Hop til indhold
Finn1101

Krise blandt landets glædespiger?

Findes der danske glædespiger i 2028  

154 medlemmer har stemt

This poll is closed to new votes
  1. 1. Tror du at det findes danske glædespiger om 10 år?

    • Ja, de vil altid være der
      114
    • Ja, nogle få - men ikke mange og færre end i dag
      36
    • Nej - eller stort set ingen
      4


Recommended Posts

Trinetease skrev, for 12 minutter siden:

Modellen med at leje en lejlighed til formålet er bund ulovlig.

Hvordan er det bund ulovligt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
Trinetease skrev, Lige nu:

@happycamper Så du tror ikke at østpigerne har ruffere bag sig ? 

sikkert - du retfærdiggør bare dine priser med snak om mutter, rene håndklæder osv... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
News skrev, for 7 minutter siden:

Hvordan er det bund ulovligt?

Det skal jo være et erhvervs lejemål MED ret til liberalt erhverv....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
happycamper skrev, for 7 minutter siden:

sikkert - du retfærdiggør bare dine priser med snak om mutter, rene håndklæder osv... 

Du er så trættende....og nu er det jo ikke mine personlige priser vi taler om her vel ?

Du foretrækker østpiger....og er ligeglad med om de har en ruffer bag sig....som typisk stryger ca 50% af hvad hun tjener. Det gør dig jo til en super pris bevidst og ISkold forbruger. Tillykke med det!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
Trinetease skrev, for 1 minut siden:

Du er så trættende....og nu er det jo ikke mine personlige priser vi taler om her vel ?

Du foretrækker østpiger....og er ligeglad med om de har en ruffer bag sig....som typisk stryger ca 50% af hvad hun tjener. Det gør dig jo til en super pris bevidst og ISkold forbruger. Tillykke med det!

trættende kan du selv være... besøger aldrig "østpiger" jeg er sikkert ligeså kold en forbruger som du er sælger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 15 minutter siden:

@TheVoice Jeg syntes faktisk at de allerfleste danske klinikker er rigtigt pæne. Der bliver gjort rent, rene håndklæder osv. Det er ikke lige det indtryk jeg har af de besøg jeg læser om herinde hos østpigerne - altså at de sætter en ære i flotte omgivelser.

Modellen med at leje en lejlighed til formålet er bund ulovlig....og det ville starte en lavine af besøg af skat og politi. Og ingen danske piger kan jo lige melde sig ud af deres øvrige liv i 15-30 dage adgangen.

Jeg synes også at faciliteterne på klinikker er pæne, gode m.v.  Min ponte var sådant set ikke at fortælle den del at branchen at de skal kopiere de udenlandske pigers koncept, men derimod at tage afsæt i, at de danske piger befinder sig i en mere eksklusiv del af markedet, samt at de skal justere og foretage de ændringer som gæsterne forbinder med eksklusivitet, som igen berettiger til en højere pris.   Kort sagt "Den del at branchen har for længe glemt at være innovative, eller bare lydhør over for gæsternes ønsker" 

Ser man lidt på antallet af danske piger og sætter det i relation til Thai, udenlandske piger m.v. så udgør de jo ikke en særlig stor antal, hvorfor der bestemt er gode muligheder for, at fokusere på en slags niche "De mænd der gerne betaler en højere pris, for så tilgengæld at opleve en gennemført kvalitet i hele oplevelsen der klar overgår de billigere koncepter"

Så.... hold priserne, men skru op for kvaliteten i henhold til hvad Niche markedet efterspørger.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
happycamper skrev, for 2 minutter siden:

trættende kan du selv være... besøger aldrig "østpiger" jeg er sikkert ligeså kold en forbruger som du er sælger

Du kender mig virkeligt helt ufatteligt skidt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
Trinetease skrev, for 1 minut siden:

Du kender mig virkeligt helt ufatteligt skidt. 

ILM så lad være med at kalde andre trættende og iskolde bare fordi du ikke er enig eller evner at argumentere...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 12 minutter siden:

Det skal jo være et erhvervs lejemål MED ret til liberalt erhverv....

Det kan vel også lade sig gøre, eller hvad?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@happycamper Du besøger udenlandske piger ikke ? Du ved reelt ikke en hujende fis om hvor mange procenter hun betaler til hendes pimp/ruffer for at være her.... lige præcis det, gør dig til en kold køber. Du ved ikke om hun er tvunget til at være her eller ej...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
News skrev, Lige nu:

Det kan vel også lade sig gøre, eller hvad?

Det er svært at leje på en ok adresse hvor det ikke skal være en skummel kælder på Nørrebro til liberalt erhverv. Nyholm alle er et skræmmende eksempel på at det kun er bestemte firmaer der leje ud til den slags - og så gør de det kun i bestemte områder....desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
Trinetease skrev, for 1 minut siden:

@happycamper Du besøger udenlandske piger ikke ? Du ved reelt ikke en hujende fis om hvor mange procenter hun betaler til hendes pimp/ruffer for at være her.... lige præcis det, gør dig til en kold køber. Du ved ikke om hun er tvunget til at være her eller ej...

rigtigt aner heller hvad du betaler til din "mutter" eller hvor frivilligt du er i erhvervet eller ej - jeg er en køber ja men hvorfor behøver du kalde mig kold ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den Forkerte Farve
Trinetease skrev, Lige nu:

@happycamper Du besøger udenlandske piger ikke ? Du ved reelt ikke en hujende fis om hvor mange procenter hun betaler til hendes pimp/ruffer for at være her.... lige præcis det, gør dig til en kold køber. Du ved ikke om hun er tvunget til at være her eller ej...

Vi ved reelt heller ikke noget om dig. 

Du mener simpelthen at alle u-piger er handlede mennesker? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@happycamper @Den Forkerte Farve hvis i havde læst bare lidt af hvad jeg skriver om herinde - så har jeg skrevet rigtigt meget om mig selv OG hvad udgifter jeg og de fleste andre danske piger har på en alm dansk klinik. 

Jeg gider ikke gentage alt i hver eneste tråd der er om emnet. Det er trættende for mig....og for dem som har læst det alle de gange jeg har skrevet det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
Trinetease skrev, for 6 minutter siden:

@happycamper @Den Forkerte Farve hvis i havde læst bare lidt af hvad jeg skriver om herinde - så har jeg skrevet rigtigt meget om mig selv OG hvad udgifter jeg og de fleste andre danske piger har på en alm dansk klinik. 

Jeg gider ikke gentage alt i hver eneste tråd der er om emnet. Det er trættende for mig....og for dem som har læst det alle de gange jeg har skrevet det.

ønsker dig en fortsat sund forretning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 9 minutter siden:

Det er svært at leje på en ok adresse hvor det ikke skal være en skummel kælder på Nørrebro til liberalt erhverv. Nyholm alle er et skræmmende eksempel på at det kun er bestemte firmaer der leje ud til den slags - og så gør de det kun i bestemte områder....desværre.

OK. Måske har jeg misforstået dig. Troede du mente at konceptet med at leje sig ind i en lejlighed er bund ulovligt. Men der kan vel godt opnås tilladelse fra kommunen. Du mener måske at det er umuligt at opnå denne tilladelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Trinetease skrev, for 11 minutter siden:

@TheVoice Hvad kunne feks være bedre kvalitet ? 

Først og fremmest så skulle den enkelte pige på klinikken ha større og bedre muligheder for at præge egen forretning med egen innovation.

Tiden kunne administreres lidt mere diplomatisk end den nuværende lyseslukkende banken.

Der kunne tilbydes tidsgaranti ved bestilling.

Man mødte med garanti en våd brusekabine, således at man vidste der benyttes andet end vådservietter.:)

Enzo.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@News Aner det ikke. Men jeg tænker umiddelbart ikke at der er nogen kommuner i Dk der vil give en tilladelse til liberalt erhverv i en alm beboelses ejendom.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
Trinetease skrev, for 2 minutter siden:

@News Aner det ikke. Men jeg tænker umiddelbart ikke at der er nogen kommuner i Dk der vil give en tilladelse til liberalt erhverv i en alm beboelses ejendom.

udover samtlige kælderlokaler i storkøbenhavn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, Lige nu:

@TheVoice Hvad kunne feks være bedre kvalitet ? 

Det korte og lidt nemme svar er jo, at gennemlæse den tråd du engang lavede, og så efterfølgende lave en brainstorming, omkring hvad kunne implementeres, hvad koster for mange penge og hvad ønsker vi bare ikke.

Når man skal udvikle en virksomhed, hvor omsætningen er presset, går man jo i første omgang typisk efter lidt "lavt hængede frugter", altså ting der kan indføres nærmest her og nu, og som ikke kræver de store investeringer, og dem er der faktisk mange af, når vi taler klinik. 

Branchen største problem er nok, at ingen ligesom vil påtage sig et ansvar. Uagtet om det er en "mutter" eller en helt anden der reelt driver en klinik, så er man jo ligesom først nødt til at erkende

1) Det går ned af bakke

2) Involvere relevante parter i processen, på samme måde som man gør i den "seriøse" del af erhvervslivet. 

3) Vurdere markedssituaton, og udarbejde eller revurdere ens forretningsstrategier

4) sætte ændringer i søen, og lave opfølgning

Der er sådant set ikke rakatvidendskab, men forskellen er nok bare, når vi taler virksomheder, så har man jo typisk en mere seriøs ledelse, også selvom man taler små virksomheder. Disse ledere ved også godt, at det handler om, også at involvere ildsjælde fra medarbejderne, og undgå ideforladte brokkehoveder. Og selvfølgelig også om at komme ud i markedet og snakke om deres ideer.  Personlig har jeg vist aldrig set en tråd, hvor en klinik gik i dialog med deres målgruppge. Jeg har deriom set selvstændige piger vende en forretningside på EG. Jeg er da sikker på, at mange af os, det faktisk godt kan lide at besøge en klinik, gerne bidrager med vores forventninger omkring hvad kan man gøre bedre m.v.  

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
happycamper skrev, for 3 minutter siden:

udover samtlige kælderlokaler i storkøbenhavn

Det er sq ikke særligt ekslusivt..... og det er dyrt. Og så er det jo bare et nyt bordel og ikke ægte privat/diskret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
Trinetease skrev, Lige nu:

Det er sq ikke særligt ekslusivt..... og det er dyrt. Og så er det jo bare et nyt bordel og ikke ægte privat/diskret.

for mig fuldstændig ligegyldigt - det eneste eksklusive jeg er ude efter er selve pigen - omgivelserne skal bare være rimelig hygiejniske... det eneste ægte bordel jeg har været på havde kors på væggene og en samling dildoer på bordene så den indretning fandt jeg frastødende - men det er der sikkert andre der finder eksklusivt

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@TheVoice Vi holder personalemøder på MC.... og jeg lover dig....det er et møjesommeligt arrangement. Ingen kan blive enige - og halvdelen kommer ikke. 

Men MC’s Mutter skal have så meget kredit for at gøre forsøget....hver eneste gang hun gør det. 

Jeg vil lige tilføje at jeg tror at branchen er som den nu engang er blevet....simpelthen fordi at alle piger, altid tror at de KUN lige skal være her de næste 6 mdr så de er derfor ligeglade.

Jeg foreslog at vi satte priserne ned i en dec måned - det endte i et ramaskrig - Alle undtaget mig og et par stykker andre, mente at de udførte både dans og alverdens andet halløj som berettigede deres priser.

Redigeret af Trinetease
Manglede noget

Del dette indlæg


Link til indlæg

Udbud og efterspørgsel. Der har igennem alle tider været en efterspørgsel. Spørgsmålet er vel kun om hvor stort. I takt med at der er flere og flere mennesker, som lever alene, så burde efterspørgslen være sikret. Jeg forestiller mig, at selv ikke alverdens robotter kan helt fjerne efterspørgslen efter menneskelig kontakt.

 

Ingen grund til at gå i panik drenge. 

 

PS! Piger, halveres priserne, så ville jeg personligt komme 3 gange så meget :P

 

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...