Hop til indhold
Finn1101

Krise blandt landets glædespiger?

Findes der danske glædespiger i 2028  

154 medlemmer har stemt

This poll is closed to new votes
  1. 1. Tror du at det findes danske glædespiger om 10 år?

    • Ja, de vil altid være der
      114
    • Ja, nogle få - men ikke mange og færre end i dag
      36
    • Nej - eller stort set ingen
      4


Recommended Posts

Guest Den Forkerte Farve
Trinetease skrev, for 22 minutter siden:

@happycamper @Den Forkerte Farve hvis i havde læst bare lidt af hvad jeg skriver om herinde - så har jeg skrevet rigtigt meget om mig selv OG hvad udgifter jeg og de fleste andre danske piger har på en alm dansk klinik. 

Jeg gider ikke gentage alt i hver eneste tråd der er om emnet. Det er trættende for mig....og for dem som har læst det alle de gange jeg har skrevet det.

Du svarede ikke på mit spørgsmål. 

Er udemærket godt klar over hvad du har skrevet herinde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tvivler seriøst på at det er let, bare at ændre til et bedre koncept sådan over en bredere kam.

Jovist kan en enkelt pige skrue på diverse knapper hos hendes eget sted, men en hel klinik / alle danske klinikker, det tror jeg ikke på. Det kræver en vis disciplin at være en del af et "fællesskab"

 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
happycamper skrev, for 2 minutter siden:

for mig fuldstændig ligegyldigt - det eneste eksklusive jeg er ude efter er selve pigen - omgivelserne skal bare være rimelig hygiejniske... det eneste ægte bordel jeg har været på havde kors på væggene og en samling dildoer på bordene så den indretning fandt jeg frastødende - men det er der sikkert andre der finder eksklusivt

 

Det er jo fuldstændigt rigtigt, at en del af køberne ses således på det som dig,. Her vil speciel byggede senge, spejle på vægen, et hyggeligt venteværelse med kaffe, vand og tv. Dæmpet musik god modtagelse af teledamen, flotte badefaciliter og måske et spa osv osv næppe gøre en forskel.  Tilgengæl findes der et segment i branchen hvor den slags gør en forskel, og reelt er det jo den gruppe klinikkerne skal leve af, og derfor også være i kontakt med omkring deres ønsker m.v.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Den Forkerte Farve skrev, for 1 minut siden:

Du svarede ikke på mit spørgsmål. 

Er udemærket godt klar over hvad du har skrevet herinde

Hvis vi bruger politiets måde at definere handlede - så ja...så mener jeg at ca 70-80% er handlede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Det er jo fuldstændigt rigtigt, at en del af køberne ses således på det som dig,. Her vil speciel byggede senge, spejle på vægen, et hyggeligt venteværelse med kaffe, vand og tv. Dæmpet musik god modtagelse af teledamen, flotte badefaciliter og måske et spa osv osv næppe gøre en forskel.  Tilgengæl findes der et segment i branchen hvor den slags gør en forskel, og reelt er det jo den gruppe klinikkerne skal leve af, og derfor også være i kontakt med omkring deres ønsker m.v.

måske men det tyder jo ikke på det... ellers vil der vel heller ikke være krise eller så nemt for de udenlandske skønheder at få fodfæste på markedet - lavere priser eller ej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

@Trinetease jeg har et sprøgsmål. 

Nogle piger bruger moteller, det er nok ikke så eksklusiv endda, men det fungerer fint synes jeg, jeg har også besøgt piger på hoteller, og det er eksklusivt nok, men der skal man imodsætning moteller gennem receptionen, og det var ikke sjovt at skulle lade som om man boede der, mens receptionisten fulgte en med øjnene.

Jeg ved at der i større byer, bl.a. i Århus og København, er udlejningslejligheder (ikke private der udlejer men udlejningsfirmaer), hvor man kan leje en lejlighed, også på meget kort basis, og det er pæne lejligheder, da jeg har besøgt et par piger under sådanne forhold.

Hvad synes du om de muligheder ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den Forkerte Farve
Trinetease skrev, for 1 minut siden:

Hvis vi bruger politiets måde at definere handlede - så ja...så mener jeg at ca 70-80% er handlede.

Også tilbage til emnet. Hvordan skal man som kunde vide det, skal vi spørge dem i døren, er du handlet? Og hvordan kan man garantere sig selv som kunde at bordellet ikke er rocker drevet og pigen reelt gør det af fri vilje. Skal vi spørge i døren? 

Det er en til tider broget og totalt ukontrolleret branche, hvad skal vi kunder gøre. Med din logik anvendt så kan prostution slet ikke eksistere. For så skal hverken u-piger eller dk-piger besøges. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Aros skrev, Lige nu:

@Trinetease jeg har et sprøgsmål. 

Nogle piger bruger moteller, det er nok ikke så eksklusiv endda, men det fungerer fint synes jeg, jeg har også besøgt piger på hoteller, og det er eksklusivt nok, men der skal man imodsætning moteller gennem receptionen, og det var ikke sjovt at skulle lade som om man boede der, mens receptionisten fulgte en med øjnene.

Jeg ved at der i større byer, bl.a. i Århus og København, er udlejningslejligheder (ikke private der udlejer men udlejningsfirmaer), hvor man kan leje en lejlighed, også på meget kort basis, og det er pæne lejligheder, da jeg har besøgt et par piger under sådanne forhold.

Hvad synes du om de muligheder ? 

Det lyder mega fedt! 

Hoteller tør jeg slet ikke - moteller er ok, men du har ret...ikke særligt eksklusivt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 9 minutter siden:

Det er jo fuldstændigt rigtigt, at en del af køberne ses således på det som dig,. Her vil speciel byggede senge, spejle på vægen, et hyggeligt venteværelse med kaffe, vand og tv. Dæmpet musik god modtagelse af teledamen, flotte badefaciliter og måske et spa osv osv næppe gøre en forskel.  Tilgengæl findes der et segment i branchen hvor den slags gør en forskel, og reelt er det jo den gruppe klinikkerne skal leve af, og derfor også være i kontakt med omkring deres ønsker m.v.

Men hvor store andele er de segmenter ?  er der nok som vil sætte pris på de forbedrede faciliteter ?

Jeg besøgte engang en udenlandsk glædes pige og jeg havde roser med til hende, det var åbenbart ikke noget som skete ret ofte, at folk havde gaver med...om det aldrig var sket for hende, nævnte hun ikke 100% præcist.  Men hun snakkede længe om "gaven". De fleste kommer vel for at "knalde"

 

Detail butikkerne har jo også krise, så måske pengene bare generelt ikke sidder så løst. Samtidig med at der er flere glædes piger som kan besøges end tidligere

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Den Forkerte Farve skrev, for 1 minut siden:

Også tilbage til emnet. Hvordan skal man som kunde vide det, skal vi spørge dem i døren, er du handlet? Og hvordan kan man garantere sig selv som kunde at bordellet ikke er rocker drevet og pigen reelt gør det af fri vilje. Skal vi spørge i døren? 

Det er en til tider broget og totalt ukontrolleret branche, hvad skal vi kunder gøre. Med din logik anvendt så kan prostution slet ikke eksistere. For så skal hverken u-piger eller dk-piger besøges. 

Jeg ville aldrig selv arbejde et sted som betalte til hverken rockere eller bander. Og ja jeg er 1000% sikker på at de steder jeg er ikke betaler til dem. Jeg vil ikke sidde i et offentligt forum og forklare hvordan jeg kan være sikker.

Jeg ved ikke hvordan man som mand kan være sikker....ærligt jeg ved det ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 5 minutter siden:

@TheVoice Vi holder personalemøder på MC.... og jeg lover dig....det er et møjesommeligt arrangement. Ingen kan blive enige - og halvdelen kommer ikke. 

Men MC’s Mutter skal have så meget kredit for at gøre forsøget....hver eneste gang hun gør det. 

Jeg vil lige tilføje at jeg tror at branchen er som den nu engang er blevet....simpelthen fordi at alle piger, altid tror at de KUN lige skal være her de næste 6 mdr så de er derfor ligeglade.

Jeg foreslog at vi satte priserne ned i en dec måned - det endte i et ramaskrig - Alle undtaget mig og et par stykker andre, mente at de udførte både dans og alverdens andet halløj som berettigede deres priser.

Ha ha. :D  Som tidligere leder er jeg glad for ikke at skulle forsøge at styre en sådan hønsegård. 

Nå, men seriøst var det måske en god idé, at mutter det pågældende sted, stillede lidt større krav til hvem der kan have vagter der, og sikkert også skile sig af med de værste sortseer. Det fører så frem til et emne, som tit har været berørt uden at vi som gæster har kunnet gennemsku organiseringen og ansvarfordelingen.  Det taler jo for at man er nødt til at have en klar struktur og at alle pigerne ikke kan drive deres vagter, som små selvstændige virksomheder, men egen prisliste, egen opfattelse af hvad der er god service osv osv.

Dit eksempel viser jo tydeligt, at man reelt ikke har forholdt sig til hvem kan rent faktisk ændre noget. Det være sig juletilbud, det være sig, at nu skal vi alle lige stramme op på tidsbestillinger eller hvad ved jeg. 

Jeg tror faktisk at pigerne i længden ville være bedre tjent med, at klinikkerne blev drevet mere forretningsmæssigt af eksempelvis en mutter, mod at pigerne så tilgengæld var i sin gode ret til at sige "jeg tager ingen vagter i tilbudsperiode" eller hvad det nu kunne være.  Spørgsmålet er så er det reelt egentligt ikke sådan, eller prøver man virkelige at lede efter et rundkreds princip hvor alle skal være enige ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den Forkerte Farve
Trinetease skrev, Lige nu:

Jeg ville aldrig selv arbejde et sted som betalte til hverken rockere eller bander. Og ja jeg er 1000% sikker på at de steder jeg er ikke betaler til dem. Jeg vil ikke sidde i et offentligt forum og forklare hvordan jeg kan være sikker.

Jeg ved ikke hvordan man som mand kan være sikker....ærligt jeg ved det ikke.

Præcist min pointe, vi kan ikke være sikre på noget som helst i denne branche. Den er og vil altid være broget. Pigerne vil altid photoshoppe livet ud af et billede, trække momsen fra alderen, nogen er psykisk ikke egnede, andre er handlede og nogen bordeller er drevet af rockere.

En smule fornuft, og en stor portion tillid. Det er reelt det eneste vi har at gøre med. Mener derfor du skylder en undskyldning til @happycamper, er fandme uenig i hans Troll stunts ind imellem men at kalde ham og implicit andre for kolde og kyniske kunder er at strække den lidt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 40 minutter siden:

@News Aner det ikke. Men jeg tænker umiddelbart ikke at der er nogen kommuner i Dk der vil give en tilladelse til liberalt erhverv i en alm beboelses ejendom.

Tror nærmere det er rimeligt nemt, at opnå tilladelse, hvis altså tilladelse er nødvendigt.

Her Odense:

https://www.odense.dk/erhverv/virksomhed-i-odense/find-placering-til-din-virksomhed/erhverv-fra-egen-bolig

Kan ikke lige finde noget på København.

 

Redigeret af News

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 14 minutter siden:

Men hvor store andele er de segmenter ?  er der nok som vil sætte pris på de forbedrede faciliteter ?

 

Det er faktisk et yderst relevant spørgsmål. Det kræver selvfølgelig en markedsundersøgelse der rækker videre end blot at spørge på EG. 

Men hver enkelt klinik har jo i udgangspunktet alle oplysninger omkring deres besøgstal, omsætning m.v.  De ved således også hvor meget tallene skal dykke for det ikke længere kan betale sig.  Det handler jo om, at gøre når før det er for sent. Det kunne jo sagtens tænkes at udviklinger i den enkelte kliniks taler viser en kurve alå hvis nedgangen foresætter et år, så er det slut.  Jamen så er det da netop på høje tid at komme igang med forbedringer på flere planer, med mindre man selvfølgelig bare tænker "Jeg/vi kan alligevel ikke gøre noget"

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Den Forkerte Farve skrev, for 13 minutter siden:

Præcist min pointe, vi kan ikke være sikre på noget som helst i denne branche. Den er og vil altid være broget. Pigerne vil altid photoshoppe livet ud af et billede, trække momsen fra alderen, nogen er psykisk ikke egnede, andre er handlede og nogen bordeller er drevet af rockere.

En smule fornuft, og en stor portion tillid. Det er reelt det eneste vi har at gøre med. Mener derfor du skylder en undskyldning til @happycamper, er fandme uenig i hans Troll stunts ind imellem men at kalde ham og implicit andre for kolde og kyniske kunder er at strække den lidt. 

Jeg betragter hans Troll stunts som konstante. Og jeg undskylder ikke over for en som bruger enhver lejlighed til at provokere. Jeg er da ked af at du føler at jeg kalder alle for kolde og kyniske - for det mener jeg bestemt ikke at de er. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 12 minutter siden:

Jeg ville aldrig selv arbejde et sted som betalte til hverken rockere eller bander. Og ja jeg er 1000% sikker på at de steder jeg er ikke betaler til dem. Jeg vil ikke sidde i et offentligt forum og forklare hvordan jeg kan være sikker.

Jeg ved ikke hvordan man som mand kan være sikker....ærligt jeg ved det ikke.

Et eller andet sted er det vel ikke det rene nonsens at antage, at beskyttelse penge i den udstrækning det må forekomme nok primært opkræves på klinikker og ikke hos selvstændige, der udføres deres "erhverv" fra egen bolig, en lejet bolig, et sommehus, et hotel m.v.  Nogen andet er jo, at hvis jeg stillede lokaler tilrådighed for en stribe piger, og tog mig betaling for dette, ville jeg nok være et mere interessant objekt i den forbindelse end pigerne. 

Tænker jeg lidt mere ud af den tangent, og så valgte at betale beskyttelsespenge, ville jeg så fortælle det til pigerne ? Nej. Kunne jeg mon ikke lave en aftale, hvor jeg betalte og de så tilgengæld aldrig viste sig i lokalerne ? Jo.  Hvis andre også gik efter beskyttelses penge, kunne jeg så forvente, at de løste mit problem ? Ja

Jamen hvorfor så ikke bare kontakte politiet, tja i mit tænkte eksempel fordi det jeg foretog mig ville falde ind under rufferilovgivningen. Dette er så nok også svaret på hvorfor almindelige mennesker som jeg, ikke flirter ret lang til med tanken om at udleje lokaler til en klinik, selvom vi alle har prøvet at regne på hvad kommer der egentligt ind i leje indtægt. Det er vist ingen hemmelig at det økonomisk er rimeligt attrakttivt, hvis man ikke er specielt bange for at bryde loven.

p.s 

Derved ikke sagt at de steder du er tilknyttet at man der betaler beskyttelses penge, men i en markedsførring hvor man fortæller "Her betaler vi ikke beskyttelsepenge" vil næppe give mærkbare effekter omkring besøgstal, af den simple årsag, at det ikke kan efterprøves, samt at man vil få samme svar alle på alle klinikker hvis man spørger en GP.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@TheVoice Uden at jeg gider at sætte mig selv i en rigtig dum klemme, så er der altså sket rigtigt meget på klinikkerne mht til den slags siden Task force. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 minut siden:

@TheVoice Uden at jeg gider at sætte mig selv i en rigtig dum klemme, så er der altså sket rigtigt meget på klinikkerne mht til den slags siden Task force. 

 

Det er jo også skønt at høre, for det betyder vel bare, at al snakken om beskyttelses penge er irrevant.  :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, 1 time siden:

Jeg ville aldrig selv arbejde et sted som betalte til hverken rockere eller bander. Og ja jeg er 1000% sikker på at de steder jeg er ikke betaler til dem. Jeg vil ikke sidde i et offentligt forum og forklare hvordan jeg kan være sikker.

Jeg ved ikke hvordan man som mand kan være sikker....ærligt jeg ved det ikke.

Trine du har da været steder, der enten er udlejet af rockere eller som har været styret af stråmænd (for rockere).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
McQueen skrev, Lige nu:

Trine du har da været steder, der enten er udlejet af rockere eller som har været styret af stråmænd (for rockere).

Det er godt nok mange år siden....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@McQueen istedet for at lave en mærkelig smiley så syntes jeg da hellere at du skulle komme med navnet på stedet eller årstallet - det der er jo bare plat. Jeg har været på MC i 1,5 år nu, og der er ingen beskyttelsespenge. Så hvornår er det at du mener at jeg har arbejdet sådan et sted ? 

Du kan jo evt skrive det i en mail, hvis du ikke har lyst til at skrive det her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 4 minutter siden:

@McQueen istedet for at lave en mærkelig smiley så syntes jeg da hellere at du skulle komme med navnet på stedet eller årstallet - det der er jo bare plat. Jeg har været på MC i 1,5 år nu, og der er ingen beskyttelsespenge. Så hvornår er det at du mener at jeg har arbejdet sådan et sted ? 

Du kan jo evt skrive det i en mail, hvis du ikke har lyst til at skrive det her.

Trine du har været i gamet i mange år.... også privatudlejning i perioder .... ofte steder, der var “rockerinficerer”

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg har altså aldrig nogensinde lejet mig ind hos en rocker privat. Og de steder jeg har været som betalte beskyttelsespenge betaler ikke længere. 

Dine insinuationer giver ingen mening. Men de får dig sikkert til at lyde som om at du ved ting om branchen. Men det er virkeligt oooooold news. Og dermed ikke sande mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var måske bedre at bruge krudtet på, at sludre om forhold der reelt har indflydelse på, hvordan man sikre sig, at der stadig er danske piger i branchen.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
TheVoice skrev, Lige nu:

Det var måske bedre at bruge krudtet på, at sludre om forhold der reelt har indflydelse på, hvordan man sikre sig, at der stadig er danske piger i branchen.  

Du har ret - og jeg vil lade andre gode kræfter komme med deres besyv. 

Jeg er for vred - og det kommer der sjældent noget godt ud af ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...