Hop til indhold
Finn1101

Krise blandt landets glædespiger?

Findes der danske glædespiger i 2028  

154 medlemmer har stemt

This poll is closed to new votes
  1. 1. Tror du at det findes danske glædespiger om 10 år?

    • Ja, de vil altid være der
      114
    • Ja, nogle få - men ikke mange og færre end i dag
      36
    • Nej - eller stort set ingen
      4


Recommended Posts

Steder/bordeller med danske piger er faldet rigtig meget de senere år og dette skyldes helt sikkert at der er kommet rigtig mange udenlanske piger til landet på turistvisum af 3 måneder, plus at antallet af unge danske piger som sælger sig selv på diverse internet sider er voldsomt og slet ikke fandtes for 10-15 år siden.

I sidste ende kan alle tjene penge bare service/ydelse og prisen hænger sammen, og det er jo ikke værre end hos os andre, hvis vi ik leverer varen/servicen i vor brance finder kunden en anden leverandør.

Jung

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 6 timer siden:

Hvor har Du set det ? Det er muligt en enkelt har gjort det - men det er da ihvertfald ikke på Sjælland...

OK - kunne ikke lige finde det, men synes jeg har bemærket priser på kr. 1200,-/½ time og 2100,-/hel time i København - men det ser ud som om de alle nu kører med kr. 1100,-/½ time og 2000,-/hel time - og selv hos Vojensdreams synes priserne at være faldet til standardpriserne ;-)

https://www.eroguide.dk/massageklinikker/vojensdream1/?show_navigation=1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Jernsvinet skrev, for 5 minutter siden:

OK - kunne ikke lige finde det, men synes jeg har bemærket priser på kr. 1200,-/½ time og 2100,-/hel time i København - men det ser ud som om de alle nu kører med kr. 1100,-/½ time og 2000,-/hel time - og selv hos Vojensdreams synes priserne at være faldet til standardpriserne ;-)

https://www.eroguide.dk/massageklinikker/vojensdream1/?show_navigation=1

De priser er der stadig i København 

http://www.cassiopeiastars.dk/menu.asp

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker

Hvis man går op i priser....ja, så er de Danske piger havnet i en krise som er selvforskyldt...hvis alle brancher hylede i samme kor, så var der virkelig landekrise.:)

Ps..ser ikke kun de herværende udenlandske piger som en konkurrent til de danske...en tur over grænsen åbner op for flere muligheder for liderbukkene, en mulighed som er stærkt tiltagende.

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@Røvslikker Taxa branchen flippede ud over Uber - Og der er ingen tvivl om at det kostede dem penge, at Uber var så meget billigere. De hylede højt nok til at Uber blev gjort ulovligt. 

Som forbruger i sexbranchen er man hævet over for ansvar - og det er man fordi at Juhu-branchen er så tys tys som den er. 

En halv time hos en ‘mellemklasse’ østpige koster det samme som hos en alm dansk GP - når man regner tillæg for kys osv med. 

Jeg kunne godt sælge en halv time for 800kr uden kys osv....men så ville jeg tabe lysten til sex, og dermed ende med at tage skade af ‘kun’ at være et hul... jeg kan simpelthen ikke sætte mig ind i at lave priser som er uden de ting som for mig gør tingene dejlige. 

@Aros Jeg lavede den tråd om ‘hvad skal der til’ - men jeg har ikke magten til at ændre særligt meget på de danske klinikker. Men jeg ved at mange Mutre har læst med....og nogle få har da lyttet. 

Et af problemerne er jo at en pige lejer sig ind et sted, hun er derfor at betragte som selvstændig. Mutter kan intet gøre ved en piges service, billeder osv. Og den magt over en pige ville også være dybt upassende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Trinetease skrev, 1 time siden:

@Røvslikker

@Aros Jeg lavede den tråd om ‘hvad skal der til’ - men jeg har ikke magten til at ændre særligt meget på de danske klinikker. Men jeg ved at mange Mutre har læst med....og nogle få har da lyttet. 

Et af problemerne er jo at en pige lejer sig ind et sted, hun er derfor at betragte som selvstændig. Mutter kan intet gøre ved en piges service, billeder osv. Og den magt over en pige ville også være dybt upassende. 

Jeg mener ikke at jeg på nogen måde har bebrejdet dig noget som helst omkring at forslagene fra din tråd ikke er blevet til noget ! Tværtimod synes jeg at din tråd var et godt initiativ og synes dine indlæg og lydhørhed i tråden var super.

Naturligvis har du ikke magten til at ændre noget selv.

Til der du ellers skriver, så hjælper det ikke bare at mutterne lytte. De skal jo også udføre nogle initiativer og ændringer. Er det sket nævneværdigt eller overhovedet ? Og hvis ja, hvor og hvordan ? 

Det du skriver om pigernes billeder, står i modstrid med hvad flere andre fortæller. Nemlig at når de er startet på en klinik har de fået at vide at de skal bruge klinikkens fotograf og at billederne skal undgå hans bearbejdning. Jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig at de kendte piger på EG har løjet om det. Så indflydelse på pigens billeder har klinikejere da. 

Mutter kan og bør da også kunne gøre noget ved en pige der er et bråddent kar i branchen. Hun bestemmer selv hvem hun udlejer til. Og det er bestemt ikke uretfærdigt overfor nogen at hun ikke vil udleje til et bråddent kar i branchen. Det ville omvendt være uretfærdigt overfor kunderne og dine kollegaer og branchen som sådan, hvis hun valgte at udleje til et bråddent kar.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 41 minutter siden:

@Røvslikker Taxa branchen flippede ud over Uber - Og der er ingen tvivl om at det kostede dem penge, at Uber var så meget billigere. De hylede højt nok til at Uber blev gjort ulovligt. 

Som forbruger i sexbranchen er man hævet over for ansvar - og det er man fordi at Juhu-branchen er så tys tys som den er. 

En halv time hos en ‘mellemklasse’ østpige koster det samme som hos en alm dansk GP - når man regner tillæg for kys osv med. 

Jeg kunne godt sælge en halv time for 800kr uden kys osv....men så ville jeg tabe lysten til sex, og dermed ende med at tage skade af ‘kun’ at være et hul... jeg kan simpelthen ikke sætte mig ind i at lave priser som er uden de ting som for mig gør tingene dejlige. 

@Aros Jeg lavede den tråd om ‘hvad skal der til’ - men jeg har ikke magten til at ændre særligt meget på de danske klinikker. Men jeg ved at mange Mutre har læst med....og nogle få har da lyttet. 

Et af problemerne er jo at en pige lejer sig ind et sted, hun er derfor at betragte som selvstændig. Mutter kan intet gøre ved en piges service, billeder osv. Og den magt over en pige ville også være dybt upassende. 

Trine er en klog pige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@Aros Den Mutter jeg har lejet mig ind hos har faktisk lyttet med. Hun fandt 2 nye fotografer som tager langt mere naturlige billeder - hun overtog hele baghuset og lavede et langt større hus med langt flere muligheder. 

Men du har ret....der sidder et par mutre her i landet, som er diktatoriske og mener at tingene skal blive som de er. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Trinetease skrev, for 12 minutter siden:

@Aros Den Mutter jeg har lejet mig ind hos har faktisk lyttet med. Hun fandt 2 nye fotografer som tager langt mere naturlige billeder - hun overtog hele baghuset og lavede et langt større hus med langt flere muligheder. 

Men du har ret....der sidder et par mutre her i landet, som er diktatoriske og mener at tingene skal blive som de er. 

Det er positivt at hun har lyttet og givet lejerne flere muligheder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Trinetease skrev, 1 time siden:

@Røvslikker Taxa branchen flippede ud over Uber - Og der er ingen tvivl om at det kostede dem penge, at Uber var så meget billigere. De hylede højt nok til at Uber blev gjort ulovligt. 

Som forbruger i sexbranchen er man hævet over for ansvar - og det er man fordi at Juhu-branchen er så tys tys som den er. 

En halv time hos en ‘mellemklasse’ østpige koster det samme som hos en alm dansk GP - når man regner tillæg for kys osv med. 

Jeg kunne godt sælge en halv time for 800kr uden kys osv....men så ville jeg tabe lysten til sex, og dermed ende med at tage skade af ‘kun’ at være et hul... jeg kan simpelthen ikke sætte mig ind i at lave priser som er uden de ting som for mig gør tingene dejlige.

@Trinetease nu kan man jo ikke sammenligne taxabranchen med købesex branchen, taxabranchen har et fagforbund der varetager deres medlemmers interesser, og ligeledes beskytter branchen...har i piger prøvet at få en politiker i tale og foreligge vedkommende jeres problematik ???

En ting jeg ikke kan forstå er hvorfor går i så meget op i priser på diverse ydelser....der er, og kommer nok heler ikke to piger der pris sætter på samme måde, og hvorfor skal det være så bøvlet at besøge en GP'er, der bliver brugt alt for meget tid på ævl og kævl om prise samt ydelser...når jeg besøger en pige spørger jeg om prisen for tiden, og ikke mindst hvad hun ikke bryder sig om, det tager 10 sekunder at få afklaret så kan man bruge tiden på det som det drejer sig om...:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@RøvslikkerJeg forstår heller ikke altid pigernes priser - og nogle Danske piger tror at de sælger noget som man ikke kan få andre steder. Men jeg syntes stadig at de Udenlandske pigers priser er endnu mere uigennemskuelige. 

Det der med politikerne er prøvet til hudløshed. Vi er kun spændene at tale om når der skal fiskes stemmer - og ja....vi piger burde gøre mere. 

Jeg syntes nu at Uber situationen og danske piger tåler en fin sammenligning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Trinetease skrev, for 20 minutter siden:

@RøvslikkerJeg forstår heller ikke altid pigernes priser - og nogle Danske piger tror at de sælger noget som man ikke kan få andre steder. Men jeg syntes stadig at de Udenlandske pigers priser er endnu mere uigennemskuelige. 

Det der med politikerne er prøvet til hudløshed. Vi er kun spændene at tale om når der skal fiskes stemmer - og ja....vi piger burde gøre mere. 

Jeg syntes nu at Uber situationen og danske piger tåler en fin sammenligning. 

jeg er måske helt forkert på den, men har købesex branchen et fagforbund, eller i det mindste en interesse gruppe i forhold til taxabranchens ????

Og @Trinetease jeg kan stadig ikke følge de piger som laver side op og side ned om alle deres services og alt muligt som i bund og grund kun er totalt hæmmende....ohhhh i kampens hede, et øjeblik jeg skal lige kikke på min prisliste hvad det koster at røre min storetå, ahhhhh 100 kr ekstra.... er det Palle's tivoli :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 3 minutter siden:

et øjeblik jeg skal lige kikke på min prisliste hvad det koster at røre min storetå, ahhhhh 100 kr ekstra....

Du har helt ret i, at sådan en prispolitik er latterlig - jeg har så heller aldrig været ude for den.

Er det østpigerne, der gør det sådan?

Som du selv skriver, så får jeg som regel osse alt det ordnet, inden vi går i gang.

Angående det med billederne, tror jeg, at det er meget forskelligt fra sted til sted og fra pige til pige.

Selv kender jeg en pige, som for ikke så lang tid siden er startet et nyt sted - hun havde aftale med privat fotograf, som hun kendte personligt, uden for klinik-regi.

Andre piger styrer jo osse selv, om de vil have gamle billeder af sig selv på fra tidligere - eller nye. Nogle piger har kørt i årevis med de samme...

Men måske det er de 'gamle, garvede', der er bedre til at styre det selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Røvslikker skrev, for 29 minutter siden:

jeg er måske helt forkert på den, men har købesex branchen et fagforbund, eller i det mindste en interesse gruppe i forhold til taxabranchens ????

Og @Trinetease jeg kan stadig ikke følge de piger som laver side op og side ned om alle deres services og alt muligt som i bund og grund kun er totalt hæmmende....ohhhh i kampens hede, et øjeblik jeg skal lige kikke på min prisliste hvad det koster at røre min storetå, ahhhhh 100 kr ekstra.... er det Palle's tivoli :huh:

Nej vi har ikke et fagforbund - er det, det der skal til for at vi kan konkurrere med østpigerne ? 

Jeg kender altså ikke nogle piger som har den slags prislister - er det hos danske piger du oplever det ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Røvslikker skrev, for 41 minutter siden:

 et øjeblik jeg skal lige kikke på min prisliste hvad det koster at røre min storetå, ahhhhh 100 kr ekstra.... er det Palle's tivoli :huh:

Det er faktisk lidt sjovt med tilkøb... jeg har en tendens til at tænke at hvis hun skal have 300 ekstra for Y, så må det jo være fordi det er til besvær for hende, eller en ekstra ulejlighed og jeg har jo ikke lyst til at være til besvær... eller ulejlighed :) 

Af samme grund har jeg aldrig tilvalgt noget ekstra, men blot betalt for tiden og hygget mig med det der var inkluderet i den, så kan hun gøre det hun har "lyst" til, jeg har kun en gang booked mindre end 2 timer - det tror jeg også har haft indflydelse på behovet for at sælge tillægs yddelser :) 

Nu er min GP erfaring begrænset til 4 forskellige GP'er (nogen af dem er besøgt flere gange) - Kun den ene af dem er dansk, og kun en af dem forsøgte sig med mer' salg :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Trinetease skrev, for 19 minutter siden:

Nej vi har ikke et fagforbund - er det, det der skal til for at vi kan konkurrere med østpigerne ?

@Trinetease Nu var det jo i forbindelse med din samligning uber contra taxa problemet , og danske contra udenlandske piger i købesex branchen som værende ligestillet hvilket er helt ude i hegnet...og fristil opsætningen i annoncer og alt mulig form for reklame møder man i hele branchen...fred være med det, dem som gider bruge tid på skal da stå dem frit for:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 48 minutter siden:

Nej vi har ikke et fagforbund - er det, det der skal til for at vi kan konkurrere med østpigerne ? 

 

Nej.  Helt grundlæggende skal konkurrencen ikke ske på pris men på koncepterne.  Lige som i restaurantionsbranchen skal maden, omgivelserne, oplevelsen m.v. være bedre hvis man skal overleve i et mere eksklusivt segment.  Det samme gør sig gældende for både de danske klinikker og de danske piger der vælger en prissætning der ligger tættere på klinikkernes end de lave priser hos de udenlanske piger.

Alternativt kan man jo bare kopiere de udenlandske pigers koncept.   Find en billig lejligheden. lej den for en tidsbegrænset periode,  Hav åben hver dag i den lejede periode. Afstem priser og ydelser med det udenlandske segment.  Hav en afslappet indstilling til indberetning af skat og moms.  Skær ned på udgifter til lingeri m.v. og kør buttikken 100% selv uden teledame m.v.  Besvar de opkald man kan nå og lad resten flyde.   Resultatet vil jo så blive knokkel som en i helvede i en tidsbegrænset periode - Herefter hold fri i en periode. Gentag processen.

Det er muligt at ovenstående er stillet lige lovligt skarp op, men princippet er jo det man er oppe imod.  Dette koncept er selvfølgelig ikke interessant for danske piger, hvorfor det giver sig selv at finde svaret på ?

Hvad gør jeg/vi for at kunne overleve i et mere eksklusivt segment, underforstået at markedet opfatter det som mere eksklusivt.  Det er således ikke nok, at man siger "jamen jeg er jo dansk, og mine bevæggrunde er 100% frivillige, og så ellers foresætte med en klagesang omkring hvorfor de udenlanske piger kan have en lavere pris"

 

 

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Alle

I lang tid efter de udenlandske pigers indtog i DK, tænkte jeg at det var for satset at gå i lag med, og jeg holdt mig til

de danske piger. Men efter et par år på denne måde, kunne jeg se at flere udenlandske piger skabte sig et godt ry på EG.

Jeg havde en super oplevelse med en udenlandsk GP, og fik rigtig øko fransk og CIM, kys til 1700,- kr for en time med en smuk kvinde.

Det ville ikke kunne lade sig gøre med DK GP, og hvis man ikke er desperat trængende og har tid til at lave lidt baggrundscheck

kan man nemt navigere, og undgå falske profiler.

Pt. er det sådan at de danske GP´er er langt nede på "listen" pga. ydelser og pris, selvom der er en del jeg har lyst til at besøge.

Mvh Gentle

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, for 23 timer siden:

Formoder du er lønansat :)

- kassedamen får løn under sygdom

- løn under ferie og fridage

- løn under opsigelse

- får indbetalt til pension

osv

Det gør en selvstændig GP ikke. Så de 13 timer til 115 kr/ timen tilsvarer ikke de 1500 kr overskud for GP`eren. Det er meget mere

 

 

Fedt billede iøvrigt

jaja da, så lad os lægge 20% til ferie penge & pension til så er lønudgiften 138 + 2% sygepenge så er det 141, så blir der over 10 timers arbejde for de 1500

løn under opsigelse, ja naturligvis der arbejder de jo også.

det er kun de højtlønnede der for enorme gyldne håndtryk med sig.

billede syntes jeg også var rigtigt godt, så det skulle lige indpasses her.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 23 timer siden:

Skat og moms er heller ikke betalt i Leo’s regnskab. 

En klinik vagt i Kbh koster fra 700kr i ren leje - så kommer Teledame og annoncering. 

nu var det jo ikke mit regnskab, det var tråd-skriver, der havde det fra en pige, at hun ud af en omsætning på 3000, havde lidt under 1500 tilbage, så derfra er momsen vel trukket, og så er det naturligvis brutto, så kommer skatten naturligvis oven i, fuldstændig lige som kassedamen med de 115kr i timen, skal betale skat af det.

skat skal vi jo alle betale, men når man taler om & sammenligner indkomst, er det jo altid brutto, medmindre man nævner, det er netto, fordi fradrag er forskellig fra person til person og dermed ikke giver et retvisende sammenligning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
Gentle skrev, for 1 time siden:

Hej Alle

I lang tid efter de udenlandske pigers indtog i DK, tænkte jeg at det var for satset at gå i lag med, og jeg holdt mig til

de danske piger. Men efter et par år på denne måde, kunne jeg se at flere udenlandske piger skabte sig et godt ry på EG.

Jeg havde en super oplevelse med en udenlandsk GP, og fik rigtig øko fransk og CIM, kys til 1700,- kr for en time med en smuk kvinde.

Det ville ikke kunne lade sig gøre med DK GP, og hvis man ikke er desperat trængende og har tid til at lave lidt baggrundscheck

kan man nemt navigere, og undgå falske profiler.

Pt. er det sådan at de danske GP´er er langt nede på "listen" pga. ydelser og pris, selvom der er en del jeg har lyst til at besøge.

Mvh Gentle

helt enig - og som regel kan der forhandles til langt biligere priser med de udenlandske piger samtidig med at en smuk naturlig mørk pige har en naturlig krop og duft der på ingen måde kan sammenlignes med en dansk GP der har fået lavet bryster, læber osv - men det er jo bare min smag :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
leo kbh skrev, for 7 minutter siden:

nu var det jo ikke mit regnskab, det var tråd-skriver, der havde det fra en pige, at hun ud af en omsætning på 3000, havde lidt under 1500 tilbage, så derfra er momsen vel trukket, og så er det naturligvis brutto, så kommer skatten naturligvis oven i, fuldstændig lige som kassedamen med de 115kr i timen, skal betale skat af det.

skat skal vi jo alle betale, men når man taler om & sammenligner indkomst, er det jo altid brutto, medmindre man nævner, det er netto, fordi fradrag er forskellig fra person til person og dermed ikke giver et retvisende sammenligning.

Hvis en pige har 1500 til sig selv efter en vagt hvor hun har tjent 3000 i alt så kan jeg love dig at det er 1500kr FØR skat og moms. 

Der er iøvrigt immervæk ret stor forskel på at sælge sex og være kassedame. Så din sammenligning holder ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@TheVoice Jeg syntes faktisk at de allerfleste danske klinikker er rigtigt pæne. Der bliver gjort rent, rene håndklæder osv. Det er ikke lige det indtryk jeg har af de besøg jeg læser om herinde hos østpigerne - altså at de sætter en ære i flotte omgivelser.

Modellen med at leje en lejlighed til formålet er bund ulovlig....og det ville starte en lavine af besøg af skat og politi. Og ingen danske piger kan jo lige melde sig ud af deres øvrige liv i 15-30 dage adgangen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
Trinetease skrev, for 3 minutter siden:

@TheVoice Jeg syntes faktisk at de allerfleste danske klinikker er rigtigt pæne. Der bliver gjort rent, rene håndklæder osv. Det er ikke lige det indtryk jeg har af de besøg jeg læser om herinde hos østpigerne - altså at de sætter en ære i flotte omgivelser.

Modellen med at leje en lejlighed til formålet er bund ulovlig....og det ville starte en lavine af besøg af skat og politi. Og ingen danske piger kan jo lige melde sig ud af deres øvrige liv i 15-30 dage adgangen.

nej så er rufferi bedre :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...