Hop til indhold

Recommended Posts

hej thai fans er lige kommet tilbage fra et super besøg hos S hun er stadig ung smuk og smask liderlig hun er nok den pige der har hold standardten højest lige fra første gang jeg besøgte hende for snart et par år siden. Det er fortsat hende der næsten ikke kan stoppe igen selv når man er kommet er hun fortsat klar til mere sex. link.http://nara-thaimassage.dk/  

stedet 8 af10

pigen 11 af 10

behandlingen 10 af 10 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest hansisexy

Hun er her i to måneder. Fortalt hun mig idag. Så end til maj er hun her 

Del dette indlæg

Link til indlæg

JA, Suuuuuuuper dejligt S er tilbage. 

Det bliver sgu nok en rigtig dyr tid de næste par måneder ... - Hvad med om vi ikke skulle forslå Nara & S et "S-rabatkort" hvert 5 S klip, gratis !!! 

Rigtig god søndag 

69lover 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker

Nogen steder man eventuelt kan se billeder af S ??

Eller en beskrivelse af skønheden

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er ny i dette forum. Hvis jeg ringer og booker en tid hos Nara- thai massage, hvordan sikrer jeg mig at det bliver S jeg kommer ind til? Er hun den eneste der er der? 

Ringer eller sms’er i?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Severin skrev, for 20 minutter siden:

Er ny i dette forum. Hvis jeg ringer og booker en tid hos Nara- thai massage, hvordan sikrer jeg mig at det bliver S jeg kommer ind til? Er hun den eneste der er der? 

Ringer eller sms’er i?

når du booker siger du det   ;) 

- men kom til tiden og måske også 5 -10 min før... og hvis du bestiller flere timer inden er det nok en god ide at bekræfte din aftale en halv times tid inden .... ;) 

mere sikkert kan det nok ikke blive .

- siger ikke at det er sådan hos Nara...mange steder er det sådan,  at hellere ta kunden der her nu ... end ham som har bestilt tid ... det kan jo være han ikke kommer !

men syntes jeg har oplevet flere gange at hvis man bestiller og bekræfter en halv times tid inden  - så holder den for det meste hos thai mas... 

specielt hvis du har været der en del gange ... :P 

Redigeret af thomas 123

Del dette indlæg

Link til indlæg
kingo40 skrev, den 12/3/2018 at 16:55:

der er ingen billeder men du kan da finde masser af andmeldelser med beskrivelse her inde

du bliver ikke skuffet ... :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter at have læst de rosende omtaler besluttede jeg mig at stoppe den pause jeg har haft fra Thai massage. Det var sku nok den bedste ide jeg længe har fået, nu kan jeg huske hvorfor jeg er så stor fan af thai massage, god massage kun lidt på min opfordring, dybe kys, intens blowjob og en skøn pige sidende og ride som en gal. Det er bare for godt og kan mærke jeg er på vej tilbage som fast bruger af thai massage. Jeg stoppede i sin tid på grund af et par dårlige oplevelser andre steder de er glemt nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg

S - Desværre IKKE så gode som sidst - men HELDIGVIS endnu bedre...... for pokker hun  har være savnet !

Så fik jeg i tirsdags endelig tid til at besøge S, efter hun er kommet tilbage igen. Junior har bare været klar siden meldingen kom at NU var det igen muligt 

at nyde S og hendes frække og sensuelle leg med junior og jeg.  Men men men var knap kommet ind i rummet inden jeg fik pillet tøjet af hende og hurtig 

knaldet lidt champagne UP så vi kunne skåle på dejligt horny gensyn - Junior var bare Oooooovertændt og desværre gik det alt alt for hurtigt efter en lækker 

69´er efter alle kunstens regler ... JA, trods alderen så  skiftede Junior lige navn i tirsdags til SPEEDY - Nøøøøøøø hvor er S bare skøn "She drives me crazyyyyyyy".

Efter den hurtig 69`er S-tart faldt SPEEDY helt i søvn ved den dejlige blide olie-massage som S også magter fint. Vi afsluttede lige lidt mere knald og champagne og 

JA det bliver nok en dyr tid frem til starten af maj når S tager tilbage til Thailand igen.  Men S - Welcome Back you S exy girl.....

Rigtig God torsdag aften 

69lover          

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheCaptain skrev, den 24/3/2018 at 13:24:

hvad giver i for en tur ved S :)?

Hej Mr. Captain 

Sorry det sene svar men har holdt forlænget påskeferie .... Dominikanske Republik - Super duper ... 

Jeg tror det er alt efter forhandling og hvad du vil have, om man er stamkunde osv..... Men jeg synes hun er ALLE pengene og en masse S-hampagne værd. 

Prøv du bare S - og lad mig høre hvad du synes om S ! 

Rigtig god weekend og Just do it ....

69lover 

Del dette indlæg

Link til indlæg
69lover skrev, den 6/4/2018 at 13:55:

Hej Mr. Captain 

Sorry det sene svar men har holdt forlænget påskeferie .... Dominikanske Republik - Super duper ... 

Jeg tror det er alt efter forhandling og hvad du vil have, om man er stamkunde osv..... Men jeg synes hun er ALLE pengene og en masse S-hampagne værd. 

Prøv du bare S - og lad mig høre hvad du synes om S ! 

Rigtig god weekend og Just do it ....

69lover 

Hej

Må jeg spørge, hvordan ser S ud?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Polar

Uden selv at have set hende, vil jeg tro, at hun er ret thaiagtig af udseende:lol:.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Polar
steve skrev, for 1 time siden:

Der var hvis billeder engang af pigerne på al, var det s i rød kjole med store bryster?

Jeg tror, at du tænker på billederne af A hos Thong i Vedelsgade.

Del dette indlæg

Link til indlæg
anders skrev, den 11/4/2018 at 21:27:

Hej

Må jeg spørge, hvordan ser S ud?

Hej A 

Hun ser ud af øjnene ... ha, ha - Dejlig slank og med 2 skønne håndfulde, langt hår en lækker slikkeglad mis og ingen tegninger på kroppen. 

Prøv du bare - tror der er en chance for at du også vil finde hende S exy 

God fredag & weekend

69lover  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...