Hop til indhold
ras

BUM gav lækker soapmassage med elskov til sidst

Recommended Posts

Havde jo læst god rigtig gode anmeldelser af BUM fra Classicmassage på hvidovrevej 233, og måtte bare prøve. Forventningerne var høje pga. de tidligere så gode anmeldelser.

Ringede for at bestille tid, men fik at vide at BUM ikke var der i dag, men i morgen. Ok, sagde jeg og så farvel. Lidt ærgerligt. 30 sekunder efter ringede min mobil, og det var fra Classic Massage, der fortalte at BUM var på vej, så jeg kunne bare komme. Var lidt forundret over at blive riget op, men OK, er det 30 sekunder efter så er det vel ok, selv om jeg MEGET gerne selv vil styre sådan noget.

Nå, men jeg ankom og spurgte efter BUM. Hun kom. BUM er som tidligere beskrevet ikke noget lille nips. Hun er høj af en Thai at være. Herudover er hun også lidt kraftigt bygget og har en lille topmave, har nogle skønne bryster og et kønt hoved. Hun var ikke helt glatbarberet, men det gjorde ikke noget for mig. Jeg skulle dog lige vænne mig til størrelsen, da jeg generelt er til små nips.

For at få det hele, havde jeg jo hørt at man skulle betale 1.300 og lidt til. Jeg lagde 1.800 og sagde at så kunne vi vel også have det sjovt bagefter. Det var hun helt indforstået med, og øjnene lyste lidt mere op. Tror godt man kan slippe afsted med lidt mindre...

BUM er ikke den største snakker, men hun er meget opmærksom på om hun gør tingene rigtigt og godt nok. Vi gjorde vist det hele meget traditionelt. Først i spa, så soapmassage på gummimadras, så spa og så op i sengen.

Spaen var hyggelig, og efter lidt massage, lagde hun sig ind til mig og gned sin ryg op af min pik, samtidig med at jeg kunne berøre hendes bryster. Ret frækt.

Bagefter var det soapmassagen, og der er hun altså rigtig god til. Ligesom de andre fik jeg heller ikke lov til at styre så meget under den, men var kun i modtagerrolllen. Hun hun bruger hele kroppen, bryster, fissen til at massere med. Rigtig frækt. Da jeg skulle vende mig om, var jeg virkelig klar til at gøre hende færdig, men hun styrede!!! Hun begyndte gnide brysterne omkring pikken op indtil hendes hovede kom helt op til mig, bevarede blikket (to centimeter mellem vores læber) og gjorde gjore sine løber fugtige, forsvant så igen. Fik to til tre blide kys under soapmassagen.

Herefter op i spa igen i 10 min. tid, og så hen til madrassen. Hun er rigtig fræk i sengen og bliver ligesom mere frigjort under sexaction...meget tæt på GFE, hvis vi ikke er der. Det virker som om hun er interesseret i at få noget ud af det selv også...og det tænder jo.

Hun er gavmild med kys, også dybe, men hun er ryger, og det trak lidt ned. Man må røre alle steder. Jeg havde også et par fingre inde i hende. Hun red mig, jeg tog hende i missionær og også bagfra. Sluttede det hele med at komme ud over hende. Rigtig frækt og pengene værd.

Udseende 7

Soapmassage 9

Spa 9

Sex 7

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter hvilken skala? Den gode gamle 13-skala eller den ny ubrugelige 12-skala?

Havde bestilt tid til her i påsken, men noget gik galt. Har i mellemtiden prøvet nuru, og det er helt i top. Nu skal jeg bare have et sammenligningsgrundlag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan du ikke beskrive NURU massagen. Den er jeg nemlig meget interesseret i.

Jo, du kan se nærmere om den i en anden streng, hvor Soi 1. april har lagt et link. Det var det, jeg reagerede på – og blev en stor oplevelse rigere.

Den, der udførte det, er ikke interesseret i at blive anmeldt i dette eller lignende fora, og det respekterer jeg. Naturligvis.

Men jeg kan godt give en beskrivelse af, hvordan jeg oplevede det.

Det er noget japansk, fiskebaseret, men helt lugtfrit, "klisterstads" – her positivt ment! – som er uhyre glat og helt uden friktion. Her kan "Bambi på isen" godt gå hjem og lægge sig. Med nuru gælder kun kroppenes tyngde mod hinanden, og alligevel har man, sært nok, en følelse af vægtløshed, selvom en dejlig kvinde ligger oven på en. Jeg ved, at det lyder selvmodsigende, men det er meget svært at sætte ord på. Det skal bare opleves.

Jeg kan ikke forestille mig, selvom jeg ikke har prøvet, at soap kan konkurrere med nuru.

Derfor gav jeg en varm anbefaling.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Med nuru gælder kun kroppenes tyngde mod hinanden, og alligevel har man, sært nok, en følelse af vægtløshed, selvom en dejlig kvinde ligger oven på en. Jeg ved, at det lyder selvmodsigende, men det er meget svært at sætte ord på. Det skal bare opleves.

Jeg kan ikke forestille mig, selvom jeg ikke har prøvet, at soap kan konkurrere med nuru.

Derfor gav jeg en varm anbefaling.

Jeg har med Thailadyen prøvet Soap og med legelysten prøvet Nuru og jeg må sige Nuru

er absolut favoritten, fornemmelsen af en krop der friktionsfrit glider mod ens egen

er afsindig god, men det har sikkert også noget at gøre med hvem der giver oplevelsen..

Jeg har prøvet nuru nu 2 gange og skal snart have en omgang mere, det er som at komme

i himmerriget og man ender op med en udløsning som er tæt ved det mest ultimative som jeg

har oplevet, en skam man ikke lige har råd en gang om ugen, men prøv det oplev det, det er virkeligt alle pengene værd..

kH KNajten :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder meget interessant med NURU, men kan nogen beskrive Legelysten. Hun er jo tæt på 50 år. Er hun stadig fast i kødet. Og er der samleje med i prisen?

RAS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Ja hun er stadig et nips og du får både det ene og andet med i prisen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...