Hop til indhold

Recommended Posts

Har haft kig på hendes annoncer, og hun lyder dejlig.

https://annoncelight.dk/showad/237659

Er hun slank eller buttet, for det fremgår ikke rigtig, og har hun et smukt, kønt eller mere ordinært ansigt? Det er ret vigtigt for mig, at pigen ser ret godt ud. Så hvilken ansigtstype er hun nærmest. Hendes priser står der heller ikke. Jeg tipper hende til godt 40 år, og det passer mig fint.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Har du kigget på det udviddede billedarkiv ved at klikke på hendes navn oppe til højre i annoncen? I alt fald hendes kropsbygning fremgår. 

Jeg har besøgt hende for snart en del år siden, ok nok. Jeg er temmelig sikker på at de 40 ikke holder. Ansigtstype er altid individuelt at bedømme, jeg husker hende som en sød og imødekommende ganske pæn pige. Priser må du spørge om, men det er vel sådan ganske almindelige lysthus-priser du skal forvente.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for det, men er der ingen, der kan uddybe lidt. For nogen år siden var der en, der kaldte sig ekstremhoren eller noget i den stil. Hun så ret godt ud efter min mening, men så var hun væk. Som regel skuffer pigernes udseende, men så fik jeg kik på Christina i Ahorngade. Kroppen ser jo flot ud, men hvad med ansigtstypen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke mødt Christina (endnu), selvom jeg har gæstet både Sexysecret, Buddingepigerne og de forskellige steder i Ahornsgade (hvor hun vist ikke længere er). Men jeg synes faktisk, at hun giver alle de oplysninger og billeder man med rimelighed kan forlange og endda er mere åben mht sin krops udseende end de fleste. Jeg har aldrig mødt en GP hvis udseende ikke var ok for mig (selvom nogen unægtelig var kønnere end andre), men hvis ansigtet er så vigtigt for dig, er der ikke andet at gøre end at møde hende. Det er jo let at forstå, at de færreste viser det i annoncen.

Så go for it. Jeg synes, hun ser dejlig ud, og vil også gerne besøge hende en dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stadig ingen, der kan sige lidt mere om Christinas udseende og ansigtstype. Jeg er blevet ret optaget af hende, men bryder mig ikke om at gå igen, hvis hun nu ikke er noget. Hendes krop virker jo helt perfekt for mig, der ikke er til de helt unge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Jeg synes faktisk du har fået ganske gode råd i denne tråd. Den med udseende og ansigtstype, hvordan vil du i det hele taget beskrive det? Der er ikke noget at gøre, op på cyklen og afsted med dig; hvis du ellers er seriøst interesseret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...