Jernsvinet 13837 Skrevet 10. Marts, 2018 Jeg har bemærket at i et par lokale vandpibeklubber kommer der en del unge piger af anden etnisk herkomst ud på natten - og jeg vil gerne høre, om de bare kommer for at ryge vandpibe - eller man evt. også kan score dem eller lave en aftale, om at tage dem med hjem mod betaling - eller hvordan fungerer det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 10. Marts, 2018 Jernsvinet skrev, for 28 minutter siden: Jeg har bemærket at i et par lokale vandpibeklubber kommer der en del unge piger af anden etnisk herkomst ud på natten - og jeg vil gerne høre, om de bare kommer for at ryge vandpibe - eller man evt. også kan score dem eller lave en aftale, om at tage dem med hjem mod betaling - eller hvordan fungerer det? Hvad pokker er en vandpibeklub? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rocksolid 3490 Skrevet 10. Marts, 2018 mature man skrev, for 10 minutter siden: Hvad pokker er en vandpibeklub? Et sted man ryger vandpibe? (Bare et vildt gæt) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 10. Marts, 2018 mature man skrev, for 11 minutter siden: Hvad pokker er en vandpibeklub? En klub hvor man ryger vandpibe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13837 Skrevet 10. Marts, 2018 AalborgLook skrev, for 30 minutter siden: En klub hvor man ryger vandpibe. Ja, men der kom en hel flok piger af andet etnisk herkomst - og de spurgte nogle andre piger, om der var "noen mænner" derinde - så, det var mit indtryk at det måske ikke bare var vandpibe, de var interesseret i at ryge på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 10. Marts, 2018 Jeg bor nok for langt ude på landet – har aldrig hørt om vandpibeklubber Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent0037 229 Skrevet 10. Marts, 2018 Helt for egen regning: Ja, jeg tror at de kommer i vandpibecafeer for at møde mænd. Bare ikke på den måde du efterspørger. De kan/ må ikke gå "i byen" og drikke sprut og danse, men de må gerne komme og ryge vandpiben. Der møder de så drenge fra deres egen kulturkreds som de ellers ikke møder. Flirter osv. Bare hvad jeg tror. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lubovnik Skrevet 10. Marts, 2018 Agent0037 skrev, for 1 time siden: Helt for egen regning: Ja, jeg tror at de kommer i vandpibecafeer for at møde mænd. Bare ikke på den måde du efterspørger. De kan/ må ikke gå "i byen" og drikke sprut og danse, men de må gerne komme og ryge vandpiben. Der møder de så drenge fra deres egen kulturkreds som de ellers ikke møder. Flirter osv. Bare hvad jeg tror. Lyder som et sandsynligt bud uden at jeg i øvrigt aner noget om det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg