Hop til indhold
Guest Polar

Emmee, Randers

Recommended Posts

Guest Polar
Goldfinger skrev, 1 time siden:

Det midterste billede: Er det en str. 46-48?

Forstår ikke spørgsmålet.:wacko: Uddyb venligst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
Polar skrev, for 3 timer siden:

Forstår ikke spørgsmålet.:wacko: Uddyb venligst.

Det er dog nogle voldsomt store sko hun bruger:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polar
Goldfinger skrev, for 14 timer siden:

Det midterste billede: Er det en str. 46-48?

 

Piraten skrev, for 9 timer siden:

Det er dog nogle voldsomt store sko hun bruger:D

Nu er billedet jo blevet skiftet ud med et andet, men jeg bemærkede godt det med fødderne. Jeg tror, at det er vinklen, som billedet er taget i. Billedet er af June - det er i hvert tilfælde ikke Emmee - og jeg har kun lige kortvarigt hilst på June. Da gav vi hånd og en "vai", og jeg nåede ikke at studere hendes fødder:lol:. Hvis du og Goldfinger antyder, at hun er en ombygget model, tror jeg, at I tager fejl. Bemærk at hun på det tredje billede er hoppet i "thaistilletterne", og hvis hun bruger størrelse 46-48 i sko, må "thaistilletterne" være mindst størrelse 52.

 

Steenborg skrev, for 8 timer siden:

Jeg vil nu hellere læse anmeldelser af de 2 damer.

Et link til en annonce er jo bare reklame.

Det kan du have lidt ret i, men hvis du havde fulgt lidt med eller bare gad at søge på navnet Emmee, ville du finde ud af, at der lige har været en tråd med anmeldelse af Emmee. Tråden blev lukket af Ledvogter, fordi den var kommet til at dreje sig om andet end en anmeldelse af Emmee. Jeg skal gerne linke til den her, så du slipper for besværet. Da linket i den "gamle" tråd døde, valgte jeg blot at indsætte det nye link uden en egentlig anmeldelse - blot som en servicemeddelelse. Jeg skal lige sige, at jeg ingen andel har i forretningen, hvis det er det, som du ligesom antyder, men jeg holder meget af at komme hos Emmee, og vil give jer andre mulighed for samme gode oplevelser, som jeg har fået der. I øvrigt: Vil anmeldelser ikke alle være en slags reklame (god eller dårlig)??

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...