Hop til indhold
ppd

Aya erotisk massage på Frederiksberg

Recommended Posts

Der var også noget ved annoncen, det tiltalte mig, så jeg ringede for at lave en aftale.

Ud fra hendes accent, er der ingen tvivl om, at hun er fra Østeuropa....selv om hun hårdnakket påstod, at hun var fra Italien ;) Så med den samtale taget i betragtning, tror jeg desværre ikke, du møder en indisk/latiner pige. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onkel rejsende mack skrev, 1 time siden:

Der var også noget ved annoncen, det tiltalte mig, så jeg ringede for at lave en aftale.

Ud fra hendes accent, er der ingen tvivl om, at hun er fra Østeuropa....selv om hun hårdnakket påstod, at hun var fra Italien ;) Så med den samtale taget i betragtning, tror jeg desværre ikke, du møder en indisk/latiner pige. 

Tak Onkel rejsende mack!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt hende :) Hun kunne sagtens ligne at hun kom fra Italien uden at jeg spurgte ind til det. Hun gav en dejlig massage, snakkede måske en lille smule for meget, men det blev vejet op af et dejlig blow uden og hun tog imod min sperm i ansigtet, så jeg var en glad mand da jeg gik derfra ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cuminyourface1979 skrev, for 33 minutter siden:

Hun er overhoved ikke indisk :) 

GRRRRR... :(:angry:

Endnu engang udsat for Narrefisse... 

https://thumb7.shutterstock.com/display_pic_with_logo/548344/143660419/stock-photo-jester-joker-hat-143660419.jpg

Der fandtes i 2011 over 13 millioner piger under 32 år fra den herlige Punjab provins, der hvor pigerne har den lidt lysebrune hud.. 

13.103.873!!!!!

Hvorfor er der ikke flere som vil være GP i Danmark Og København!!! 

PS. Det vil være en fornøjelse hvis de allemed deres slanke figur, nøddebrune øjne og tykke mørke hår  gik "All-in" og fik en uhæmmet sexlyst flere gange dagligt i Danmark og næsten var umulige at tilfredsstille... 

Næsten.. :)

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...