Hop til indhold

Recommended Posts

Luna - lækker

Jeg har besøgt Luna et par gange. Jeg anmelder ikke så meget, men Luna fortjener det. 

Første gang jeg faldt i var Luna alternativet til køkørsel på Køgebugtmotorvejen - det kunne hun nemt matche. Tilfældigheder kan føre til guld.

Mine oplevelser med Luna er, at hun er smuk, glad og dejlig at være sammen med. Luna gir den gas og hun har en fantastisk personlighed. Hun er sexy - giver og tager med stor indlevelse og passion. Jeg har måske været heldig, men det var som at være i den “virkelige verden”. 

Data: alder start 20’erne - check, promise. Body - to die for. Slank og curvy. Indlevelse - enorm. 

Konklusion - stor smiley  

beklager manglende link - men gå cassiopeiastars. 

Tak for opmærksomheden:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Highlow skrev, for 15 timer siden:

Luna - lækker

Jeg har besøgt Luna et par gange. Jeg anmelder ikke så meget, men Luna fortjener det. 

Første gang jeg faldt i var Luna alternativet til køkørsel på Køgebugtmotorvejen - det kunne hun nemt matche. Tilfældigheder kan føre til guld.

Mine oplevelser med Luna er, at hun er smuk, glad og dejlig at være sammen med. Luna gir den gas og hun har en fantastisk personlighed. Hun er sexy - giver og tager med stor indlevelse og passion. Jeg har måske været heldig, men det var som at være i den “virkelige verden”. 

Data: alder start 20’erne - check, promise. Body - to die for. Slank og curvy. Indlevelse - enorm. 

Konklusion - stor smiley  

beklager manglende link - men gå cassiopeiastars. 

Tak for opmærksomheden:)

http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=830

(Blot lidt service)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Virkelig god anmelder-stil !!! Respekt for din tilgang til alene at beskrive din oplevelse !! Smukt !

Luna er heldig med så skøn en besøgende !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...