker flot blomst der villigt lader sig slikke, det fyrede op under hende, og hun sendte det sødeste smil, da hun åbenbart var tilfreds med behandlingen, glidecreme til ridt, var unødvendigt, og hun tog imod de ønskede stillinger, hele tiden med et dejligt smil.

Sød polsk pige, alderen og billeder passer utvivlsomt.

Stedet OK (motel) fin seng og baderum.

Kan kun anbefales.

kr. 800,00 for 30 min.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
reknas skrev, for 11 timer siden:

Kan kun bekræfte den gode anmeldelse.

Besøgte den lille pige søndag.

Kønt lille lækkert nips, med kort sort hår i flot frisure.

Sød smilende og imødekommende.

En stille pige der giver et fint øko blowjob, lækker flot blomst der villigt lader sig slikke, det fyrede op under hende, og hun sendte det sødeste smil, da hun åbenbart var tilfreds med behandlingen, glidecreme til ridt, var unødvendigt, og hun tog imod de ønskede stillinger, hele tiden med et dejligt smil.

Sød polsk pige, alderen og billeder passer utvivlsomt.

Stedet OK (motel) fin seng og baderum.

Kan kun anbefales.

kr. 800,00 for 30 min.

 

 

Fik du rabat - jeg har lige fået oplyst at 30 min koster 1.000,- og priserne fremgår ikke af hendes annonce

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand

Jeg havde fulgt denne søde piges annonce og også de gode anmeldelser som et par andre brødre har givet hende med på vejen, og derfor lod jeg mig friste til et besøg.

Hendes billeder er 100% ægte, og hun er en virkelig smuk og sød pige, men så er det positive også nævnt.

Hun er meget meget stille, og det virker som om hun slet ikke bryder sig om det hun laver. Jeg valgte at afbryde seancen og forlod stedet med uforrettet sag.

I min optik er hun virkelig ude på dybt vand og bør have hjælp til at finde noget andet at give sig til.

Så herfra - hold jer væk - pigen lider.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun give flinkmand ret, hun virker slet ikke som det er noget hun selv har valgt, tror faktisk hun føler sig tvunget til at gøre hvad hun nu gør. Det er dog svært at bevise men har sku ondt af hende hvis min fornemmelse er rigtig, ved dog bare af bitter erfaring at det ikke kan betale sig at melde det til politiet da pigen aldrig vil udlevere eventuelle bagmænd af frygt for hævn.

kim

Del dette indlæg


Link til indlæg

De signaler så jeg bestemt ikke søndag, ja hun er stille, men rigtig sød var hun.

Trist hvis hun har fået dårlige oplevelser, og ikke kan håndtere dem længere.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...