Hop til indhold
Guest Aros

Gensyn med Kati

Recommended Posts

Guest Aros

https://annoncelight.dk/showad/205739

Da Kati var i Århus besøgte jeg hende en del gange, men det er et par år siden, hun var i Århus, så jeg har ikke set hende siden hun rykkede "arbejds-teltpælene" op og tog til Bording.

Nu var tiden der til et køre lidt længere end normalt for at besøge en GP. Så bilen blev sat mod Bording, og der er jo kommet motorvej hele vejen og udenom Silkeborg, og trafikken var der ikke meget af, så det tog 45 min, og så rullede bilen ind i den lille søvnige stationsby Bording. 

Kati havde smset om offentlige  p-muligheder tæt ved huset eller skrevet at man kunne parkere ved huset. Jeg valgte den offentlige p-plads, men gik den forkerte vej, min fejl, men fik fat i mobilen og hurtigt vendt træskoene mod rette vej.

Det er en pæn villa Kati holder til i. Selve hyggerummet er pænt og rent og gode badefaciliteter. Selvom jeg ikke havde set Kati i et par år lignede hun sig selv, måske hun endda har tabt et par kilo imodsætning til mig som nok har taget en håndfuld kilo på gennem de seneste par år, på trods af en vellykket 2018-kur indtil videre.

Kati var som i Århus, sød, smuk, smilende, venlig, imødekommende. Fantastisk dejlig i sengen, nem at snakke med, og en pige der absolut har pæren i orden. Det var en helt igennem superb oplevelse at besøge hende. Giver rigtig god GFE. 

Hun er ganske unik, synes jeg, og besøg hos hende står altid som værende nogle af de bedste besøg jeg har haft hos en GP.

Der er selvfølgelig køreturen derned, den er lidt lang for mig, men det var der værd. I bilen blev jeg underholdt af P1 og på vej ud af den søvnige stationsby Bording ligger der en tankstation som sælger mad, de har tilbud på to franske hotdog (med krydderpølse eller frankfurter) og 1/2 cola for 60 kr, så den værste sult blev også stillet på vej hjemover :D 

Men et rigtig dejligt besøg hos Kati i fine omgivelser i Bording. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polar

Hej Aros og tak for en rigtig god anmeldelse af den skønne Kati. Jeg har selv haft glæden af at besøge hende flere gange både i Aarhus og i Bording. Din anmeldelse fik mig til at længsel efter et nyt besøg. 

Til jer som endnu ikke har besøgt den skønne: Gør det! Ingen tur er for lang, når Kati venter for enden.:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Polar skrev, for 24 minutter siden:

Hej Aros og tak for en rigtig god anmeldelse af den skønne Kati. Jeg har selv haft glæden af at besøge hende flere gange både i Aarhus og i Bording. Din anmeldelse fik mig til at længsel efter et nyt besøg. 

Til jer som endnu ikke har besøgt den skønne: Gør det! Ingen tur er for lang, når Kati venter for enden.:wub:

Netop ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...